Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Audi A4 1.8 T 1996 Problem z iskrą.

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Audi A4 1.8 T 1996 Problem z iskrą.
Autor Wiadomość
Malakai
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 29 Gru 2010
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post Audi A4 1.8 T 1996 Problem z iskrą.
Witam. Problem polega na tym ze pewnego dnia podczas wyruszania z domu samochod zaczol dziwnie chodzic, okazalo sie ze jedna swieca byla zepsuta, wymienilem ja, samochod chwile pochodzil dobrze ale znowu pojawil sie ten sam problem lecz teraaz bylo gorzej poniewaz to jedna swieca wogule nie daje iskry i to nie jest wina swiecy. Jaka moze byc tego przyczyna?


Post został pochwalony 0 razy
Śro 13:01, 29 Gru 2010 Zobacz profil autora
mario23
Super Spec
Super Spec



Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląskie Cz-wa
Płeć: Mężczyzna

Post
Najprawdopodobniej masz uszkodzoną cewkę zapłonową na tej świecy.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 13:23, 29 Gru 2010 Zobacz profil autora
Malakai
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 29 Gru 2010
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post
niestety to nie cewka poniewaz zamienilem i dalej nie ma iskry na tym samym tloku... wiec problem musi byc w czyms innym . tylko w czym?


Post został pochwalony 0 razy
Śro 13:43, 29 Gru 2010 Zobacz profil autora
mario23
Super Spec
Super Spec



Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląskie Cz-wa
Płeć: Mężczyzna

Post
W złoczu dochodzącym do cewki masz 3 przyłacza pierwsze 1 drugie 4a i trzecie 15.

Sprawdź oporność na 1 i 15 powinna wynosić 0,4-0,6 oma.

Sprawdź zasianie czyli zacisk 15 i masa.

Sprawdź przyłącze do masy czylli zacisk 4a (środkowy) i masa powinno wynosić 0 oma.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mario23 dnia Śro 15:26, 29 Gru 2010, w całości zmieniany 1 raz
Śro 15:02, 29 Gru 2010 Zobacz profil autora
Malakai
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 29 Gru 2010
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post
sprawdzilem to i wszystko jest tak jak napisales, wiec nie w tym problem...


Post został pochwalony 0 razy
Śro 16:42, 29 Gru 2010 Zobacz profil autora
ponin
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 459
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: UE
Płeć: Mężczyzna

Post
podaj kod silnika
są dwa rodzaje ukł. zapłonowego
kod masz na deklu od rozrzadu lub tabliczce znamionowej 3-y litery


Post został pochwalony 0 razy
Czw 22:48, 30 Gru 2010 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin