Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Audi A4 2,5 tdi nie odpala
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Audi A4 2,5 tdi nie odpala
Autor Wiadomość
mario23
Super Spec
Super Spec



Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląskie Cz-wa
Płeć: Mężczyzna

Post Audi A4 2,5 tdi nie odpala
Witam!

Mam problem z A4 z 1998r 2,5 TDI 150KM.
Autko zgasło i już nie odpaliło podpięcie pod kompa błąd sterownika pompy, wysłałem do naprawy.
Sterownik zamontowałem wyskakuje tylko błąd zawieszenia silnika (wcześniej też był) i auto nie odpala pompa odpowietrzona i lipa. Co może być?


Post został pochwalony 0 razy
Czw 16:18, 27 Paź 2011 Zobacz profil autora
rafaello1974
Spec
Spec



Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 463
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: U.K

Post audi a4 sterownik pompy
witam moim zdaniem nie zgranie sie sterownika z pompa,,,,problem tkwi w sterowniku moze zaloz inny dobry jak masz i zobacz,
zrob skan sterownika pompy jak masz taki program,,,ja tak robie i pomaga
pozdrawiam


Zaprogramowanie sterownika pompy VP44 Audi A4 (Audi A4,2.5 TDi,180 kM, silnik AKE, 2001 rok, model 8E, pompa wtryskowa o nrze końcowym Audi...106H, nr koncowy Bosch...o24)

Silnik-> logujesz się pinem poprzedzonym zerem-> adaptacja-> kanał 50-> testuj-> zapisz-> kasowanie błędów i koniec


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez rafaello1974 dnia Czw 17:49, 27 Paź 2011, w całości zmieniany 1 raz
Czw 17:45, 27 Paź 2011 Zobacz profil autora
mario23
Super Spec
Super Spec



Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląskie Cz-wa
Płeć: Mężczyzna

Post
Czy ta instrukcja będzie taka sama do tej audi co ja mam?
Jaką podać wartośc przy kanale 50?


Post został pochwalony 0 razy
Czw 19:41, 27 Paź 2011 Zobacz profil autora
rafaello1974
Spec
Spec



Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 463
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: U.K

Post sterownik w a4 2.5tdi
witam sprawdz numery pompy .ale powinno wszystko zagrac po testowaniu sterownika on sie ustawia na parametry fabryczne i czysci go z bledow jak wchodzisz w stan testowania,
pozdr

Odczytujesz PIN np. z deski, commanderem, tacho itp.
- łaczysz sie z 01 silnik
- wchodzisz w adaptację kanał 50
- w odpowiednim polu podajesz odczytany PIN
- zapisujesz i wychodzisz z adaptacji
- kasujesz błędy i fajrant, jak wszystko poszło dobrze odpalasz silnik i buja


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez rafaello1974 dnia Pią 11:56, 28 Paź 2011, w całości zmieniany 1 raz
Pią 11:43, 28 Paź 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Jak przed wymontowaniem sterownika skasowałeś błędy to teraz nie będziesz miał błędu,odpal na Plaku niech chwilę pochodzi poddaj mu więcej to ci złapie większe obroty i wtedy sprawdzisz błędy.Tylko z Plakiem ostrożnie.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 21:19, 28 Paź 2011 Zobacz profil autora
Doktor
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
przebija wtryski??
Ja miałem podobny cyrk z bmw e46 okazało sie ze padł i sterownik i pompa- mechanicznie


Post został pochwalony 0 razy
Sob 1:09, 29 Paź 2011 Zobacz profil autora
mario23
Super Spec
Super Spec



Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląskie Cz-wa
Płeć: Mężczyzna

Post
Własne myslę że coś nie halo z pompą po dłuższym kręceniu wyskoczył znowu błąd sterownika, wysłałem jeszcze raz na gwarancję. Nie wiem czy jest sens jeszcze raz zakładać i próbować odpalać?


Post został pochwalony 0 razy
Sob 12:06, 29 Paź 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Sprawdzałeś nie ma w niej opiłków? jaki ten błąd jest [01318] czy inny trzeba było otworzyć zaślepkę i zobaczyć czy zmieniał tranzystor.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 21:31, 29 Paź 2011 Zobacz profil autora
mario23
Super Spec
Super Spec



Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląskie Cz-wa
Płeć: Mężczyzna

Post
Tak to błąd 01318, jak zdejmowałem sterownik to żadnych opiłków nie było widać jak przyjdzie to jeszcze raz spróbuje a jak nic z tego to wyciągam pompe.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 22:24, 29 Paź 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Jak dobrze zrobi sterownik to nie trzeba wyciągać pompy bo to jest zbyteczne;
http://www.youtube.com/watch?v=UiJ-13vldWg&feature=related


Post został pochwalony 0 razy
Sob 22:57, 29 Paź 2011 Zobacz profil autora
mario23
Super Spec
Super Spec



Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląskie Cz-wa
Płeć: Mężczyzna

Post
No ale jeśli dobrze zrobili a auto nie odpala to tylko chyba pozostaje szukać sprawnej pompy??


Post został pochwalony 0 razy
Nie 11:45, 30 Paź 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Jak by dobrze zrobili to by nie wyskakiwał błąd sterownika no chyba że zatarło tłoczka ale były by opiłki a mówiłeś że nie ma.Może zatankowali benzynę?czuć ropą czy jest i zapach benzyny? do sprawdzenia.Pompa nie siada tak z dnia na dzień no chyba że zatarło ale pasek pierw by strzelił,tylko elektronika.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Roman59 dnia Nie 13:19, 30 Paź 2011, w całości zmieniany 1 raz
Nie 13:14, 30 Paź 2011 Zobacz profil autora
mario23
Super Spec
Super Spec



Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląskie Cz-wa
Płeć: Mężczyzna

Post
Zalane jest ropą jeszcze sam dolewałem do zbiornika a żeby odpowietrzyć to trzeba trochę jej przeciągnąć więc paliwo raczej odpada. Jak przyjdzie sterownik jeszcze raz wszystko odpowietrze i bede próbował odpalić. Jak nie to pompę wyciągam.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 14:20, 30 Paź 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Nie kręć tyle rozrusznikiem tylko Plak i zaraz ci paliwo pociągnie.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 10:45, 01 Lis 2011 Zobacz profil autora
mario23
Super Spec
Super Spec



Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląskie Cz-wa
Płeć: Mężczyzna

Post
Witam!

Dzisiaj otrzymałem sterownik z powrotem ale wstrzymam się z jego montażem.
Wymontowałem pompę i najpierw sprawdziłem przewody szczególnie od przestawiacza wtrysku są trochę spękane ale zwory nie robią.
Ale od tak sobie przecież sterownik nie pada, moim podejrzanym jest przytarty zawór wysokiego ciśnienia, czy jest jakaś metoda żeby go sprawdzić czy działa?? Nie za bardzo chce mi też on wyjść z pompy, trzeba go podważyć??


Post został pochwalony 0 razy
Pią 14:51, 04 Lis 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Ale masz tylko zawór początku tłoczenia i zawór regulacji dawki paliwa nie ma zaworu wysokiego ciśnienia to nie jest C-mon Raj.Między króćcami do przewodów masz zawór regulacji dawki paliwa a od spodu masz zawór początku tłoczenia.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 21:30, 04 Lis 2011 Zobacz profil autora
mario23
Super Spec
Super Spec



Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląskie Cz-wa
Płeć: Mężczyzna

Post
No chodzi mi o zawór dawki czy jest jakiś sposób by go sprawdzić??


Post został pochwalony 0 razy
Sob 0:52, 05 Lis 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Ale w twoim przypadku to zawór początku tłoczenia on steruje i uruchamia tłok który się zaciera,przez to pytałem się czy nie ma w pompie opiłków.A steruje nim właśnie ten spalający się tranzystor w sterowniku.Przekrój pompy;
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Roman59 dnia Sob 21:54, 05 Lis 2011, w całości zmieniany 1 raz
Sob 20:52, 05 Lis 2011 Zobacz profil autora
mario23
Super Spec
Super Spec



Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląskie Cz-wa
Płeć: Mężczyzna

Post
No jak już wcześniej pisałem opiłków nie ma pompa obraca się lekko i płynnie.
Ale pompę zamontowałem do autka co się jednak okazało rozrząd ustawiony dobrze ale pompa na drugim pasku już nie był przestawiona o 3 zęby. Ponownie wszystko odpowietrzyłem ale motor nie gada. Błędów nie było ale po kilku kręceniach wyskoczył błąd czujnika położenia wału. Wymienię go i będe próbował a jak nie odpali to już nie wiem.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 0:13, 06 Lis 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Ale to ty wymontowywałeś pompę i źle ustawiłeś?sprawdź przewody wysokiego ciśnienia czy dobrze podłączyłeś za kolejnością i gdzie był pierwszy cylinder.Podaj ten kod błędu czujnika wału i zobacz czy chodzi na Plaku.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 13:09, 06 Lis 2011 Zobacz profil autora
mario23
Super Spec
Super Spec



Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląskie Cz-wa
Płeć: Mężczyzna

Post
Ja rozrządu nie ruszałem tylko wymontowałem pompę. A jak ustawiłem rozrząd na znaki to pompa była cofnięta o 3 zęby. Przewody ciśnienia są tak ukształtowane, że nie ma możliwości ich pomylić. Na plaku odpali. Czujnik położenia nie nie wykazuje oporności na 2 i 3 pinie więc myślę że będzie o wymiany.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mario23 dnia Nie 14:09, 06 Lis 2011, w całości zmieniany 1 raz
Nie 14:07, 06 Lis 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Podaj ten kod,błąd czujnika wału.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 19:38, 06 Lis 2011 Zobacz profil autora
mario23
Super Spec
Super Spec



Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląskie Cz-wa
Płeć: Mężczyzna

Post
Kod błędu 1126


Post został pochwalony 0 razy
Nie 21:35, 06 Lis 2011 Zobacz profil autora
rafaello1974
Spec
Spec



Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 463
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: U.K

Post
witam zrob pierw jak roman ci radzi odpal na plaku niech pociagnie sam paliwa i n iech pochodzi troche a potem zobaczysz co dalej


Post został pochwalony 0 razy
Pon 0:30, 07 Lis 2011 Zobacz profil autora
mario23
Super Spec
Super Spec



Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląskie Cz-wa
Płeć: Mężczyzna

Post
Sprawa jest taka że wymieniłem czujnik wału pokręciłem chwilę i błąd czujnika znowu wyskoczył (czujnik nowy, nie chińszczyzna) i dalej nie odpala, a jak mu psinę plaka to tak jak by przyblokowywało silnik, a akumulator dobry a dużo nie psikam.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 17:34, 08 Lis 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Przyblokowy wuje bo za bardzo mu psikasz z dalsza to rób i po troszku i będzie chodził na Plaku tylko delikatnie.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Roman59 dnia Wto 21:25, 08 Lis 2011, w całości zmieniany 1 raz
Wto 21:24, 08 Lis 2011 Zobacz profil autora
mario23
Super Spec
Super Spec



Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląskie Cz-wa
Płeć: Mężczyzna

Post
Ok Roman dzieki za rady starałem się tak robić ale jak teraz ściągłem pokrywę z prawej głowicy to znak na wałku z tyłu nie pokrywa się z napisem po otwarciu korka oleju. Najpierw rozkopie ten rozrząd i ustawie jak trzeba i powinno grać.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 21:38, 08 Lis 2011 Zobacz profil autora
rafaello1974
Spec
Spec



Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 463
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: U.K

Post
czesc nie podwazaj bo moze strzelic i po zawodach ,jakos go wyciagniesz,ale sterownik niewiem jak go sprawdzic poza pompa,naprawde z mojej strony palilbym go na plaku jak roman pisze i jak zaskoczy to powinien juz potem silniczek pykac,


Post został pochwalony 0 razy
Wto 23:45, 08 Lis 2011 Zobacz profil autora
mario23
Super Spec
Super Spec



Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląskie Cz-wa
Płeć: Mężczyzna

Post
Dalej kombinuje z audi na wolnym czasie i jest taki problem, że nie mogę ustawić rozrządu. Wał jest zablokowany, prawa głowica zablokowana, a lewej głowicy nie da się ustawić znak powinien być na środku wlewu oleju a się chowa. Brakuje 3 zębów do prawidłowego ustawienia i nie mogę cofnąć dalej bo blokuje zawór o tłok. Dzisiaj ściągnołem tą głowicę i zawory proste wszystko ok. Co mogę zrobić z tym fantem Panowie??


Post został pochwalony 0 razy
Pon 19:17, 14 Lis 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Trzeba było wycofać lekko wał i przekręcić wałek i podjechać z powrotem wał do znaku,po prostu trafiłeś na mijankę zaworów i ci nie puściły bo był tłok u góry.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 19:30, 14 Lis 2011 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin