Autor |
Wiadomość |
mariuszhk
Nowicjusz

Dołączył: 23 Lut 2011
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kolobrzeg Płeć:
|
|
Bardzo duze spalanie : < |
|
Witam mam problem i nie wiem od czego zacząć a zanim pojde do mechanika chcialbym uslyszeć wasze opinie. Ogolnie to obroty troche mi sie nie trzymaja i czasami sie dusi ,ze wciskam mocno gaz a on tak jakby przez 2-3 sekundy nie przyspieszal i nagle startuje ale tutaj mysle ,ze to silniczek krokowy ogolnie chodzi mi o samochod Citroen Xantia 1.8 1994 tylko moj najwiekszy problem jest to ,ze pali mi 20-23 L / 100 km macie jakies pomysly co moze powodować aż takie spalanie ? dodam ,ze mam fundusz narazie tylko okolo 1000 zł dlatego nie chce jezdzić na kazdą diagnoze po kolei i do różnych specjalistów . Z gory dziekuje za pomoc;)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 22:04, 23 Lut 2011 |
|
 |
|
 |
Zaq
Podawacz kluczy

Dołączył: 21 Lut 2011
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Mazowieckie Płeć:
|
|
|
|
Może to coś z czujnikiem temperatury silnika. Gdy będzie nie sprawny, może być odczyt, że silnik jest zimny, i dawka paliwa będzie większa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 22:28, 23 Lut 2011 |
|
 |
Kełysz
ADMIN

Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bolesławiec Płeć:
|
|
|
|
napisz chociaż jaki silnik dokładniej czy to 8v czy 16v. Jak wyżej czujnik temperatury silnika. Obroty po odpaleniu jakie? jakie na ciepłym silniku?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 22:57, 23 Lut 2011 |
|
 |
mariuszhk
Nowicjusz

Dołączył: 23 Lut 2011
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kolobrzeg Płeć:
|
|
|
|
Dziekuje za podpowiedzi . Nie wiem szczerze jaki to silnik 1.8i jutro zobacze ile ma v bo teraz nie chce mi sie ubierać co do obrotów to odrazu po odpaleniu spadaja czasami prawie do 0 albo trzymaja sie na 500-700 po 4-5 minutach juz w miare normlanie do 1000 dochodzi jak sie rozgrzeje to nie ma zbytnio z tym problemow tylko szkoda ,ze pali tyle paliwa zbankrutuje hehe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 0:06, 24 Lut 2011 |
|
 |
blowoff
Młotkowy

Dołączył: 23 Lut 2011
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dolny Ślask Płeć:
|
|
|
|
posprawdzaj rezystancje czujników .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 0:24, 24 Lut 2011 |
|
 |
mariuszhk
Nowicjusz

Dołączył: 23 Lut 2011
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kolobrzeg Płeć:
|
|
|
|
hmm wogolnie nie wiem co to jest i gdzie sie znajduje : >
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 0:28, 24 Lut 2011 |
|
 |
blowoff
Młotkowy

Dołączył: 23 Lut 2011
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dolny Ślask Płeć:
|
|
|
|
jezeli posiadasz miernik , ustaw na "Ohm" ,wykrec czujnik i sprawdz rezystancje jego..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 0:41, 24 Lut 2011 |
|
 |
mariuszhk
Nowicjusz

Dołączył: 23 Lut 2011
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kolobrzeg Płeć:
|
|
|
|
dzieki ,ze probujesz mi pomoc ale gdzie mam szukac tego miernika?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 1:19, 24 Lut 2011 |
|
 |
Kełysz
ADMIN

Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bolesławiec Płeć:
|
|
|
|
 |  | dzieki ,ze probujesz mi pomoc ale gdzie mam szukac tego miernika? |
Miernik kupisz w każdym elektrycznym sklepie nazywa się on mulitimetr. Czujnik temperatury znajduje się w głowicy. Rezystancja zmienia się wraz ze zmianą temperatury czujnika (czyli najpierw sprawdz na zimnym a pózniej na ciepłym i zapisz 2 wyniki.
Mierzenie:
Miernik ustaw na OHM odłącz od cujnika wtyczke i przyłóż do tych 2 pinów kable od miernika i odczytaj wynik.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 10:31, 24 Lut 2011 |
|
 |
mariuszhk
Nowicjusz

Dołączył: 23 Lut 2011
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kolobrzeg Płeć:
|
|
|
|
dobra jutro ide kupic tylko chcialbym jescze w miare mozliwosci dokladniejsza instrukcje gdzie to podlaczyc : > glowica to gdzies w silniku czy co ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 0:34, 25 Lut 2011 |
|
 |
blowoff
Młotkowy

Dołączył: 23 Lut 2011
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dolny Ślask Płeć:
|
|
|
|
tak w silniku . tam gdzie wkrecamy swiece zaplonowe , to jest głowica.. a jak sprawdzic rezystancję to juz kolega wyżej opisał
P.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 1:14, 25 Lut 2011 |
|
 |
mariuszhk
Nowicjusz

Dołączył: 23 Lut 2011
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kolobrzeg Płeć:
|
|
|
|
a takie czysto teoretyczne pytanie bo jak jest ten od temperatury zepsuty to wiecej wlatuje benzyny i jak np. jade na gazie to w srodku samochodu czuc gaz czy mozliwe ,ze go tez za duzo przez to wlatuje i sie tak ulatnia ,ze go czuc?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 2:36, 25 Lut 2011 |
|
 |
Kełysz
ADMIN

Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bolesławiec Płeć:
|
|
|
|
 |  | a takie czysto teoretyczne pytanie bo jak jest ten od temperatury zepsuty to wiecej wlatuje benzyny i jak np. jade na gazie to w srodku samochodu czuc gaz czy mozliwe ,ze go tez za duzo przez to wlatuje i sie tak ulatnia ,ze go czuc? |
Masz gdzieś nieszczelność i gaz się ulatnia. Zapewne masz nieszczelny dolot. odpal na gazie i wąchaj skąd wydobywa się gaz ale napewno stawiam ze od filtra powietrza do kolektora. Dlatego też takie spalanie silnik ciągnie sobie fałszywe powietrze.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 11:06, 25 Lut 2011 |
|
 |
mariuszhk
Nowicjusz

Dołączył: 23 Lut 2011
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kolobrzeg Płeć:
|
|
|
|
aha czyli dac do gazownika zeby uszczelnil i moze wtedy zacznie normlanie palic takze benzyne? sory ,ze ja takie banalne pytania zadaje ale na samochodach nic sie nie znam moja dziedzina to komputery ; >
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 12:34, 25 Lut 2011 |
|
 |
Kełysz
ADMIN

Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bolesławiec Płeć:
|
|
|
|
 |  | aha czyli dac do gazownika zeby uszczelnil i moze wtedy zacznie normlanie palic takze benzyne? sory ,ze ja takie banalne pytania zadaje ale na samochodach nic sie nie znam moja dziedzina to komputery ; > |
Jedz do gazownika on ci to uszczelni. Sam mógłbys to zrobić ale chyba nie wiesz za bardzo o co chodzi. Teraz jezdzisz na bombie nie daj boże przebicie na kablach i ognisko pod klapą masz zagwarantowane;P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 12:36, 25 Lut 2011 |
|
 |
mariuszhk
Nowicjusz

Dołączył: 23 Lut 2011
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kolobrzeg Płeć:
|
|
|
|
no wiem ,ze to niebezpieczne dlatego nie jezdze na gazie wogole dobra dam go do gazownika i napisze czy objawy przeszly hehe a sam to umiem jedynie kolo zmienic 
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 12:39, 25 Lut 2011 |
|
 |
|