Autor |
Wiadomość |
Gość
|
audi b4 1.9 tdi czarny olej w zbiorniczku płynu chłodzacego |
|
witam. mianowicie mam taki problem . Posiadam od niedawna audi b4 93 rok 1.9 tdi i jak kupiłem to był już czarny olej w zbiorniczku płynu chłodzącego . wiec to wypłukałem , ale z powrotem się pojawił , sprawdziłem uszczelkę pod głowica i wyszło ok. czy to możne być ten oring pod chłodniczą oleju ?? jak to zdiagnozować ?? Olej jest czarny nie zważony jak zazwyczaj sie robi przy wydmuchanej uszczelce.
|
|
Pią 22:00, 20 Mar 2009 |
|
|
|
|
Tarantula
Specjalista
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Belgia/Małopolska KLI Płeć:
|
|
|
|
Witaj.Sądze że uszczelke zaczyna lekko puszczać(Jak sprawdziłes ta uszczelke?).Wystarczy ze zacznie lekko puszczac i juz moze sie pojawic czarny osad w zbiorniczku.Sprawdz tez czy na bagnecie olej ma normalny kolor (chyba wiesz jak wyglada olej )
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Tarantula dnia Pią 22:08, 20 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Pią 22:08, 20 Mar 2009 |
|
|
sharkys
Mechanior
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 279
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piła (wielkopolskie)
|
|
|
|
najprawdopodobniej padla uszczelka pod glowica, takie moje zdanie choc nie mozna wykluczyc chlodniczki oleju- totolotek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 22:14, 20 Mar 2009 |
|
|
Gość
|
|
|
na korku ani na bagnecie nie ma żadnego osadu też przypuszczałem ze to uszczelka pod głowica . tylko ze z tego jak zawsze warsztacie mieliśmy takie przypadki to zawsze zazwyczaj olej się zważał a tu nie i tu mam zagadkę . sprawdzałem przyrządem tego typu tylko innej firmy :http://allegro.pl/item584872084_tester_do_badania_szczelnosci_co2_n_sacz.html. i nic nie wykazało. a możne być ten oring walnięty pod chodniczka oleju ?? czy moze jakies inne opcje ??
|
|
Sob 18:55, 21 Mar 2009 |
|
|
grigori
Podawacz kluczy
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
Wymontuj chłodnice oleju i sprawdz ją pod ciśnieniem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 22:03, 21 Mar 2009 |
|
|
Gość
|
odp |
|
możne byc pęknięta czy jak ?? co mam tam szukać ??
|
|
Sob 22:36, 21 Mar 2009 |
|
|
Tarantula
Specjalista
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Belgia/Małopolska KLI Płeć:
|
|
|
|
Tak.
Jezeli jesteś pewny na 100% ze uszczelka jest dobra,a z chłodniczka nic nie jest złego, pozostaje uszczelniacz na kanale olejowym.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 8:35, 22 Mar 2009 |
|
|
leszek280
Mechanior
Dołączył: 06 Sty 2008
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: lubuskie Płeć:
|
|
|
|
żaden oring ! jak już to sam wymiennik ciepła (chłodniczka) oring niema nic wspólnego z przedostawaniem sie oleju do układu chodzącego
po drugie jeśli jest uszkodzona uszczelka pod głowicą to wcale niemusi być emulsji w oleju i niezawsze przyżad wykaże zawartośc spalin w płynie
---proponuje wyjąć (chłodniczke )i sprawdzic pod ciśnieniem powietrzem zanurzoną w wodzie ,jeśli (chłodniczka) jest git to uszczelka do wymiany
sprawdz krzywizne głowicy przy okazji
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 11:00, 22 Mar 2009 |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|