Autor |
Wiadomość |
Kełysz
ADMIN
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bolesławiec Płeć:
|
|
|
|
było dobrze dopuki był smar nie ma smaru a wytarta tulejka robi swoje...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 17:41, 26 Kwi 2015 |
|
|
|
|
syffon
Starszy podawacz kluczy
Dołączył: 30 Mar 2015
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
i to takie g...o powoduje te problemy?
Ja myśłałem że godacie o łożysku.
A to to jest w skrzyni?
A wysprzęglik albo pompa sprzęgła też może to powodować.
Ale jak posmarowali to to czemu po x kilometrów smaru niema? Wyciekł?
Nierozumiem też czemu się zmieniło łapaanie sprzęgła bo na nowych częściach nie powinno odrazu łapać przy podłodzę (tak łapało jak było lekkie) Bo jak łapie w połowie a naprawdę już łapie na górze to bardzo to mi przeszkadza. A mówią że to samoregulujące bo na płynie ale jak takie jest to czemu najpierw po montażu łapało przy podłodze.
No i co to też to mo do zgrzytania. Bo jak bralo przy podłodzę to wysprzęgłało na pewno bo mi biegi nie zgrzytały. A teraz nie wrzuce poprostu wstecznego biegu tak sobie tylko musze najpierw wrzucić jakiś do przodu a potem R. Regulacja na lewarku coś da?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez syffon dnia Pon 13:33, 27 Kwi 2015, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Pon 13:31, 27 Kwi 2015 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Jest wypracowana tulejka i kosi łożysko przy wycisku i nie wyciska równo sprężyny docisku[słoneczka] to jest tak jak dwa palce w du.....jeden mniej drugi więcej.A to musi być równo wyciśnięte żeby tarcza sprzęgłowa mogła się zatrzymać inie obcierać jeszcze o koło lub docisk wtedy biegi wchodzą bez zgrzytów,jeszcze biegi które są synchronizowane to przy włączeniu synchronizator jeszcze koło wyhamuje i wchodzi bez zgrzytu a to twoje R [wsteczny]już zgrzyta bo jest nie synchronizowany.A tak to jest to możliwe że kosi łożysko.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 14:21, 27 Kwi 2015 |
|
|
syffon
Starszy podawacz kluczy
Dołączył: 30 Mar 2015
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
Można jezdzić? Zajade ten cały komplet tak czy nie?
Ale to też ma wpływ na piszczenie i cięzkie chodzenie i na branie od góry? Jakim cudem jak tarcza przecież po 50km się nie zjechała do 0? Bo bierze teraz w polowie ku górze. dzieki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 18:53, 27 Kwi 2015 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Tarcza się nie zjechała,tylko ten wsteczny wkurza bo zgrzyta.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 20:58, 27 Kwi 2015 |
|
|
syffon
Starszy podawacz kluczy
Dołączył: 30 Mar 2015
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
Można jezdzić? Bardzo dziękuję za rady. Jeszcze mi objaśnijcie czemu teraz łapie na górze a łapało wcześniej odrazu przy dywaniku i to skrzypienie i ciężkość pedału to też od tego sprzęgła?
Czytałem że zgrzytanie jest od tunelek wybieraka a ciężkość, skrzypienie pedała od wysprzęglika ew. pompy sprzegła
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 12:24, 28 Kwi 2015 |
|
|
syffon
Starszy podawacz kluczy
Dołączył: 30 Mar 2015
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
| | Jest wypracowana tulejka i kosi łożysko przy wycisku i nie wyciska równo sprężyny docisku[słoneczka] to jest tak jak dwa palce w du.....jeden mniej drugi więcej.A to musi być równo wyciśnięte żeby tarcza sprzęgłowa mogła się zatrzymać inie obcierać jeszcze o koło lub docisk wtedy biegi wchodzą bez zgrzytów,jeszcze biegi które są synchronizowane to przy włączeniu synchronizator jeszcze koło wyhamuje i wchodzi bez zgrzytu a to twoje R [wsteczny]już zgrzyta bo jest nie synchronizowany.A tak to jest to możliwe że kosi łożysko. | Owa tuleja ma wpływ na zgrzyty czy na ciężkość pedału?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 17:57, 24 Cze 2015 |
|
|
syffon
Starszy podawacz kluczy
Dołączył: 30 Mar 2015
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
czy żeby tę tuleje wymienić trzeba rozebrać skrzynie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 13:31, 29 Cze 2015 |
|
|
syffon
Starszy podawacz kluczy
Dołączył: 30 Mar 2015
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
odświezam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 14:29, 30 Cze 2015 |
|
|
Kełysz
ADMIN
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bolesławiec Płeć:
|
|
|
|
Trzeba zwalić skrzynie. Zamykam bo rozmowa do niczego nie prowadzi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 21:33, 05 Lip 2015 |
|
|
|