Autor |
Wiadomość |
Gość
|
BMW 316 CIĘŻKO PALI |
|
WITAM SERDECZNIE WSZYSTKICH.NIEDAWNO KUPIŁEM BMW 316 ROK1995 ,PRZYZNAM SZCZERZE ŻE TANIO,I MOŻE DLATEGO KTOŚ SIĘ JEJ POZBYŁ.PROBLEM POLEGA NA TYM ŻE CIĘŻKO ZAPALA.NIE MA GAZU,BYŁA U ELEKTRYKA CAŁY TYDZIEŃ NIC NIE WSKÓRAŁ.MÓWIŁ ŻE WYMIENIAŁ WSZYSTKO CO ZWIĄZANE Z ELEKTRYKA I NIC NIE POMOGŁO.A JAK ODPALI TO WSZYSTKO JEST CACY.PROBLEM JEST NA ZIMNYM I NA CIEPŁYM, ELEKTRYK ZASUGEROWAŁ PRZESTAWIONY ROZRZĄD ALE WYDAJE MI SIĘ ŻE PO ODPALENIU TEŻ BY SIĘ COŚ DZIAŁO.TEN ELEKTRYK ZAUWAŻYŁ ŻE W CZASIE ODPALANIA NIE MA ISKRY NA DWÓCH CYLINDRACH A PO CZASIE SIĘ POJAWIA I POTEM JEST OK.PROSZĘ O WSZELKIE PODPOWIEDZI I Z GÓRY DZIĘKUJE
Nie pisz duzymi literami bo aż oczy bolą
|
|
Czw 20:31, 02 Kwi 2009 |
|
 |
|
 |
Tarantula
Specjalista

Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Belgia/Małopolska KLI Płeć:
|
|
|
|
Witaj.
Najlepiej jak sie dowiesz co dokładnie elektryk wymienił,i napiszesz tutaj.
Dla pewnosci dowiedz sie na jakich cylindrach nie ma iskry.Moze swieca padnieta.Sprawdz tez przewody zapłonu od danych cylindrów.
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 20:57, 02 Kwi 2009 |
|
 |
Gość
|
|
|
WYMIENIAŁ WSZYSTKO TYTUŁEM PRÓB I NIC NAWET KOMPUTER.A ZOSTAŁY TYLKO ŚWIECE Z WYMIENIONYCH RZECZY I DALEJ NIC,ISKRY NIE MA NA 2 I 3 CYLINDRZE
|
|
Czw 21:03, 02 Kwi 2009 |
|
 |
Tarantula
Specjalista

Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Belgia/Małopolska KLI Płeć:
|
|
|
|
Wiec wymien swiece na takie same jak masz teraz i zobacz co sie bedzie działo.
Nie pisz dużymi literami!
Pozdrawiam.
PS:Sprawdź masę na module.Może to go ''boli''.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Tarantula dnia Czw 21:14, 02 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Czw 21:07, 02 Kwi 2009 |
|
 |
Gość
|
|
|
Masa jet ok,świece i kable wymienione ,filtr paliwa też,zauważyłem jeszcze że trzeba bardzo długo kręcić żeby załapał,no i przy załap0aniu bardzo skacze obrotomierz,i wskaźnik spalania,wydaje mi sie że jakby był przestawiony rozrząd to by nie chodził wcale.Pozdrawiam i proszę o wszelkie podpowiedzi.
|
|
Pią 20:49, 03 Kwi 2009 |
|
 |
Gość
|
|
|
Jaki masz przebieg w tym samochodzie??? M40 z przebiegiem powyzej 200tkm mam juz walek na wykonczeniu i temu pala jak pala.
|
|
Pią 21:17, 03 Kwi 2009 |
|
 |
Gość
|
|
|
Wałek jest ok,sprawdzałem
|
|
Sob 20:07, 04 Kwi 2009 |
|
 |
Gość
|
|
|
Wałek jest ok,sprawdzałem,2002 tyś przebiegu
|
|
Sob 20:08, 04 Kwi 2009 |
|
 |
Gość
|
|
|
Diagnoza komputerowa z livedata. Jezeli walek masz bank sprawny, to problem musi byc w elektronice. Metoda "podkladania" czesci na probe skonczyla sie kiedy w polonezy zaczento montowac silniki rover'a. Jedz do kogos kto ma dobry sprzet do BMW czyli GT1 (modic) lub INPE.
Przyczyn tej awarii moze byc wiecej niz koni pod maska i tylko dobrym sprzetem mozna to wiarygodnie zdiagnozowac.
|
|
Nie 0:40, 05 Kwi 2009 |
|
 |
Gość
|
|
|
Komputer i elektronika nic nie pokazuje,błem na trzech komputerach.
|
|
Nie 17:03, 05 Kwi 2009 |
|
 |
Kełysz
ADMIN

Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bolesławiec Płeć:
|
|
|
|
Powiedz jak sprawdzałes wałek... Jezeli mówisz ze faluja obroty to cos jest z kompem (za duzo błedów). W e36 sa problem z wałkiem i wszystko wskazuje na to. Jezeli nie masz iskry i podejzewam modół lub aparat. Sprawdz czujnik hala.
Odsyłam do innego forum moze cos tam znajdziesz;P
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 12:20, 06 Kwi 2009 |
|
 |
Gość
|
|
|
odkręcilem dekiel i sprawdziłem zużycie wałka,a aparatu w niej nie ma jest bezpośrednia cewka
|
|
Pon 20:00, 06 Kwi 2009 |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|