Autor |
Wiadomość |
grzegorz1805
FACHMAN
Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 585
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: WIELKOPOLSKA Płeć:
|
|
dusi i szarpie |
|
witam mam mały problem auto rano ciężko odpalało gdy już odpaliłem to w czasie jazdy zaczęło szarpać i dusić się objawy są takie same na gazie i na benzynie wymienione świece przewody i aparat cały zapłonowy jakieś 3 mieniące temu czy wie ktoś co to może być za pomoc dziękuje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 20:47, 29 Kwi 2010 |
|
|
|
|
Tarantula
Specjalista
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Belgia/Małopolska KLI Płeć:
|
|
|
|
Filtry sprawdzone/wymienione?
P.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 20:57, 29 Kwi 2010 |
|
|
Kełysz
ADMIN
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bolesławiec Płeć:
|
|
|
|
Jakie auto?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 20:59, 29 Kwi 2010 |
|
|
grzegorz1805
FACHMAN
Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 585
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: WIELKOPOLSKA Płeć:
|
|
|
|
astra f 93r 1,6 filtry wymienione pół roku temu tylko że z tym odpalaniem to nie zawsze jest że tak ciężko i też nie zawsze szarpie tylko zauważyłem że tak przy 30 i 70 km jest takie szarpnięcie i dalej auto jedzie
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez grzegorz1805 dnia Czw 22:07, 29 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Czw 22:05, 29 Kwi 2010 |
|
|
ponin
FACHMAN
Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 459
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: UE Płeć:
|
|
|
|
aparat wymieniłeś w całości ale kopułka i rozdzielacz pewno zostały stare
sciągaj kopułe styki bedą powypalane WYMIEŃ
rozdzielacz nadpalony i popekany izolator WYMIEŃ
szarpniecie to nic innego jak przeskok iskry na rozdzielaczu lub całkowity brak
zwłaszcza ze objawy sa na gazie i na bezynie
czesci około 60 zł. i kłopot z głowy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 22:22, 29 Kwi 2010 |
|
|
grzegorz1805
FACHMAN
Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 585
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: WIELKOPOLSKA Płeć:
|
|
|
|
tylko że cały środek był wymieniany w aparacie na nowy bo przedtem się powypalały
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 22:29, 29 Kwi 2010 |
|
|
ponin
FACHMAN
Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 459
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: UE Płeć:
|
|
|
|
co nieznaczy ze szlag nie trafił palca rozdzielającego
TO TYPOWA BOLACZKA TYCH WOZÓW PRZY TYCH OBJAWACH
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 22:57, 29 Kwi 2010 |
|
|
grzegorz1805
FACHMAN
Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 585
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: WIELKOPOLSKA Płeć:
|
|
|
|
palec i kopułka wymienione i dalej jest te szarpniecie tylko dziwne jest o że to się dzieje tak mniej więcej koło 30
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 22:39, 30 Kwi 2010 |
|
|
Zipero
Starszy młotkowy
Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
moze cos z rorzadem nie tak??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 1:18, 01 Maj 2010 |
|
|
grzegorz1805
FACHMAN
Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 585
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: WIELKOPOLSKA Płeć:
|
|
|
|
witam dzisiaj jechałem moją asterką i najpierw zapaliła się kontrolka silnika później asterka zgasła i nie chciała odpalić iskra była i paliwo dochodziło ale nie chciał odpalić dopiero gdy rozłączyłem akumulator na chwilę asterka dychła po lekkich trudach kontrolka zgasła po przejechaniu 15 km to samo i znowu rozłączyłem i jest dobrze jaki błąd się pokazal tego nie wiem czy mógł mnie ktoś nakierować co to mogło być
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 21:16, 04 Maj 2010 |
|
|
wasylek
Fachura
Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: gdansk Płeć:
|
|
|
|
wydaje mi sie ze w twoim aucie jest pod kierownicą po lewej stronie kostka obd musisz złączyc ze soba pin a i chyba b gdzies napewno zdajdziesz opis i w ten sposób wywołasz kody błedów błyskowe, poszperaj w necie napewno znajdziesz. kasuje sie je za pomocą przytrzymania guzików od ustawienia godz i daty i właczeniu i wyółoczeniu zapłonu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 22:06, 05 Maj 2010 |
|
|
grzegorz1805
FACHMAN
Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 585
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: WIELKOPOLSKA Płeć:
|
|
|
|
kod jaki wyskoczył to 42
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 21:19, 06 Maj 2010 |
|
|
wasylek
Fachura
Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: gdansk Płeć:
|
|
|
|
42 Obwód pierwotny układu zapłonu z rozdzielaczem lub obwód, wysokie napięcie (GM Multec)
42 Czujnik prędkości pojazdu lub jego obwód, wysokie napięcie (Bosch Motronic)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 21:50, 06 Maj 2010 |
|
|
wasylek
Fachura
Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: gdansk Płeć:
|
|
|
|
sprawdz układ zapłonowy.
-masz kopólke czy cewke z modólem.
jezeli kopókle to sprawdz styki oraz palec rodzielacza. w razie potrzeby wyczysc delikatnie drobnym papierkiem sciernym.
- sprawdz czy kolejnosc zapłonów jest dobra z tego co wiem to nie powinienes miec aparatu zapłonowego tylko modól ale małowazne. kolejnosc zapłonów u ciebie to 1-3-4-2 pierwszy od strony rozrzadu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 22:03, 06 Maj 2010 |
|
|
wasylek
Fachura
Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: gdansk Płeć:
|
|
|
|
jezeli niewiesz który na kopólce jest pierwszy to wykrec zwiece z pierwszego cylidra włoz jakis długi srubokter i przekrecaj kluczem koło zasowe wału korbowego w prawą strone tak aby tłok znalał sie u góry w najwyzszym pukcie. zdejmij kopólke i na tym styku na którym ustawi sie palec wepnij przewód od pierwszego gara potem 3 potem 4potem 2 gara wg wskazówek zegara.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 22:09, 06 Maj 2010 |
|
|
wasylek
Fachura
Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: gdansk Płeć:
|
|
|
|
jezeli usterki nie ustąpią sprawdz ustawienie zapłonu moze jak zmieniałes aparat nie zrobiłes sobie znaku i jest zapłon zbyt opuzniony lub zbyt wyprzedony.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 22:11, 06 Maj 2010 |
|
|
wasylek
Fachura
Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: gdansk Płeć:
|
|
|
|
jezeli to nie pomoze sprawdz ustawienie rozrządu a i pytanie czy aparat da sie włozyc nie prawidłowo (chodzi o to czy jest jest na wieloklinie czy na klinie? bo jezeli jest wieloklin a ty włozyłes aparat w innym połozeniu palca to tak jak bys sie pobawił rozrzadem).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 22:15, 06 Maj 2010 |
|
|
wasylek
Fachura
Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: gdansk Płeć:
|
|
|
|
jezeli nic z tych rzeczy nie pomoze to sprawdz cisnienie sprezania.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 22:16, 06 Maj 2010 |
|
|
|