Autor |
Wiadomość |
Przemoo18
Podawacz kluczy
Dołączył: 21 Lut 2014
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
Jak mam sprawdzic ten czujnik G-83 ? Rozumiem , ze masz na mysli wymiane go? Kolega tez mi to sugerowal.
To jest jakis specyfinczy czujnik czy poprostu mam szukac jakbym kupowal czujnika G-83 do Audi 1.6? Chodzi mi o to czy to jest 1 rodzaj czy kilka tego czujnika
Dodam ze na kompie mi nie wywala bledu czujnikow
Intuicja mi podpowaida ze moze to byc UPG skoro sie gotuje na wolnych obrotach...
Podobno to ze nie kopci itp nie wyklucza UPG
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Przemoo18 dnia Śro 23:39, 05 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Śro 17:34, 05 Mar 2014 |
|
|
|
|
Przemoo18
Podawacz kluczy
Dołączył: 21 Lut 2014
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
mam na mysli walnieta uszczelke pod glowica
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 22:08, 06 Mar 2014 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Grzeje ci w samochodzie? jak nie to jest uszczelka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 23:31, 06 Mar 2014 |
|
|
mrdona2098
Nowicjusz
Dołączył: 26 Mar 2014
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
Witam,
jestem nowy na forum także na początek chciałbym wszystkich pozdrowić
Od pół roku jestem posiadaczem Audi A3 2002 r. z silniczkiem 1.6 AVU. Mam identyczny problem który opisuje Przemoo18. Silnik się przegrzewa;( wymieniłem rozrząd wraz z pompą wody oraz termostat (który podejrzewałem za wadliwy, ale wymiana nie pomogła) po wyjęciu termostatu i zagotowaniu go w wodzie otwiera się, jednakże po założeniu do samochodu, dolny wąż z chłodnicy pozostaje zimny... kolejnym moim podejrzeniem była chłodnica (miała wyciek więc i tak planowałem wymianę). Niestety po wymianie również brak otwarcia... czujnik temperatury w króćcu daje prawidłowe wskazania, a czujnik w chłodnicy wymieniłem razem z nową chłodnicą. Mierzyłem również sygnał idący na grzałkę termostatu, na przemian pojawiało się i znikało napięcie alternatora. Wentylatory chyba działają prawidłowo- podczas gdy wskazówka zegarów wychyli się ponad 90 wówczas się załączają. Nagrzewnica dmucha gorącym powietrzem. Nie ubywa płynu chłodniczego także mam nadzieję że nie jest to uszczelka pod głowicą...
Bardzo wiele godzin spędziłem nad tym problemem i w dalszym ciągu nie wiem co jest przyczyną nie otwierania się termostatu ;(
Przemoo18 - udało Ci się rozwiązać problem ???
z góry dziękuję za wszelkie odpowiedzi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 21:03, 26 Mar 2014 |
|
|
Przemoo18
Podawacz kluczy
Dołączył: 21 Lut 2014
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
WItam ponownie. CHyba doszedlem do ladu z samochodem ! Oddalem do mechanika znajomego , ktory sprawdzil wszystko szczegolowo. Najprawdopodobniej mam uszkodzony licznik , ktory przeklamuje dosc mocno.
W samochodzie zostal jeszcze wymieniony czujnik na silniku i auto zaczelo lepiej chodzic. Przed wymiana temp na klimatroniku rosla do 120stopni a po wymianie jest okolo 110 ale nie jest to rzeczywista temp tylko przeklamanie.
Na Vagu temp silnika wynosi 96 stopni gdzie w tym samym czasie na panelu klimy pokazuje 112-115.
Vag rowniez pokazuje ze na zegarach jest 112-115 wiec mozna wywnioskowac ze licznik "steruje" tym co sie dzieje na panelu klimy wiec tu i tu jest przeklamanie.
Mechanik powiedzial , ze gdyby byla rzeczywiscie taka temp to wywalalo by plyn i nie mogl bym dotnac weza nawet z goraca.
Wentylatory chodza juz wporzadku. Mianowicie dziala zarowno 1 bieg jak i 2 bieg.
Mam jednak kilka pytan jeszcze:)
1. Czy temperatura na programie diagnostycznym VAG jest wiarygodna?
2. Czy to normalne ze podczas odkrecania korka plynu na goracym sielniku badz wlaczonym moze wywalac plyn pod wplywem cisnienia i jest wrazenie jakbny plyn sie gotowal ?
Na 99% jest to licznik bo zauwazylem tez ze wskazowka poziomu paliwa zaczuna swirowac ale wole dopytac o te rzeczy co powzyej by miec pewnosc.
Mechanik jednak zapewnia ze na 100% wszystko jest ok tylko licznik swiruje..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 19:18, 29 Mar 2014 |
|
|
justyna5551
Młotkowy
Dołączył: 26 Sty 2014
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź Płeć:
|
|
|
|
Był robiony test elementów licznika przez vag?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 20:58, 29 Mar 2014 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Temperatura jest wiarygodna,korka od naczynia nigdy nie wolno odkręcać jak jest gorący bo wywali płyn i może cię poparzyć.Nawet korki od naczynia mają utrzymać pewne ciśnienie a jak jest za duże to upuszczają,masz w nich dwa zaworki ciśnieniowy i podciśnieniowy który przy stygnięciu silnika musi pobrać powietrze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 21:45, 29 Mar 2014 |
|
|
mrdona2098
Nowicjusz
Dołączył: 26 Mar 2014
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
Przemoo18 a jak u Ciebie teraz wygląda praca termostatu?? przy tych 96 stopniach które miałeś na Vagu badałeś może węże chłodnicy??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 22:57, 29 Mar 2014 |
|
|
boss22
Mechanior
Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
mogles od razu badac temperature rzeczywista na wezach, na chlodnicy itp miernikiem na podczerwien a nie wierzyc w odczyt na wskazniku. Jak wskaznik skacze kilkanascie stopni w kilka sekund to wiadomo ze plyn tak szybko temperatury nie zmieni tylko przyczyna jest we wskazaniach. Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 19:55, 17 Sie 2014 |
|
|
Rytel
Starszy podawacz kluczy
Dołączył: 02 Mar 2010
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
wie ktoś jak kolegaPrzemo18 rozwiązał temat?
mam identyczny problem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 0:08, 30 Lis 2015 |
|
|
|