Witam koledzy mam takie pytanie a mianowicie byłem na przeglądzie technicznym i po sprawdzenie amortyzatorów okazało się że z tyłu w cale nie tłumią a z przodu jeden 50 drugi 40 % więc mama takie pytanie które lepiej wymienić tył najpierw żeby się bardziej drogi trzymał w zakrętach czy przód bo na te i na te nie mam kasy a te przednie narzazie jeszcze chwile by były o zimy może . Proszę o pomoc .
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląskie Cz-wa Płeć:
Oczywiście że najpierw do wymiany tylne te z przodu jeszcze nie są takie tragiczne skoro mają 40 i 50%. Tył jest ważny bo będzie ci pływał na zakrętach.
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: pomorskie Płeć:
mario23 napisał:
Oczywiście że najpierw do wymiany tylne te z przodu jeszcze nie są takie tragiczne skoro mają 40 i 50%. Tył jest ważny bo będzie ci pływał na zakrętach.
kolega ma racje dodam że dobija na pewno tył auta i za chwile sprężyna będzie do wymiany.
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
karol83 napisał:
mario23 napisał:
Oczywiście że najpierw do wymiany tylne te z przodu jeszcze nie są takie tragiczne skoro mają 40 i 50%. Tył jest ważny bo będzie ci pływał na zakrętach.
kolega ma racje dodam że dobija na pewno tył auta i za chwile sprężyna będzie do wymiany.
Jak dobija to sprężyna do wymiany a teleskop nie ma nic do dobijania przez to nazywa się amortyzator.Amortyzator nie jest ani sprężyną ani resorem ani drążkiem skrętnym jest tylko i wyłącznie amortyzatorem.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach