Autor |
Wiadomość |
grzegorz23
Nowicjusz
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
dymienie z silnika klawiatury |
|
witam. czym może byc spowodowane dymienie silnika klawiaturą w opel fronterze 2.3. TDI? Jednocześnie w silniku są słyszalne stuki, przy czym nie można uruchomić silnika..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 15:46, 28 Cze 2011 |
|
|
|
|
mario23
Super Spec
Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląskie Cz-wa Płeć:
|
|
|
|
To jak nie można uruchomić silnika to z kąt jest to dymienie coś mi tu nie pasuje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 20:19, 28 Cze 2011 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Pęknięty tłok lub wypalony przez lejący wtrysk i spaliny idą do skrzyni korbowej i na klawiaturę,lub nie drożny (zatkany) katalizator.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 20:22, 28 Cze 2011 |
|
|
marcin8881
Nowicjusz
Dołączył: 21 Kwi 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
Po prostu silnik ma przedmuchy, należałoby mu się zrobić mały remont głowicy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 23:27, 07 Lip 2011 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Co ma głowica do tego?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 23:29, 07 Lip 2011 |
|
|
Doktor
FACHMAN
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
No dobra ale nikt nie powiedział że to sa spaliny... Rozumiem ze jest ściągnieta pokrywa zaworów i wali górą tak? ja bym poszedł w strone złego ustawienia rozrządu, ewentualnie padnietego zaworu? Nie przeskoczył przypadkiem pasek, i zawory nie dobiły do tłoków??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 2:59, 08 Lip 2011 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
| | No dobra ale nikt nie powiedział że to sa spaliny... Rozumiem ze jest ściągnieta pokrywa zaworów i wali górą tak? ja bym poszedł w strone złego ustawienia rozrządu, ewentualnie padnietego zaworu? Nie przeskoczył przypadkiem pasek, i zawory nie dobiły do tłoków?? |
Przeczytaj pierwszy post dymienie z klawiatury,jest po prostu przedmuch na tłokach a ani zawór ani zawory nie mają nic do tego bo poprzez wypalony zawór czy źle ustawiony rozrząd ciśnienie z cylindra nie dostanie się do skrzyni korbowej tylko do kolektora wydechowego lub kolektora ssącego a najlepiej sprawdzić jak jest silnik rozgrzany po odkręceniu korka wlewu oleju jest druga rura wydechowa.Tylko jeszcze trzeba te spaliny i ruch powietrza odróżnić ile jest spalin a ile zawirowania powietrza,bo zawirowanie będzie zawsze bo jest ruch tłoków jedne idą do góry a drugie na duł.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 7:50, 08 Lip 2011 |
|
|
student
FACHMAN
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
Upalałeś tą frontierę w terenie trochę?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 20:54, 08 Lip 2011 |
|
|
Doktor
FACHMAN
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
Roman masz racje, zwracam honor, tak to jest jak człowiek siedzi po nocach, to juz sie potem nie mysli:) Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 14:49, 10 Lip 2011 |
|
|
|