Autor |
Wiadomość |
rawracer
Fachura
Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce Płeć:
|
|
czujnik polozenia walu golf 3 |
|
pomozcie mi zlokalizowac czujnik polozenia walu w golfie 3 1.8 ABS
bo musze go pomierzyc i wyczyscic z nadzieja ze pomoze,bo na zimnym pali od tak zwanego strzala ale po odpaleniu przejechaniu 300metrow zgaszeniu i probie kolejnego odpalanie trzeba krecic dlugo i slabo lapie a najlepiej to jesze mu gazu dawac wtedy zaskakuje.
moze ktos wie jaka rezystancje powinien on miec w jakiej temperaturze bylo by to bardzo pomocne.
sam czujnik jest z przewodem czy ma wpinana kostke?
dzieki serdeczne z gory
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 16:28, 19 Maj 2011 |
|
|
|
|
rawracer
Fachura
Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce Płeć:
|
|
|
|
czy w tym silniku nie ma tego czujnika a za wszystko odpowiedzialny jest hall?
jak to jest napiszcie prosze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 18:40, 19 Maj 2011 |
|
|
student
FACHMAN
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
Chyba jest tylko czujnik hala... ale ręki sobie uciąć nie dam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 19:07, 19 Maj 2011 |
|
|
rawracer
Fachura
Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce Płeć:
|
|
|
|
obejrzalem silnik z kazdej strony i naprawde nie widze nic co by moglo wygladac na czujnik polozenia walu i chyba tam fatycznie za wszystko odpowiedzialny jest hall.
jezeli pali na zimno po zagrzaniu nie gasnie nie wariuja obroty to czy pomoze samo czyszczenie czy niezbedna bedzie wymiana.pewnie spotkaliscie sie juz z takimi przypadkami.padniety nie jest w 100 bo w ogole by iskry nie bylo a problem wystepuje tylko po lekkim badz pelnym nagrzaniu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 19:13, 19 Maj 2011 |
|
|
student
FACHMAN
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
No ok ale jak jest ciepły to normalnie dostaje paliwo i ma iskrę?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 19:14, 19 Maj 2011 |
|
|
rawracer
Fachura
Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce Płeć:
|
|
|
|
tego nie sprawdzilem.nie mam urzadzenia do sprawdzania iskry.jaka jest metoda sprawdzenia iskry bez urzadzenia? paliwo czy dostaje to rozebrac zapewne obudowe wtrysku bo tam jest mono i patrzec czy leje na przepustnice tak?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 19:17, 19 Maj 2011 |
|
|
student
FACHMAN
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
Tak, zobacz czy wtrysk podaje dawki paliwa a iskrę to sobie sprawdzisz zdejmując przewody, wpinając świece, ktoś kręci a Ty patrz czy na wszystkich świecach masz iskrę.
A jak auto zgaśnie to któraś świeca jest zarzucona?
Jak nie będziesz mógł go odpalić to sprawdź czy zagada na plaku
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez student dnia Czw 19:25, 19 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Czw 19:24, 19 Maj 2011 |
|
|
rawracer
Fachura
Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce Płeć:
|
|
|
|
posprawdzam.ogolnie nie gasnie problem wystepuje jesynie z odpaleniem cieplego.
a co do iskry to moge wpiac jaka kolwiek swiece i gdy bedzie ktos krecil to na samej swiecy bedzie widac iskre? czy swieca musi byc uziemiona w jakis sposob czy trzymajac ja w powietrzu za przewod oczywiscie bedzie widac iskre?
bo tez slyszalem ze neonowke mozna podlaczyc i podobno sie zaswieca....ale ze swieca prosciej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 19:32, 19 Maj 2011 |
|
|
ATF
Starszy młotkowy
Dołączył: 22 Kwi 2011
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rolewice Płeć:
|
|
|
|
Kolego świecę dotykasz np gwintem do masy (-) silnika i widzisz czy jest iskra.
Ptaków prąd nie kopie bo siedzą na jednym przewodzie to i iskry w powietrzu też nie będzie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 23:20, 19 Maj 2011 |
|
|
Doktor
FACHMAN
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
Tylko uważaj, nie łap za gołą ręką za kabel, ani za świece podczas kręcenia bo czasem miewają przebicia. Nie zabije ale do przyjemnych odczuć też nie należy.....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 3:00, 20 Maj 2011 |
|
|
rawracer
Fachura
Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce Płeć:
|
|
|
|
dobrze sprawdze z rekawiczka.jakie mniej wiecej napiecie tam wychodzi?
przypomnialo mi sie jak za dzieciaka kuzyn motor odpalal i poprosil by palec wlozyc w kabel:) zdarzenie pamietam ale uczucia nie zbardzo,choc takie od 220 to pamietam.
Dzieki posprawdzam.
masa pracy przy tym aucie a nie ma kiedy za bardzo a co najgorsze gdzie.
Dziekuje!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 16:13, 20 Maj 2011 |
|
|
rawracer
Fachura
Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce Płeć:
|
|
|
|
to co dzisiaj zaobserwowalem to :
-zimny jak pisalem wczesniej po doslownie pol obrotu rozrusznika i juz chodzi.
-po pelnym rozgrzaniu i po niewielkim ostygnieciu(20min)pali po okolo 2 obrotach rozrusznika.
-Na pelnym rozgrzaniu , zgaszeniu pali podobnie po ok 2 obrotach rozrusznika
-po odpaleniu zimnego,zgaszeniu po ok 3 minutach gdzie wskazowka temp nie ruszy jescze jest problem z odpaleniem i trzeba krecic dlugo ok 6-7 obrotow.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 19:00, 20 Maj 2011 |
|
|
cynio
Młotkowy
Dołączył: 02 Mar 2010
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa - Northolt Płeć:
|
|
|
|
Nie masz możliwości podłączenia auta pod vaga? Jeżeli to hall to powinien Ci wywalić chociażby błąd sporadyczny. Możesz też mieć problem z czujnikiem temperatury cieczy chłodzącej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 23:07, 20 Maj 2011 |
|
|
rawracer
Fachura
Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce Płeć:
|
|
|
|
czujnik temeratury cieczy chlodzacej byl wymieniany 2tygodnie temu.
pod komputer podpinalem to pokazuje 515 czyli halla ale to tylko na wlaczonym zaplonie co zawsze bedzie pokazywac na odpalonym juz tego bledu nie ma.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 10:05, 21 Maj 2011 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Nie ma żadnego czujnika położenia wału jak jest aparat zapłonowy a to jest to samo co czujnik położenia wałka rozrządu bo to nic innego tylko czujnik Halla tylko na tej samej osi jest jeszcze palec rozdzielacza i kopułka która rozdziela na poszczególne cylindry a prąd leci z cewki zapłonowej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 13:37, 21 Maj 2011 |
|
|
|