Autor |
Wiadomość |
sunmac28
Nowicjusz

Dołączył: 07 Maj 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa Płeć:
|
|
Co jest do wymiany przy ściętym od wew. ogumieniu? |
|
Witajcie,
Mam sie dowiedzieć co może w "zawieszeniu piszczeć" jeśli po skręceniu kół to w jedną, to w drugą stronę, od strony wewnetrznej widać ściętą oponę na obu? Czy sprawdzać również tył? pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 16:02, 02 Cze 2010 |
|
 |
|
 |
Du-Di
Młotkowy

Dołączył: 29 Kwi 2010
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
|
|
|
Może na początek to napisz o jakie auto chodzi.
A pewnikiem masz do wymiany przegub kulisty ( końcówka wahacza ,zwrotnicy,) może być też łożysko kolumny, lub końcówki drążków kierowniczych. A tak na 100% to wszystkie punkty w których powstały luz powoduje wyłożenie się koła tzn. dołem szerzej górą węziej ,lub rozbieżności przodem szerzej itd, będą koła piszczeć , w drugim przypadku mniej ale za to trudniej jest prowadzić auto.
Tyłu nie musisz sprawdzać ,bo z piszczeniem nie ma nic wspólnego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 16:23, 02 Cze 2010 |
|
 |
sunmac28
Nowicjusz

Dołączył: 07 Maj 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa Płeć:
|
|
|
|
Du-Di doceniam Twoje chęci, ale hasło "piszczy" nie dotyczy dźwięku. Tak napisałem "co w trawie piszczy" :-D Po prostu jak się okazało opony w aucie od wew. są ścięte. Szukam powodu 
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 16:31, 02 Cze 2010 |
|
 |
Du-Di
Młotkowy

Dołączył: 29 Kwi 2010
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
|
|
|
A już pomijają odgłos ,bo on może się wydobywać ,odpisałem jakie mogą być przyczyny.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 16:44, 02 Cze 2010 |
|
 |
student
FACHMAN

Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
Wjedź sobie na kanał/podnośnik weź w łapkę łomik i zacznij testować zawieszenie, wszystkie tulejki, tuleje itp, chwyć za drążki kierownicze niech druga osoba telepie szybko kierownicą, sprawdź czy nie ma luzów, jeżeli wszystko będzie ok to jedź do mechanika bo słabo szukasz jeżeli mechanik stwierdzi że wszystko gra to jedź na zbieżność i po kłopocie 
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 21:12, 02 Cze 2010 |
|
 |
oldstaszek
Młotkowy

Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z jutra Płeć:
|
|
Re: Co jest do wymiany przy ściętym od wew. ogumieniu? |
|
 |  | Witajcie,
Mam sie dowiedzieć co może w "zawieszeniu piszczeć" jeśli po skręceniu kół to w jedną, to w drugą stronę, od strony wewnetrznej widać ściętą oponę na obu? Czy sprawdzać również tył? pozdrawiam |
Generalnie - takie zużycie świadczy najczęściej o złej zbieżności tj za mała.
Określa się to także rozbieżnością.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 21:37, 02 Cze 2010 |
|
 |
kamikadze20077
Nowicjusz

Dołączył: 12 Cze 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
Kolega nam nadal nie napisal z jakim autem ma do czynienia .
Jesli beda jakies luzy i powymieniasz czesci to koniecznie spreawz takze zbieznosc po tym bo pewnie bedzie trzeba od nowa ustawic
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 10:13, 12 Cze 2010 |
|
 |
sunmac28
Nowicjusz

Dołączył: 07 Maj 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa Płeć:
|
|
|
|
Już mówię - chodzi o Chrysler PT Cruiser. Przepraszam za przerwę, ale walczymy z wodą, ktora pojawiła się u nas w zeszłym tygodniu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 14:44, 12 Cze 2010 |
|
 |
wasylek
Fachura

Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: gdansk Płeć:
|
|
|
|
opony scina bo jest zle ustawiona zbieznosc lub geometria . sprawdz pochylenie koła i zbieznosc. jesli nie bedzie zbieznosci odpowiedniej to sprawdzaj sobie zawias i jeli gra to ustawiaj od nowa jesli masz sprzet jesli nie to jedz do kogos innego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 10:48, 13 Cze 2010 |
|
 |
pawcio
Nowicjusz

Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: szczecin
|
|
|
|
Na początku zobacz jaki jest stan ciśnienia w ogumieniu bo od tego dużo zależy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 6:18, 22 Cze 2010 |
|
 |
wasylek
Fachura

Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: gdansk Płeć:
|
|
|
|
cisnienie jest wazne ale nie przy scietej jednej stronie gdy cisnienie jest zbyt małe moze scinac oba ranty ale nie musi i napewno powoduje spekanie opony na bokach. zbyt wysokie cisnienie powoduje zdartą opone normalnie ale tylko na sroidku na wąskim pasku. 1/3 szerokosci
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 22:36, 22 Cze 2010 |
|
 |
pemger
Starszy podawacz kluczy

Dołączył: 16 Maj 2010
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
Kolego a możesz napisać jakie koła i opony masz w tym autku?! Chodzi o rozmiar.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 22:24, 11 Sie 2010 |
|
 |
grzegorzp91
Nowicjusz

Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Małopolskie Płeć:
|
|
|
|
 |  | Na początku zobacz jaki jest stan ciśnienia w ogumieniu bo od tego dużo zależy |
...i nie jezdzij po koleinach...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 22:30, 25 Sie 2010 |
|
 |
kalus
Podawacz kluczy

Dołączył: 24 Sie 2010
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zabrze, Wieszowa, Świętoszowice Płeć:
|
|
|
|
ja bym stawiał na drążki i ustaw sobie geometrię kół.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 22:47, 25 Sie 2010 |
|
 |
|