Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Audi 100 C3 2.0 RT 115KM 1989r brak mocy... PRZEPUSTNICA...?

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Audi 100 C3 2.0 RT 115KM 1989r brak mocy... PRZEPUSTNICA...?
Autor Wiadomość
Szczepan
Podawacz kluczy
Podawacz kluczy



Dołączył: 08 Cze 2011
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post Audi 100 C3 2.0 RT 115KM 1989r brak mocy... PRZEPUSTNICA...?
Witam wszyskich ktzórzy tu zaglądają, mam problem miałem wymieniane szklanki, rorząd i pompe wody, mechanik wszystko poskładał auto odpaliło ale nie ma mocy, rorząd na 200% jest świetnie ustawiony, obroty nie falują silniczek równo pracuje jeszcze równiej niż przed wymianą, dodam iż przepustnica była przemywana gdyż na blaszkach otwierających gardziel był dwu minimetrowy osad... I tu moje pytanie czy takie mycie mogło wpłynąć na tą przepustnicę... Może ktoś miał taki problem? POMOCY................... Sad (1)


Post został pochwalony 0 razy
Śro 22:48, 27 Lip 2011 Zobacz profil autora
Doktor
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
jestes pewien tego rozrządu??? tak serio serio? ja bym sie przepustnicy nie czepiał, umyta zawsze lepiej niz brudna. Jak sie wkreca na obroty?? Wiesz co z takich błachych rzeczt sprawdz czy masz wszystko dobrze połączone... np kable wysokiego napiecia czy maja odpowiednia kolejnosc... niby głupota..ale warto sprawdzic.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 1:08, 28 Lip 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Sprawdź kolejność zapłonu jak pisze doktor a jest 1-2-4-5-3.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 7:52, 28 Lip 2011 Zobacz profil autora
Szczepan
Podawacz kluczy
Podawacz kluczy



Dołączył: 08 Cze 2011
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
Koledzy dziękuje za wszystkie podpowiedzi, o rozrząd jestem spokojny bo silnik ładnie pracuje, po metodzie prób i błędów doszliśmy z mechanikiem iż siadł komputer sterujący... zastanawia mnie tylko w jaki sposób on siadł jak nic z nim nie było robione...Przełożyliśmy kompa z AUDI 100 C 3 1.8 i autko swietnie sie wkreca i moc jest, juz znalazłem kompa z oznaczeniem takim jakim ja miałem bo ten od 1.8 różnił się nieznacznie symbolem ja oryginalny miałem oznaczony
811 906 264 G w/g oznacz. BOSCH 0 280 800 188 a ten z 1.8 miał takie oznaczenie 811 906 264 i w/g BOSCH 0 280 800 104... gdyby ktoś miał kiedyś takie problemy porponuje zacząć od sprawdzenia kompa, u mnie to było nie możliwe gdyż nie chciał sie połączyć... Pozdrawiam...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Szczepan dnia Czw 16:06, 28 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
Czw 16:05, 28 Lip 2011 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin