Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Audi A4 1.8T 1996r silnik AEB - problem z odpaleniem

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Audi A4 1.8T 1996r silnik AEB - problem z odpaleniem
Autor Wiadomość
repenciusz
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 14 Gru 2010
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tuliszków
Płeć: Mężczyzna

Post Audi A4 1.8T 1996r silnik AEB - problem z odpaleniem
Witam serdecznie. Szukam porady od bystrego fachowca. Od jakiegoś czasu samochód nie chce odpalać-ma problem z odpaleniem... Jak jest zima to odpali za którymś razem, albo wcale. W lecie jeździł po Francji i w Polsce i odpalał elegancko(było ciepło). Z czasem zimna/mrozu coraz gorzej.... Mam wuja mechanika i troche z nim przy samochodzie juz sie sprawdzało.... Iskry na świecach są, paliwo podaje ładnie, filtry są ok. Jedno co mnie zastanawia to to czy pompka paliwowa po przekręceniu do kontrolek cały czas ładuje... nie powinna czasem po paru sek przestać ładować? zastanawiam się także nad przekaźnikem 372 (audi) tzw sterownikem pompy paliwa-czy może on kieruje "ładowaniem"pompy-ciśnienia... Sciągana była głowica-sprawdzone zostały zawory ssące, wydechowe, napinacz łańcucha no i ok, sprawdzone zostało ustawinie paska rozrządu - znaków na kole itp i też ok. No i jeszcze w poźniejszym czaie coś sie zrobiło a mianowicie to że przy próbie odpalenia słychać piszczenie pik, pik ,pik coś koło 3 razy po 3 i koniec i tak za każym razem przy próbie odpalenia-nie jest to wina akumulatora bo sprawdzaone było na innym... Prosze o wszelkie podpowiedzi na te tematy, Kontakt GG; 117-116-00


Post został pochwalony 0 razy
Wto 15:00, 14 Gru 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Po przekręceniu kluczyka powinna się odezwać pompa paliwa i wyłączyć i dopiero przy kręceniu rozrusznikiem powinna się załączyć i pracować.Powinna bić ciśnienie 3.5-4 bar tyle jest potrzebne do wtrysków.Łańcuch ustawiony do znaków?czujnik położenia wału sprawdź czy nie ma na nim opiłków.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 19:36, 14 Gru 2010 Zobacz profil autora
repenciusz
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 14 Gru 2010
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tuliszków
Płeć: Mężczyzna

Post
no chyba tak, dlatego próbuje sie tego dowiedzieć, moja po przekreceniu ładuje non-stop i sie nie zatrzymuje-słychać ja cały czas aż do samego momentu odpalenia... co moze być popsute... przekaznik?


Post został pochwalony 0 razy
Wto 20:34, 14 Gru 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Zobacz na przekaźnik systemowy w skrzynce bezpieczników 6 lub7 albo już taka pompa wypracowana że nie daje rady.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 21:57, 14 Gru 2010 Zobacz profil autora
repenciusz
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 14 Gru 2010
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tuliszków
Płeć: Mężczyzna

Post
wypiełem przekaznik pompki paliwa i przekrecilem stacyjke do kontrolek i pompka caly czas chodzi-ładuje... czy jest wpięta czy też nie cały czas ładuje-możliwe ze bedzie kostka walnieta, no i nie ma w niej impulsu podcisnienia do zatrzymania. Zakupiłem kostke nowa na allegro, jak przyjdzie to wepne i zobaczy sie czy laduje i sie zatrzymuje po naładowaniu ciśnienia, jesli tak problem rozwiazany, jesli nie to zabiore sie nad badaniem pomki paliwa...


Post został pochwalony 0 razy
Wto 22:37, 14 Gru 2010 Zobacz profil autora
ponin
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 459
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: UE
Płeć: Mężczyzna

Post
zacznij od sprawdzenia błedów
jak jak wyjdzie czujnik temperatury silnika a pewnie masz 4-o pinowy to go wymien
problem powinien ustapić


Post został pochwalony 0 razy
Wto 22:46, 14 Gru 2010 Zobacz profil autora
student
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
Błędy jak błędy ale można sprawdzić jaką temperaturę widzi ECU.
A z tą pompką to czasem nie na listwie takiego jak by zaworu upustowego co puszcza gdy ciśnienie w magistrali jest za duże? Może on nawalił i nie odpuszcza przez co pompka nie może zrobić ciśnienia?


Post został pochwalony 0 razy
Wto 22:58, 14 Gru 2010 Zobacz profil autora
ponin
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 459
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: UE
Płeć: Mężczyzna

Post
no nawet mimo błedu temperature bedzie widział
a palić nie będzie Smile
a ciśnienie swoją droga
trzeba sprawdzić , ale sądze że gdyby zawór przepuszczał to auto po odpaleniu (cięzkim)
nie miało by pełnej mocy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ponin dnia Wto 23:17, 14 Gru 2010, w całości zmieniany 1 raz
Wto 23:13, 14 Gru 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
repenciusz napisał:
wypiełem przekaznik pompki paliwa i przekrecilem stacyjke do kontrolek i pompka caly czas chodzi-ładuje... czy jest wpięta czy też nie cały czas ładuje-możliwe ze bedzie kostka walnieta, no i nie ma w niej impulsu podcisnienia do zatrzymania. Zakupiłem kostke nowa na allegro, jak przyjdzie to wepne i zobaczy sie czy laduje i sie zatrzymuje po naładowaniu ciśnienia, jesli tak problem rozwiazany, jesli nie to zabiore sie nad badaniem pomki paliwa...

Wypinaj przekaźniki za porządkiem może nie ten przekaźnik? nie może być wpięta pompka na krótko ten przekaźnik zasila pompkę paliwa i zasilanie na wtryski.Nie ma jakiś impulsów podciśnienia jest pompka pompuje paliwo do listwy zasilającej wtryski i musi wytworzyć ciśnienie 3.5-4 bar i zaworem ciśnienia resztę wraca do zbiornika i tak w koło.I jak pisałem po przekręceniu stacyjki powinna chodzić parę sekund i sterownik ją wyłącza poprzez przekaźnik i załącza po włączeniu rozrusznika żeby utrzymać ciśnienie na wtryskach.Możesz wypiąć całą listwę z wtryskami i zobaczysz czy wtryski chodzą podczas kręcenia rozrusznikiem tylko ostrożnie bo iskra gdzieś przeskoczy i pożar.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 23:38, 14 Gru 2010 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin