Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Audi B4 1.9 TDI 90KM 1Z

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Audi B4 1.9 TDI 90KM 1Z
Autor Wiadomość
dawidbmw320i
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 06 Lis 2010
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post Audi B4 1.9 TDI 90KM 1Z
Samochod jak w temacie i otoz mam taki problem ze samochod ma jakies swoje humorki raz ciagnie bardzo dobrze a raz to ledwo co sie rozpedza podłaczałem pod kompa to nie mozna połaczyc sie z silnikiem to podmienilem zaworek n75 sprawdzilem egr,dolot,wszystkie podcisnienia i nic nie znalazłem nie mialem juz sił cały czas samochod nie miał mocy i wreszcie postanowiłem ruszyc nastawnik przesunełem go troche i samochod nagle odrzył ale nie na długi czas bo po kilkunastu kilometrach stało sie to samo.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 21:19, 16 Kwi 2013 Zobacz profil autora
soviet100
Moderator
Moderator



Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czechowice - Dziedzice
Płeć: Mężczyzna

Post
Silnik 1Z ma dwie wtyczki do kompa biała i czarna co nie ?


Post został pochwalony 0 razy
Wto 21:24, 16 Kwi 2013 Zobacz profil autora
dawidbmw320i
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 06 Lis 2010
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
zgadza sie OBDI


Post został pochwalony 0 razy
Wto 21:40, 16 Kwi 2013 Zobacz profil autora
wasylek
Fachura
Fachura



Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: gdansk
Płeć: Mężczyzna

Post
ja mialem w pasku obd2 a koledze chyba chodzi o eobd?Smile nastawnik umarł


Post został pochwalony 0 razy
Śro 0:23, 17 Kwi 2013 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Z forum elektroda,na złom wytniesz gniazdo wyprowadzisz piny i po kłopocie
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Śro 7:50, 17 Kwi 2013 Zobacz profil autora
dawidbmw320i
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 06 Lis 2010
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
Nastawnik do wymiany panowie?


Post został pochwalony 0 razy
Śro 22:10, 17 Kwi 2013 Zobacz profil autora
soviet100
Moderator
Moderator



Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czechowice - Dziedzice
Płeć: Mężczyzna

Post
Podjedź do kogoś kto Ci to podłączy ja to podłączam bez problemu .


Post został pochwalony 0 razy
Śro 22:19, 17 Kwi 2013 Zobacz profil autora
dawidbmw320i
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 06 Lis 2010
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
mam załozyc gniazdo obd2 tak?


Post został pochwalony 0 razy
Czw 7:40, 18 Kwi 2013 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Możesz i założyć,ale możesz sobie zrobić taką uniwersalną z pinami.Kable oznaczysz sobie który jest plus który minus i linia K i linia L,a to starczy kawałek izolacji przypiąć ko przewodu i mazakiem namalować,i redukcja gotowa lub kupić oryginalny.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 8:15, 18 Kwi 2013 Zobacz profil autora
dawidbmw320i
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 06 Lis 2010
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
i te 4 przewody podpiac pod kostke OBD2 ?


Post został pochwalony 0 razy
Czw 8:42, 18 Kwi 2013 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
No przecież w OBD2 też masz plus,minus linia K i Linia L
Z forum elektroda;
[link widoczny dla zalogowanych]
Sklep;
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Roman59 dnia Czw 13:22, 18 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
Czw 13:08, 18 Kwi 2013 Zobacz profil autora
dawidbmw320i
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 06 Lis 2010
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
Nadal nie połączyłem sie z kompem musze jeszcze kable przeswietlić ale odpiełem kostke od impulsatora w skrezyni i problem prawie znikł nie ma pełnej mocy ale w 90% jest lepiej.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 20:50, 19 Kwi 2013 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Nie każdym interfejsem się podłączysz z tym zabytkiem,sprawdź jeszcze koło pasowe na wale czy nie obluzowane tylko ta centralna śruba tak zwane[gibanie koła] może być też trudny rozruch przy tej usterce.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 21:10, 19 Kwi 2013 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin