Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Bora 1,9 TDi AJM rozrząd

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Bora 1,9 TDi AJM rozrząd
Autor Wiadomość
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post Bora 1,9 TDi AJM rozrząd
Witam wczoraj wymieniłem w nim rozrząd dziś skończyłem składać (oczywiście wszystko na blokadach) Dziś po odpaleniu silnik kuleje a przed wymianą tego nie bylo.. zaraz podłacze pod kompa zobacze czy wtrysk się nie zmienił ale ładnie wszystko pracuje tylko po zejściu z obrotów na wolnych obrotach silnik trzęsie... Miedzy czasie przydały by się wasze pomysłySmile czekam niech roche laptop się podładuje i podłączam auto.

Gdzie zobaczę czy wtrysk jest dobrze skonfigurowany? Cos pamiętam ze 4 grupa 4 blok ale nie jestem pewny. I tam powinno byc na równe 0? Z góry dzieki

Dobra chłopaki mam od 0.0 do 0.8 pod mocnym obciążeniem skacze do max 1.1 dopuszczalne jest -3 do 3 stopni zczytałem to VAGCOM 4grupa 4 blok.
zmieniac to czy zostawić?

Lekkko dodam gazu to troche zatelepie silnikiem jak przekroczy 1000obr to jest spoko opadajac około 1000 znów zatelepie i na wolnych już jest dobrze. Przedział 900-1000 obrotow zatelepie mieliscie tak po wymianie rozrządu?

Auto juz wyjechało ale jak cos to piszcie czemu tak sie dzieje... Dodam dla niektórych ze poduszki sa ok to związane jest napewno z tą wymianą


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kełysz dnia Sob 11:42, 06 Paź 2012, w całości zmieniany 4 razy
Sob 10:24, 06 Paź 2012 Zobacz profil autora
student
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
A tam nie jest tak że trzeba kółko trochę przestawić? Bo z pamięci po kodzie silnika to ja nie powiem. Bo składa się na blokadach po czym sprawdza czy blokady wchodzą luźno, jak nie to się kółko odpuszcza i przestawia.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 14:16, 06 Paź 2012 Zobacz profil autora
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
mi ciasno weszly i zrobiłem tak samo zeby ciasno wyszły. ogólnie przy napinaniu poluzowałem całe koło zebate po czym pasek zostal ładnie z 2 stron naciągniety. po obkręceniu wałem blokady były tak samo jak wczesniej a napinacz nie podniusł sie nawet o 0,5mm (hydrauliczny dziad tam siedzi).

Mniejsza z tym pompa (teraz nie powiem firmy) oddaje wyrażny szum wcześniej siedziała orginalna pompa bo auto wczesniej było serwisowana a ten niby najdroszy zamiennik (140zł) szumi mam nadzieje ze sie wyrobi i tak też powiedziałem klientowi


po przejechaniu sie autem trzęsienie ustało takze jest ok.


pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kełysz dnia Sob 18:58, 06 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
Sob 18:56, 06 Paź 2012 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin