Autor |
Wiadomość |
grzegorz1805
FACHMAN
Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 585
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: WIELKOPOLSKA Płeć:
|
|
brak sprężania |
|
witam mam problem bo nie mam sprężania na jednym cylindrze jest poprostu 0 mam pytanie czy dziura w tłoku czy pierscieni niema już czy lepiej wymienić śilnik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 10:05, 08 Mar 2009 |
|
|
|
|
sharkys
Mechanior
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 279
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piła (wielkopolskie)
|
|
|
|
moze tylko cos z zaworami. nic nie piszesz co sie stalo oprocz tego ze brak cisnienia .jakie auto i czy sam przestal chodzic na ten gar bez wczesniejszych objawow?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 10:15, 08 Mar 2009 |
|
|
grzegorz1805
FACHMAN
Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 585
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: WIELKOPOLSKA Płeć:
|
|
|
|
poprostu rano wśiadłem i już chodził jak traktor pojechałem do mechanika i posprawdzał i powiedział że nie ma sprężania
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 10:27, 08 Mar 2009 |
|
|
Gość
|
|
|
Witaj kolego Grzesiek,napisz troszkę konkretniej model auta,jaki przebieg?a nie odrazu silnik wymieniać.A na pewno znajdziemy jakieś dobre rozwiązani.POZDRAWIAW
|
|
Nie 10:41, 08 Mar 2009 |
|
|
grzegorz1805
FACHMAN
Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 585
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: WIELKOPOLSKA Płeć:
|
|
|
|
skoda favorit z 94r 170 tyś
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 10:46, 08 Mar 2009 |
|
|
sharkys
Mechanior
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 279
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piła (wielkopolskie)
|
|
|
|
zdejmij pokrywe zaworow, zobacz czy nic nie widac, moze pekla dzwigienka lub cos w tym stylu, a w razie co to zdjac glowice w 1.3 to jest pol godziny i zobaczyc co jest. takie jest moje zdanie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 11:27, 08 Mar 2009 |
|
|
Gość
|
|
|
kolego zacznij od sprawdzenia przewodow i swiec. swiece pewnie byly zmieniane ale przewody ??????
|
|
Pon 18:31, 09 Mar 2009 |
|
|
grzegorz1805
FACHMAN
Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 585
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: WIELKOPOLSKA Płeć:
|
|
|
|
kologe a co mają świece do sprężania i przewody
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 19:22, 09 Mar 2009 |
|
|
leszek280
Mechanior
Dołączył: 06 Sty 2008
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: lubuskie Płeć:
|
|
|
|
podejrzewam że wypadła laska popychacza
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 21:23, 09 Mar 2009 |
|
|
Kełysz
ADMIN
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bolesławiec Płeć:
|
|
|
|
hyy jezeli nie ma sprezania to gdzies musi uciekac one tak czy nie??
Jezli mówisz ze jest 0 sprezania to albo ucieka ono do korpusu silnika albo po przez układ wydechowy. aby sprawdzic to wystarczy odpalic auto zeby chwilke pochodził a nastepnie wyciagnac bagnet od sprawdzania stanu oleju. Jezeli usłyszysz uciekajace powietrze z otworu na bagnet to napewn jest to tłok albo pierscienie (choci przy tym wypadku cisnienie nigdy nie bedzie 0)
Jezeli postawisz na sprawdzenie zaworów proponuje zrobic to starymi dobrymi sposobami:
1. Wez jakikolwiek kompresor wykrec swiece i umiesc w otworze szczelnie kompresor (potrzeba 2 ludzi) jeden musi pilnowac aby kompresor nie wypsdł z otworu a drugi słuchac odgłosy z rury. Jezeli sa to przekrecic lekko rozrusznkiem wał rozrzadu. I znów przystapic do tej proby (pamietaj o zaworach wlotowych!)
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 21:49, 09 Mar 2009 |
|
|
grzegorz1805
FACHMAN
Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 585
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: WIELKOPOLSKA Płeć:
|
|
|
|
dzięki wam musze zobaczyć a jak nie to dam do mechanika i napisze co i jak
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 21:55, 09 Mar 2009 |
|
|
Gość
|
|
|
ja na 99% podejrzewam że wypalony jest zawór.
|
|
Pon 22:59, 09 Mar 2009 |
|
|
Kełysz
ADMIN
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bolesławiec Płeć:
|
|
|
|
Zgodze sie tutaj z Rafałem.
Bo jezeli to tłok lub pierscienie to sprezanie zawsze by jakies było nie ma innej opcji
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 21:35, 10 Mar 2009 |
|
|
leszek280
Mechanior
Dołączył: 06 Sty 2008
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: lubuskie Płeć:
|
|
|
|
a ja stawiam na laske popychasza bo zawór niewypala sie nagle rano z dnia na dzień ani pierścienie a jak wypadnie laska od zaworu ssacego to cisnienie będzie zero bo niby skad powietrza na sprężanie ma wziąść tłok
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 21:39, 10 Mar 2009 |
|
|
Kełysz
ADMIN
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bolesławiec Płeć:
|
|
|
|
Dokładnie:) A wiec nie wchodz na droge wymiany tłokłow czy nawet całego bloku. Zajmij sie prostymi do wymiany elementami jak laski popychaczy czy nawet zaworów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 23:21, 10 Mar 2009 |
|
|
zubi1990
FACHMAN
Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: SPYTKOWICE Płeć:
|
|
|
|
witaj przeprowadź próbę olejową tzn. wlej do cylindra trochę oleju silnikowego i zakręć rozrusznikiem i wtedy ci wyjdzie czy ucieka przez pierścienie ewentualnie tłok czy przez nieszczelne zawory tego oleju to tak ze setke
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 21:04, 11 Mar 2009 |
|
|
grzegorz1805
FACHMAN
Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 585
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: WIELKOPOLSKA Płeć:
|
|
|
|
ale jak ściągłem kape i wrzuciłem 4 i pchałem samochod do zawory było widać że chodziły
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 21:19, 11 Mar 2009 |
|
|
zubi1990
FACHMAN
Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: SPYTKOWICE Płeć:
|
|
|
|
a ile silnik ma przejechane
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 18:44, 12 Mar 2009 |
|
|
grzegorz1805
FACHMAN
Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 585
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: WIELKOPOLSKA Płeć:
|
|
|
|
190 tyś
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 20:20, 12 Mar 2009 |
|
|
Kełysz
ADMIN
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bolesławiec Płeć:
|
|
|
|
| | witaj przeprowadź próbę olejową tzn. wlej do cylindra trochę oleju silnikowego i zakręć rozrusznikiem i wtedy ci wyjdzie czy ucieka przez pierścienie ewentualnie tłok czy przez nieszczelne zawory tego oleju to tak ze setke |
To jest rowniez dobra metoda:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 14:22, 13 Mar 2009 |
|
|
|