Autor |
Wiadomość |
PIOTR_FOTO
Młotkowy
Dołączył: 22 Maj 2011
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łuków Płeć:
|
|
Czy to koło dwumasowe czy jednomasowe (ZDJĘCIA) ? |
|
Witam. Dzisiaj z bratem zabraliśmy się za sprzęgło w jego A-klasie. Silnik 1.7 CDI. Po rozbiórce nie potrafimy stwierdzić, czy koło zamachowe jest dwumasowe czy jednomasowe. Patrząc na nie z przodu widać że całe koło to jedna nierozbieralna część. W jednym sklepie powiedzieli, że w tych modelach były dwumasy a w drugim, że jak na tarczy są sprężynki (jak u nas) to jest to jednomas. Proszę o pomoc w identyfikacji. Poniżej zamieszczam zdjęcia naszego koła:
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 20:07, 13 Mar 2012 |
|
|
|
|
heniek53
Spec
Dołączył: 01 Gru 2010
Posty: 484
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: PODKARPACKIE Płeć:
|
|
|
|
Patrząc na tarczę sprzęgła raczej to nie dwumasa. Poza tym na tarczy sprzęgła masz numer SACHS i obok nr i w sklepie dojdą co to jest. Raczej na pewno to nie dwumasa. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 20:35, 13 Mar 2012 |
|
|
student
FACHMAN
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
Mi też nigdy nie trafiła się dwumasa z tarczą która ma sprężyny...
A weź chwyć za te bolczyki ustalające docisk i zobacz czy da się wykonać ruch lewo/prawo bez kręceniem wieńcem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 20:45, 13 Mar 2012 |
|
|
PIOTR_FOTO
Młotkowy
Dołączył: 22 Maj 2011
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łuków Płeć:
|
|
|
|
Sprawdzałem poruszac na różne sposoby - koło wydaje się sztywne. Ponadto wydawało mi się, że w dwumasowym kole ta część środkowa, która jest przykręcona na wiele śrub do wału a ta część na której pracuje docisk to dwie oddzielne części. Natomiast u mnie środek koła i powierzchnia współpracująca z tarczą to jednolity odlew.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 21:05, 13 Mar 2012 |
|
|
student
FACHMAN
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
Zatem ogłaszam wszem i wobec że to koło stałe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 21:12, 13 Mar 2012 |
|
|
mario23
Super Spec
Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląskie Cz-wa Płeć:
|
|
|
|
To sztywne koło kasa w kieszeni i jesden problem z głowy mniej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 21:23, 13 Mar 2012 |
|
|
PIOTR_FOTO
Młotkowy
Dołączył: 22 Maj 2011
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łuków Płeć:
|
|
|
|
Dzięki za szybkie odpowiedzi. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 22:07, 13 Mar 2012 |
|
|
student
FACHMAN
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
Z tą kasą to się nie zgodzę...
W sumie roboty z dwumasą tyle samo a więcej się za to bierze i więcej możesz przyciąć na częściach w przypadku gdy klient płaci za coś z dwa koła... Ja tam się z dwumas cieszę bo się to sypie elegancko, sam nie mam w aucie i dłuuugo mieć nie będę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 9:41, 14 Mar 2012 |
|
|
mario23
Super Spec
Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląskie Cz-wa Płeć:
|
|
|
|
Miałem na myśli kasa w kieszeni ale klienta. Bo wiadomo co to dwumasa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 12:48, 14 Mar 2012 |
|
|
|