Autor |
Wiadomość |
michal801
Młotkowy
Dołączył: 28 Wrz 2008
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
|
Brak mocy |
|
Mam problem z golfem 3 w którym jest silnik od golfa 4 AHF, robiona była głowica i turbina i silnik nie ma mocy vagiem sprawdzone turbo i jest ok natomiast przepływka ma troche niższe wartości niż zadane od 3000 obr.
Pytanie czy przepływka będzie miała taki wpływ na moc silnika czy coś może być z rozrządem np źle ustawiony a co za tym idzie będzie pompa źle ustawiona jak się go przegazuje do 3500 4000 obr to zakopci na biało nie wiele ale zakopci a podczas jazdy nie dymi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 22:48, 04 Maj 2011 |
|
|
|
|
Doktor
FACHMAN
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
Hmmm zarówno złe ustawienie rozrzadu moze miec wpływ na moc, jak i przepływka. Podmień przepływke jak możesz, sprawdz kąt wtrysku, ciśnienie doładowania. NIe ma mocy tak ogólnie czy przy okreslonych obrotach?? napisz cos wiecej...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 2:21, 05 Maj 2011 |
|
|
michal801
Młotkowy
Dołączył: 28 Wrz 2008
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
Ogólnie nie ma mocy, jak jest zimny to pali na dotyk ale jak się rozgrzeje to trzeba go pokręcić żeby odpalił, z wejściem na obroty nie ma problemu ładnie się wkręca, a i jest taka rzecz że przy przegazowaniu na postoju turbo prawie nie daje ciśnienia, komp nie pokazuje żadnych błędów.
A takie jeszcze pytanie jak będzie pompa zepsuta to silnik też nie będzie miał mocy? bo to trudne rozpalanie na ciepłym to podejrzewam że pompa jest coś nie tak.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 9:49, 05 Maj 2011 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Zobacz jaką ma dawkę paliwa,a dawkę przestawisz na pompie przestawiając sterownik,tam będziesz miał w woltach od 1.2-1.7wolta ale dobrze chodzi jak ustawisz na 1.5wolta.Tylko to jest drgnięcie sterownikiem i musisz robić to we dwóch.I im mniejsze wolty tym dawkę będziesz miał większą.A jaki miałeś wcześniej silnik? 90 KM ? sterownik jest od tego silnika?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 15:31, 05 Maj 2011 |
|
|
michal801
Młotkowy
Dołączył: 28 Wrz 2008
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
Tak silnik był 90 KM sterownik został chyba stary (taki był już kupiony) ale na nim silnik chodził ok, zapomniałem dopisać że jak była zdjęta głowica to jeden zawór był podgiety, głowica była planowana uszczelka głowicy została zamontowana takiej samej grubości i zostały wymienione popychacze hydrauliczne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 16:17, 05 Maj 2011 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
I to była zmora tych silników 90KM przychodził czas i na gorącym były trudności z odpaleniem.Jak się nagrzeje to mu ściąg kostkę z czujnika temperatury i będzie palił jak zimny.Sterownik daje małą dawkę paliwa na gorącym silniku.Do tego jeszcze musisz mieć dobry rozrusznik i akumulator.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 22:22, 05 Maj 2011 |
|
|
wasylek
Fachura
Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: gdansk Płeć:
|
|
|
|
przestawiony kąt wtrysku. 1000%
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 15:24, 12 Maj 2011 |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|