Autor |
Wiadomość |
barteek933
Mechanior
Dołączył: 30 Lip 2012
Posty: 230
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/3
|
|
citroen hamulce |
|
siema. czy waszym zdaniem ta pompa działa prawidłowo.
odpalam samochód i na postoju wciskam mocno pedał. ok 2s trzyma się wysoko a później stopniowo, dość płynnie leci sobie w podłogę. mi to wygląda na to ze pompa puszcza.
kolejny problem to znowu trzymające hamulce. nie trzyma mocno ale jedno koło kręci się ciężej od drugiego.
oba zaciski zregenerowane, czyściutkie, wciskają się dosłownie palcami. wszystkie 4 przewody elastyczne nowe. doczepić się jedynie można do prowadnic do są lekko poddarte.
jakie jest wasze zdanie ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 20:51, 30 Cze 2013 |
|
|
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Poluzuj trochę pompę od serwa,może jest lekko podstawiona i nie powraca dobrze płyn.Zablokuj ściskami tylne przewody gumowe i wtedy zobacz czy ci pedał hamulca wchodzi.Ale jest dobrze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 22:04, 30 Cze 2013 |
|
|
wasylek
Fachura
Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: gdansk Płeć:
|
|
|
|
moim zdaniemo to normalne... co do oporu kól po jezdzie któres koło jest mega gorące mocniej od innych? jesli nie to nie ma problemu... mozesz też jechac na rolki i zobaczyc co sie dzieje...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 22:32, 30 Cze 2013 |
|
|
barteek933
Mechanior
Dołączył: 30 Lip 2012
Posty: 230
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/3
|
|
|
|
tylko czego w samochodach które robiłem wcześniej czegoś takiego nie ma ?
u siebie też tak miałem i po wymianie pompy ustało.
w passacie co robiłem wcześniej też wpadał pedał a po wymianie pompy nic.
to na 100% nie jest normalne. aż jutro sprawdzę to w samochodzie w którym są na 100000% sprawne hamulce
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 23:32, 30 Cze 2013 |
|
|
wasylek
Fachura
Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: gdansk Płeć:
|
|
|
|
skoro masz swoje zdanie to masz i odpwiedz:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 23:47, 30 Cze 2013 |
|
|
barteek933
Mechanior
Dołączył: 30 Lip 2012
Posty: 230
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/3
|
|
|
|
ale chcę też poznać wasze ...
dodam że jest to samochód bez abs'u
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 8:46, 01 Lip 2013 |
|
|
wasylek
Fachura
Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: gdansk Płeć:
|
|
|
|
w niemcach pedał ma tendencje do bardzo powolnego opadania.... jak jest u ciebie nie wiem bo nie poczuje go nogą przez monitor niestety... ciezko mi wiec powiedziec na 100%
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 18:26, 01 Lip 2013 |
|
|
Didi1991
Młotkowy
Dołączył: 19 Gru 2010
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zielona Góra Płeć:
|
|
|
|
Przede wszystkim nie napisałeś jaki citroen. Część citroenów ma zwykle hamulce, inne są na płynie hydraulicznym a inne maja ręczny z przodu. Jeśli wpada Ci tak ten pedał to pompa powoli siada. Spróbuj jeszcze odpowietrzyć każde kolo czasami pomaga. Z tym trzymającym kołem, to zobacz czy ręczny nie trzyma jeśli to z przodu. Wtedy wypnij linkę i będzie ok.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 21:05, 01 Lip 2013 |
|
|
barteek933
Mechanior
Dołączył: 30 Lip 2012
Posty: 230
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/3
|
|
|
|
też mi się zdaje że pompa siada bo pedał leci bardzo szybko w podłogę , mówię o postoju na odpalonym silniku
koła były wszystkie odpowietrzone i to napewno nie to. ręczny jest na tył i jest tarczowy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 21:32, 01 Lip 2013 |
|
|
aba667
Młotkowy
Dołączył: 25 Wrz 2011
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
Miałem podobny przypadek w Xsarze, po wymianie pompy nic się nie zmieniło..... Dopiero po założeniu używanej oryginalnej pompy przestał pedał opadać.
W niektórych samochodach bez abs-u takie efekt też daje niesprawny korektor siły hamowania. Jeżeli układ jest szczelny, sprawdź korektor. Najlepiej go ominąć i wtedy zobacz. Jak to nie pomoże to na 90% wina pompy.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez aba667 dnia Pon 22:57, 01 Lip 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Pon 22:56, 01 Lip 2013 |
|
|
barteek933
Mechanior
Dołączył: 30 Lip 2012
Posty: 230
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/3
|
|
|
|
tutaj na 10000000% pompa
w tym tyg wkładam zestaw naprawczy a jak nie pomoże to gość powiedział że bierze pompę ate bo podróby nie chce
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 10:21, 02 Lip 2013 |
|
|
heniek53
Spec
Dołączył: 01 Gru 2010
Posty: 484
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: PODKARPACKIE Płeć:
|
|
|
|
Jak pompa na 100% to nie baw się w zestaw naprawczy. Wymień pompę i po kłopocie. Szkoda czasu na naprawy zestawów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 20:27, 02 Lip 2013 |
|
|
|