Autor |
Wiadomość |
turboplus+
Starszy młotkowy
Dołączył: 10 Paź 2009
Posty: 138
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
ESPERO 1.8 8V DLAWI SIE na pb |
|
Witam mam taki problem ze gdy dodam gwałtownie gaz zaczyna sie dławic , jak po malu dodaje to jakos sie wkreca , myslałem ze szfankuje czujnik polozenia przepustnicy bo po odlaczeniu go od niego, nie ma zadnych zmian tak i tak chodzi tak samo , kupilem nowy czujnik co prawda w sklepie mi dali od opla ale chyba to nie ma roznicy??? wkoncu silnik jest oplowski tylko ma o 5 km wiecej, jest jeszcze taka mozliwosc ze kupilem uszkodzony ale watpie ,dodam jeszcze ze wszystkie filtry przewody wn swiece zostaly wymienione na nowe i bez zmian. moze jest cos zaplonem ?? jak powinien byc ustawiony zaplon?? aktulanie jest na 0 choc roznie to bywa nie raz jest przed 0 a nie raz za jak mu sie za chce obroty sa dosc wysokie za wysokie , na gazie wkreca sie ladnie tyle ze jak sie na grzeje to zaczyna gasnac;/ wiec proboje najpierw wyremontowac espero zeby ladnie smigalo na benzynie a pozniej wyslac go do gazownika bo po ostatniej wizycie u gazownika za duzej porpawy nie ma;/ z gory dziekuje za pomoc pozdrawiam..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 18:15, 10 Kwi 2010 |
|
|
|
|
Tarantula
Specjalista
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Belgia/Małopolska KLI Płeć:
|
|
|
|
Na poczatek sprawdz układ zapłonowy.Swiece,kable itp.
P.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 18:21, 10 Kwi 2010 |
|
|
turboplus+
Starszy młotkowy
Dołączył: 10 Paź 2009
Posty: 138
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
to sprawdzalem na pierwszym miejscu , faktycznie moze byc cos zaplonem bo gdy dodam gwaltownie gazu to zaczyna cos strzelac w filtrze . tak jak np wystrzal na lpg kto mial samochod w gazie wie o co mi chodzi:) ,choc moze to nie sa takie mocne wybuchy ale sa takie prykania:) tak jak pisalem przewody nowki swiece tez . cala kopolke z aparatem wymontowalem dałem do elektryka do sprawdzenia bo wiedzial ze wsio okey kazal mi sprawdzic czy cewka sie nie grzeje ,po moich obserwacjach doszedlem do wniosku ze niestety nie sie nie grzeje ,tak to przynajmniej bym wiedzial z czym mam do czynienia...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 20:45, 10 Kwi 2010 |
|
|
karol83
FACHMAN
Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 538
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: pomorskie Płeć:
|
|
|
|
ciśnienie paliwa sprawdz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 13:18, 11 Kwi 2010 |
|
|
ponin
FACHMAN
Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 459
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: UE Płeć:
|
|
|
|
skoro na brynie wali w kol. ssacy ,to znaczy ze zapłon następuje przy uchylonych zaworach
lub są wypalone
sprawdz kompreche i rozrząd
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 14:11, 11 Kwi 2010 |
|
|
turboplus+
Starszy młotkowy
Dołączył: 10 Paź 2009
Posty: 138
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
koprecha byla sprawdzana ma 10,2 -10,2 -9,2 -9,2 jutro sprawdze rorzad a moze nawet wiczorem zdejme pokrywe i obaczaje co i jak pompka byla wymieniana co prawda na uzywke ale raczej w 90% sprawna.ale jesli by bylo cos z rorzadem to tak samo bym mial problem na gazie a na gazie ładnie sie wkreca
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez turboplus+ dnia Nie 15:20, 11 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Nie 14:51, 11 Kwi 2010 |
|
|
turboplus+
Starszy młotkowy
Dołączył: 10 Paź 2009
Posty: 138
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
Mam jeszcze takie pytanko.Czy to dławienie moze byc spowodowane wlanieta sonda ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 21:26, 14 Kwi 2010 |
|
|
ponin
FACHMAN
Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 459
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: UE Płeć:
|
|
|
|
moze byc tym spowodowane
z tym ze pewnie świecił by się check
ale warto ją sprawdzić
najlepiej podpiąc pod kompa jak da rade ,albo kody błyskowe zczytać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 23:56, 14 Kwi 2010 |
|
|
Kełysz
ADMIN
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bolesławiec Płeć:
|
|
|
|
Pyrchanie w kanale dolotowym na benzynie wskazuje zła mieszanke (za bogatą w benzyne) Jezeli mówisz ze na gazie smiga elegancko (tylko gasnie jak sie nagrzeje). Ten silnik jest na gazniku czy mono?
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 11:01, 15 Kwi 2010 |
|
|
turboplus+
Starszy młotkowy
Dołączył: 10 Paź 2009
Posty: 138
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
a wiec tak jesli choddzi o gaz to gdy przykrecilem troche srubke przy parowniku to samochod chodzi lepiej,gdy odebralem samochod od gazownika filtr powietrza nie byl szczelny wiec wnioskuje ze gasniecie na gazie jest spowodowane zla mieszanka bo skoro niby jak mieli ustawic mieszanke jak tam tlen podawalo jak chcialo:)w skrocie czeka mnie kolejna wizyta u jakiegos dobrego gazownika:)...Ale wracajacdo problemu Pb to espero jest na pelnym wtrysku ,, ogolnie mam problemy z uruchomieniem lapie i puszcza wkoncu jak zalapie to sie dusi musze delitkatnie gaz wciskac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 15:46, 15 Kwi 2010 |
|
|
ponin
FACHMAN
Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 459
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: UE Płeć:
|
|
|
|
jeżdzenie po gazownikach nic ci nie da
najpierw zrób z paliwem a potem gaz ,inaczej bedziesz jezdził od jednego do drugiego
sprawdz sonde /silnik rozgrzany ,wepnij sie w kabel mier.,,NIE ROZŁACZAJ WTYCZKI,,,,-
nap. 0,1 --0,9 V zmienny,
jak niemasz mozliwosci podłączyć pod kompa to wywołaj te KODY
zaoszczędzisz czas i zgadywanki
KOMPRECHA 11,5-13 bar /słabo u ciebie //
CIŚNIENIE PALIWA-- systemowe --bez podciśnienia przy zaworze --2,8-3,2
z podcisnieniem -- 0,2-0,7 ///odłaczyć wtryski ,potem krecić
cisnienie na wyjściu z pompy 4,1 --odłacz powrót
manometr podpinasz między filter a listwe
moga jeszcze w kulki grać ///czujnik ciśnienia w kol ssacym i zaw. reg. biegu jałowego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 23:38, 15 Kwi 2010 |
|
|
turboplus+
Starszy młotkowy
Dołączył: 10 Paź 2009
Posty: 138
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
dzieki jak to wszystko sprawdze dam znac:) ale jeszcze jak byscie mi napisali krok po kroku jak sprawdzic sonde miernikiem to bym byl wdzieczny:)sonda jest jedno zyłowa..
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez turboplus+ dnia Sob 12:22, 17 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Pią 17:49, 16 Kwi 2010 |
|
|
karol83
FACHMAN
Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 538
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: pomorskie Płeć:
|
|
|
|
wystarcza zwykły woltomierz! na uruchomionym silniku podłączasz sie do przewodu sygnałowego(najczęściej czarny) i na zakresie kilku wolt patrzysz co sie dzieje.Prawidłowo działająca sonda powinna wskazywać napięcie pływające w zakresie 0,1--1V i taka zmiana powinna nastąpic 4-5 razy na 10sekundwtedy masz pewność co do sprawności sondy jesli napiecie sie nie zmienia to może to świadczyć o jakiejś usterce!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 19:40, 20 Kwi 2010 |
|
|
|