Autor |
Wiadomość |
Zipero
Starszy młotkowy
Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
Dobre podpowiedzi dotyczace wymiany rozrzadu 2.5 tdi vw t4 |
|
Witam tak jak napisałem w temacie przyszło mi wymieniać rozrząd w tym o to modelu może mi ktoś podpowiedzieć na co mam szczególnie uważać dodam ze już wszystko rozebrałem a co do zgrania znaków na owym sprzęcie to pompa wtryskowa była przestawiona o ząbek ,ale ponoć tak większość mechaników robi i przyspiesza zapłon bo później jest problem z wyregulowaniem tego sprzętu samochodzik ma przejechane 280 tys
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 15:46, 05 Paź 2010 |
|
|
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Drgnięcie o 1mm przy TDI robi dużo a ty mówisz o jednym zębie? tu masz schemat;
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 17:59, 05 Paź 2010 |
|
|
Zipero
Starszy młotkowy
Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
tez mam ten schemat w ksiazce tzn troche inny, ale rozni sie tym ze punktu 6 nie ma zanaczonego znaku w tej ksiazce. a punkt 4 ma troche inny obrazek i kolo pasowe jest mocowane dodatkowo na 4 sruby zreszta nie ma na nim zadnego znaku..kisazke to auto data gdy zgrywalem punkty to mi za kazdym razem wychodzilo ze pompa jest przestawionao o zabek
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Zipero dnia Wto 20:42, 05 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Wto 20:40, 05 Paź 2010 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
6 to koła pasowe a może być inne niż u ciebie a 4 to otwory do ustawienia wału u ciebie jest u samej góry a w LT jest z boku właśnie jak ta 4 pokazuje.
Napisałeś silnik 2.5TDI zbyt ogólnikowo bo nie podałeś kodu silnika a to się tym rożni ale zakładanie paska jest tak samo.Początek wtrysku jest inny do danego kodu silnika.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 21:02, 05 Paź 2010 |
|
|
Zipero
Starszy młotkowy
Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
Wychodzi na to ze u mnie tez jest z boku pod ta zaslepka ustawienie walu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 6:02, 06 Paź 2010 |
|
|
lacoste80
Nowicjusz
Dołączył: 20 Gru 2012
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
Witam.
Nie chcę zakładać nowego tematu więc zapytam tutaj.
A dokładnie na ten zegar to jak ustawić początek wtrysku.Korzystałem z opisu ale coś poszło nie tak.
Mierząc od wierzchołka krzywki ma być 0.55 czy od podstawy?
Ja ustawiłem wał na znak,pompe na znak(centymetr w prawo patrząc od przodu bo się mijało z krzywką jak było centralnie na znakach)wkręciłem czujnik i kręciłem pompą w prawo aż zatrzywała sie wskazówka.Wyzerowałem czujnik i kręciłem w lewo od tego zera (czyli od podstawy krzywki) o 0.55 mm.No i lipa zapala od strzała jak ciepły i nawet nie kopci moc też ok ale z rana to masakra.Łapie ale ciężko i dymi na biało aż do zagrzania.Czyli ewidentnie zły początek wtrysku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 17:16, 20 Gru 2012 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Jak ustawiłeś wał i pompę na znaki wkładasz zegar w pompę kręcisz silnikiem w lewo i patrzysz w której chwili przestaje ci iść wskazówka od zegara,ustawiasz na zero i kręcisz silnikiem w prawo ze wskazówkami zegara aż do znaku na wale i odczytujesz wskazania na czujniku i musi być 0.55 mm.Jak mało kołem do przodu jak za dużo to do tyłu.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Roman59 dnia Wto 21:29, 22 Sty 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Czw 21:55, 20 Gru 2012 |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|