Autor |
Wiadomość |
Kełysz
ADMIN
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bolesławiec Płeć:
|
|
[Clio I] Trudności z odpaleniem |
|
Witam.
Clio I 1.1 C1E 700 (choć sam sadziłem ze to 1.2 niegdzie nie moge kodu silnika znaleść ale wiem ze jest on na łańcuszku a 1.2 jest na pasku)
Wczoraj wieczorem przyjechał do mnie znajomy mojego Ojca autem na holu. A więc problem na tym ze auto nie chce się odezwać... Iskra jest na starterze nie chce odpalić nie odezwie się nawet na chwilke. Zapytałem kiedy to się stało a On ze całe te mrozy nie było auto odpalane, niby woda była spuszczona. A więc wymieniłem kopułkę bo miałem identyczną i 0 zmiany (myślałem ze zawilgotniała). Zapytałem czy może go próbował palić na holu on ze tak i też nie chciał odpalić. W końcu sam wsiadłem i zaciągneliśmy go, odpalił chodził na strasznie niskich obrotach i gasł po dodaniu gazu. Za którymś razem ładnie załapał wszedł na wysokie obroty i reagował na gaz. Otworzylem pokrywe silnika i z pokrywy zaworów dobiegał straszny klekot. po kilku minutach auto zgasło i nie odpaliło z rozrusznika. myślicie ze łańcuch mógł przeskoczyć i przestawił się rozrząd? Napewno wiem ze to było wcześniej niż przed moim holowaniem. I co mogło się stać jak prawie 1,5 miesiąca nie był odpalany ani na chwile?
Z góry dzięki
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 10:51, 09 Sty 2011 |
|
|
|
|
mario23
Super Spec
Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląskie Cz-wa Płeć:
|
|
|
|
Jeśli napinacz nie dociągał już dobrze slizgu do łańcucha to bardzo możliwe, że łańcuch przeskoczył jeszcze jak był odpalany na pociąg. Ustaw rozrząd na znaki i bedziesz wiedział.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mario23 dnia Nie 11:03, 09 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Nie 11:02, 09 Sty 2011 |
|
|
Kełysz
ADMIN
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bolesławiec Płeć:
|
|
|
|
Jutro zobacze rozrząd. Jeszcze jakieś sugestie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 11:14, 09 Sty 2011 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Z łańcuchem będzie ok producent nie daje potrzeby jego wymiany,ściąg pokrywę zaworów i popatrz tylko po zaworach ustawienie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 14:31, 09 Sty 2011 |
|
|
Kełysz
ADMIN
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bolesławiec Płeć:
|
|
|
|
Pomyłka z mojej strony jest to silnik 1,2 Kod: E5F 710 albo 716 (nie moge rozczytać na silniku)
A więc dzisiaj znalazłem czas aby coś porobić. Rozrząd w opłakanym stanie pasek ma mnimalne zęby praktycznie zrobił się z niego pasek wieloklinowy. Oczywiscie co za tym idzie przestawiony rozrząd i nie wiem czasem czy zawory nie dostały po dupie... Ale to wszystko okaże się dopiero w poniedziałek. Jak założe nowy pasek dam znać co i jak. Może w końcu odpali;)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 14:40, 15 Sty 2011 |
|
|
Kełysz
ADMIN
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bolesławiec Płeć:
|
|
|
|
Zapomniałem dodać.
Zatarta pompa wody była pasek poszczępiło tak ze praktycznie nie miał zębów. Pasek przestawił się o 3 zęby dlatego też nie chciał odpalić. Dziwne że dawał rade kręcić wałkiem rozrządu (pasek wyglądał jak pasek PK wieloklinowy)
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 12:53, 19 Lut 2011 |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|