Autor |
Wiadomość |
radekbotan
Starszy podawacz kluczy
Dołączył: 24 Paź 2010
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
|
brak iskry opel calibra eco tec swiecaca kontrolka silnika |
|
Mam problem wymienilem czujnik walu .po wlaczeniu zaplonu kontrolka zaczyna mrygac i auto nie odpala .prosze o pomysly
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 22:35, 10 Lis 2010 |
|
|
|
|
elektrom-23
Młotkowy
Dołączył: 07 Lis 2010
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Grudziądz Płeć:
|
|
|
|
dlaczego wymieniałeś czujnik hala
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 23:53, 10 Lis 2010 |
|
|
radekbotan
Starszy podawacz kluczy
Dołączył: 24 Paź 2010
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
wymienilem czujnik bo kabel byl przerwany i po wyjeciu go z gniazda rozpadl mi sie w reku wiec i tak byla potrzeba jego wymiany .tylko co dalej robic z brakiem iskry i mrugajaca kontrolka silnika
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 0:06, 11 Lis 2010 |
|
|
elektrom-23
Młotkowy
Dołączył: 07 Lis 2010
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Grudziądz Płeć:
|
|
|
|
czujnik dokładnie taki sam dałeś?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 0:08, 11 Lis 2010 |
|
|
radekbotan
Starszy podawacz kluczy
Dołączył: 24 Paź 2010
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
jak mam to rozumiec
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 0:09, 11 Lis 2010 |
|
|
elektrom-23
Młotkowy
Dołączył: 07 Lis 2010
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Grudziądz Płeć:
|
|
|
|
o ile dobrze pamiętam był tam czujnik 3-przewodowy (ekran podłączony do minusa i dwa sygnału) masz sterownik który jest bardzo czuły i np brak ekranu spowoduje , że zakłócenia uniemożliwią rozruch .
wyjmij czujnik , załóż na wkrętarkę jakiś metal który przy obracaniu będzie zbliżał się i oddalał od czujnika (imitował obrót wału) i sprawdź czy przy jego wzbudzaniu pojawi się iskra.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 0:23, 11 Lis 2010 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Co to masz za silnik bo może być czujnik hala wału korbowego i czujnik indukcyjny wału korbowego. Podaj rok może kod silnika 8 V czy 16 V silnik a silnik to bardzo duża różnica w oprzyrządowaniu.Jak masz 16V to masz czujnik indukcyjny wału korbowego i czujni hala wałka rozrządu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 9:09, 11 Lis 2010 |
|
|
elektrom-23
Młotkowy
Dołączył: 07 Lis 2010
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Grudziądz Płeć:
|
|
|
|
kolega napisał , że eco-tec (16V)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 16:01, 11 Lis 2010 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
To masz czujnik indukcyjny wału korbowego i czujnik hala wałka rozrządu trzeba było odczytać nr czujnika i taki kupić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 17:04, 11 Lis 2010 |
|
|
radekbotan
Starszy podawacz kluczy
Dołączył: 24 Paź 2010
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
czujnik jest taki sam mam problem z iskra bo niewiem jak mam sprawdzic napiecie bo gdy sprawdzam voltomierzem to jest napiecie 12v tylko wtedy gdy zetkne minus do masy a w kosce go niemam prosze o porady.kontrolka dalej mryga a odczytanie kodu dalo liczbe 10.czy komputer steruje masa w kostce na cewce.niewiem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 19:44, 11 Lis 2010 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Żeby powstała iskra ECU musi widzieć że silnik się kręci i w jakim położeniu jest w danej chwili wał korbowy silnika.Czujnik kupiłeś nowy(podróbkę) czy używany najlepiej podmniej od kogoś i sprawdź,bo jak chodził przed wymianą ? to tylko czujnik.Nie ma kodu 10.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 21:42, 11 Lis 2010 |
|
|
radekbotan
Starszy podawacz kluczy
Dołączył: 24 Paź 2010
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
dobra podpowiec a moze masz jakis inny pomysl.bo martwi mnie brak iskry niby wszystko dobrze a cos nie tak.to znaczy ze jak czujnik niebedzie widzial walu to nie powstanie iskra .juz zglupialem .pomuzcie co muglbym jeszcze sprawdzic.czujnik jest niby nowy dosyc drogi bo zabulilem 150 zlociszy.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez radekbotan dnia Czw 22:50, 11 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Czw 22:43, 11 Lis 2010 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Więcej szczegółów jest trudno bo nie znam kodu a mają rożne cewki zapłonowe i mają moduł zapłonu.To jest trudne bo zbyt ogólnikowo podane,to jest jak by każdemu psu było burek.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 23:50, 11 Lis 2010 |
|
|
radekbotan
Starszy podawacz kluczy
Dołączył: 24 Paź 2010
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
wiecie .zapalila na trzy cylindry .jutro wymienie swiece i zobacze co dalej.powodem byl immobilaizer.dziecko bawilo sie kluczykiem i przypadkiem znalazlem chip na podlodze.to niema sie z czego smiac.bo jak by nie to przypadkowe odkrycie to auto powendrowalo by na szrot.przepraszam za moja panike ale usterek mogo by byc setki.a kotrolka sfieci sie ale juz przestala mrygac i tak jak pisalem pali na trzy gary to moze od tego.pozdrawiam wszystkich.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 0:50, 12 Lis 2010 |
|
|
radekbotan
Starszy podawacz kluczy
Dołączył: 24 Paź 2010
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
jesli ktos mi moglby cos jeszcze doradzic.immobilaizer dziala ale uruchamia sie auto w trybie awaryjnym.czy czujnik halla jest tego przyczyna niewiem .wymienilem go na nowy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 22:17, 12 Lis 2010 |
|
|
|