Autor |
Wiadomość |
grzegorz1805
FACHMAN
Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 585
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: WIELKOPOLSKA Płeć:
|
|
brak sprężania na zimnym |
|
witam mam takiego pacjenta z silnikiem 2.0 t oplowskim problem jest taki że jak jest zimny nie ma sprężania na trzech cylindrach mają tak po 5 a na jednym jest wzorcowe ale jak się rozgrzeje to są na wszystkich dobre
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 22:35, 02 Sty 2012 |
|
|
|
|
rafaello1974
Spec
Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 463
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: U.K
|
|
|
|
pierscionki-------------------
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 2:56, 03 Sty 2012 |
|
|
yachu
Starszy podawacz kluczy
Dołączył: 13 Mar 2011
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
Przeprowadź próbę szczelności cylindrów i zobaczysz gdzie ucieka kompresja do skrzyni korbowej czy układu chłodzenia , zaworami czy na sąsiedni tłok.Jakby co to próba szczelności polega na podaniu powietrza (np.sprężarką) na tłoki (np. przez otwór świecy) i obserwacji.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 7:29, 03 Sty 2012 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Przyczyna zbyt gęsty olej i nie domyka zaworów wina popychaczy,rozebrać popychacz wymyć i złożyć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 11:36, 03 Sty 2012 |
|
|
grzegorz1805
FACHMAN
Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 585
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: WIELKOPOLSKA Płeć:
|
|
|
|
no tak jak by był olej to czemu na tym drugim ma wzorcowe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 22:07, 03 Sty 2012 |
|
|
mario23
Super Spec
Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląskie Cz-wa Płeć:
|
|
|
|
Zalej przed sprawdzeniem ciśnienia ok 5ml oleju do cylindra obróć kilka razy wałem i sprawdź ciśnienie, jak będzie bliskie odpowiedniemu to sprawę masz jasną pierścienie, a jak nie to zawory, albo coś z rozrządem nie halo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 22:18, 03 Sty 2012 |
|
|
grzegorz1805
FACHMAN
Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 585
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: WIELKOPOLSKA Płeć:
|
|
|
|
no dobra sprawdzę a ma ktoś może schemat tego łańcucha
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 22:22, 03 Sty 2012 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
No to pomyśl że nie mogą być ani pierścienie bo jak jest gorący to by miał duży przedmuch do skrzyni korbowej i pierścienie się tak nie rozszerzają pod wpływem temperatury że ciśnienie powraca do normy ani uszczelka między cylindrami bo wtedy ciśnienie by bilo do kolektora ssącego z tego drugiego cylindra ani uszczelka pod głowicą bo kompresja by szła do układu chłodzenia,co jeszcze ci podać na nie.Tak mógł chodzić jak było ciepło ale przyszły chłody i tak się może dziać.A w popychaczach jak się rozbierze jest ogromny nie raz syf.Była już strona co podawałem o czyszczeniu popychaczy do Opla a może i zawór zwrotny w pompie dawać za duże ciśnienie [gęsty olej lub się przycina]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 22:24, 03 Sty 2012 |
|
|
grzegorz1805
FACHMAN
Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 585
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: WIELKOPOLSKA Płeć:
|
|
|
|
witam a mam jeszcze pytanie czy ktoś ma schemat rozrządu do tego silnika bo zeby wałki wyciągnąć muszę rozebrać rozrząd
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 1:31, 06 Sty 2012 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Ja taki silnik robiłem dwa miesiące temu był przytarty i zerwany łańcuch ale nie przypominam sobie gdzie ma pompę oleju bo może tylko zawiesza się zaworek i nie puszcza nadmiaru oleju.Popatrz w pokrywie czy nie ma tego zaworka.Tam są dwa łańcuchy jeden rozrządu a drugi do wałków wyrównujących i napędza albo pompę oleju lub pompę wody z lewej strony na samym dole możesz sprawdzić,lub ma pompę oleju w pokrywie to i zawór będzie w pokrywie.A znaki masz na kołach i ogniwa na łańcuchu masz inne kolory i muszą do siebie pasować tylko nie odkręcaj kuł rozrządu.Lewe koło rozrządu na godz 10 prawe koło na godz 2 koło wału na godz 5 i tak muszą pasować ogniwka łańcucha.
Który to rok tego samochodu?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Roman59 dnia Pią 21:38, 06 Sty 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Pią 21:34, 06 Sty 2012 |
|
|
grzegorz1805
FACHMAN
Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 585
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: WIELKOPOLSKA Płeć:
|
|
|
|
temat można zamknąć wymienione zostały pierścienie i wymyte i sprawdzone popychacze i auto elegancko chodzi dzięki jeszcze raz wszystkim
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 23:51, 09 Sty 2012 |
|
|
|