Autor |
Wiadomość |
Misio
Mechanior
Dołączył: 29 Wrz 2009
Posty: 195
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
Eclipse 2G. Spadają obroty po wciśnięciu sprzęgła, przygasa. |
|
Witam!
Auto to : Mitsubishi Eclipse 2G 420A+T.
Problem pojawił mi się następujący.
Nie występuje on za każdym razem po wciśnięciu sprzęgła ale często, mianowicie gdy wrzucam na luz, bądź chcę zredukować bieg to obroty spadają do poniżej 500 lub jeszcze niżej (np. 100) przez co samochód potrafi zgasnąć w czasie jazdy. Podejrzewam silniczek krokowy ale chce się upewnić czy to na pewno on czy coś jeszcze innego.
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 14:35, 18 Wrz 2013 |
|
|
|
|
Misio
Mechanior
Dołączył: 29 Wrz 2009
Posty: 195
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
I jak Panowie, pomoże ktoś ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 15:21, 19 Wrz 2013 |
|
|
Kełysz
ADMIN
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bolesławiec Płeć:
|
|
|
|
wyciąg wyczyść sprawdz szczelność układu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 18:08, 19 Wrz 2013 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Sprawdź luz osiowy wału,czujnik położenia wału i nie ma takiego kodu silnika jak podałeś no chyba że nie znalazłem.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 10:29, 21 Wrz 2013 |
|
|
soviet100
Moderator
Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Czechowice - Dziedzice Płeć:
|
|
|
|
Eclipse: Podstawowa wersja, FWD wyposażone w 140 konny silnik 420A Chryslera, 2,0 l 16-zaworów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 16:22, 21 Wrz 2013 |
|
|
Misio
Mechanior
Dołączył: 29 Wrz 2009
Posty: 195
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
Okej, wszystko będzie sprawdzone.
A co do kodu silnika to tak jak soviet100 napisał...a "+T" znaczy, że jest zamontowane dodatkowo soft turbo.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 21:31, 23 Wrz 2013 |
|
|
Misio
Mechanior
Dołączył: 29 Wrz 2009
Posty: 195
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
Okej, jeszcze jeden problem dotyczący tego auta.
Gdy jadę długo na jednym biegu...3 bądź 5...trzymam na tym biegu go na stałych obrotach i nagle wcisnę mocno gaz to auto na poziomie 4 tysięcy obrotów zaczyna szarpać i tj. się dusić. Problem pojawia się też po odjęciu nogi z gazu i ponownym go wciśnięciu - zazwyczaj na poziomie 4 tys. obr. Jak myślicie w czym leży problem ? kable WN ? świece ? iśc w tym kierunku ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 0:26, 29 Wrz 2013 |
|
|
heniek53
Spec
Dołączył: 01 Gru 2010
Posty: 484
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: PODKARPACKIE Płeć:
|
|
|
|
No właśnie chociaż wyjmij świece i zobacz jak co to wymień. Kable jak popękane to może warto zainwestować? A filtr paliwa też wymieniony?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 12:35, 29 Wrz 2013 |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|