Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
BMW E90 2.0 150KM VALVETRONIC 2007r

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
BMW E90 2.0 150KM VALVETRONIC 2007r
Autor Wiadomość
jojtek
Spec
Spec



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 537
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post BMW E90 2.0 150KM VALVETRONIC 2007r
Witam.
Auto jak w temacie. W aucie był robiony remont silnika ( pierscieni, uszczelniaczy zaworów itd ) )
Silnik po remoncie odp[alil od strzala i pracowal caly dzien i bylo wszytsko ok
pozniej zaczał sie problem auto po odpalenie pracowało kilka sekund i gasnie. po ponownej probie odpalenia silnik krecił jak by nie mial kompresji po dłuzszym kreceniu albo dluzszym odczekaniu auto odpala i zaczyna rowniej pracowac po dodaniu gazu silnik znowu gasnie i po ponownej probie odpalenia jest to samo brak cisnienia na cylindrach. po udanej probie odpalenia i pozostawieniu silnika pracujacego na swoich obrotach silnik sie dogrzeje i jest wszystko ok mozna jezdzic gasic odpalac tak jak sie nalezy. dodam ze podmieniane były vanosy czujniki vanosow czujniki walka rozrzadu rozrzad byl sprawdzany z tysiac razy blokadami i jest idealny rozrzad oczywiscie nowy.
Koledzy jak macie jeszxcze jakies pomysly to podrzuccie cos bo mi juz brak pomysłów.
Z gory dziekuje.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 16:14, 30 Kwi 2016 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Ciśnienie oleju nie jest za duże?,filtr oleju jest odpowiedni?


Post został pochwalony 0 razy
Sob 22:27, 30 Kwi 2016 Zobacz profil autora
jojtek
Spec
Spec



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 537
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
Własnie wczoraj jeszcze poznym wieczorem zmierzyłem jak juz mi troche glowa odpoczeła od tego auta i myslalem ze manometr mi wystrzeli. od razu po odpaleniu wskakuje na 8 bar pozniej sie normuje w okolicach 5-6 bar a po dodaniu gazu do ok 1,5 tys obr manometr obrucil sie do okola az braklo skali. mysle ze wpadło cos w pompe olejowa i zablokowalo zawor?


Post został pochwalony 0 razy
Nie 12:44, 01 Maj 2016 Zobacz profil autora
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
Pompa do wymiany za chwile vanosy (uszczelki) szlag trafi przerabiałem temat po remoncie głowicy. Tylko u mnie w ogóle nie chciał chodzić 3 tygodnie walczyłem dopóki nie podpiąłem manometru... zaciął się zawór a zaworu nie wymienisz (chyba że coś się zmieniło). Łatwo to sprawdzić zmierz kompresje zaślepiając przewód olejowy do vanosa Smile chyba że bije tak ciśnienie że popychacze hydrauliczne otwierają zawory. jeżeli tak to już są do wymiany bo je rozsadziło


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kełysz dnia Pon 23:57, 08 Sie 2016, w całości zmieniany 1 raz
Pon 23:54, 08 Sie 2016 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin