Autor |
Wiadomość |
Gość
|
falowanie obrotów |
|
witam
otóż mam taki problem , mam mondeo 1.8 16v DOHC benzyna+LPG 94r gaz sekwencyjny
problem polega na tym ze po odpaleniu kiedy jeszcze chodzi na benzynie jest w porządku ale kiedy dodam gazu i przełącza się na gaz czasem obroty zaczynają skakać 500-1500 i jeśli mu nie dam gazu to gaśnie to samo dzieje się podczas hamowania czasem
wymieniany był już filtr gazu i przewody zapłonowe i w dalszym ciągu jest to samo
|
|
Nie 1:49, 04 Kwi 2010 |
|
|
|
|
Tarantula
Specjalista
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Belgia/Małopolska KLI Płeć:
|
|
|
|
Jaka to instalacja gazowa?Najlepiej podjedz do gazownika i niech Ci sprawdzi.Sprawdz tez kable WN.
Wesołych.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 10:32, 04 Kwi 2010 |
|
|
Kełysz
ADMIN
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bolesławiec Płeć:
|
|
|
|
Wydaje mi sie za silnik łapie lewe powietrze. Sprawdz dobrze układ dolotowym wraz z filtrem powietrza.
Pozdrawiam
Wesołych!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 11:17, 04 Kwi 2010 |
|
|
Gość
|
|
|
ja si dopiero uczę w tym zawodzie .... mógłbyś mi wytłumaczyć co znaczy ze silnik lewe powietrze łapie ?? i co to są te przewody WN
|
|
Nie 12:19, 04 Kwi 2010 |
|
|
Tarantula
Specjalista
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Belgia/Małopolska KLI Płeć:
|
|
|
|
Czyli że jest gdzies nieszczelność.Kable WN to kable Wysokiego Napiecia.
P.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 12:23, 04 Kwi 2010 |
|
|
student
FACHMAN
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
A kable wysokiego napięcia to te kabelki co idą do świec, jak są niesprawne to przy zapalonym silniku o ile jesteś odważny złap za nie i przekonasz się dlaczego noszą nazwę KABLE WYSOKIEGO NAPIECIA
Lewe powietrze to takie które wpada inną drogą niż przez filtr powietrza. Ma wlatywać tylko i wyłącznie przez filtr i nigdzie indziej, sprawdź czy opaska żadna nie spadła, może czy coś gdzieś nie pękło.
Prościej się nie dało wytłumaczyć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 15:41, 04 Kwi 2010 |
|
|
Gość
|
|
|
dzieki chlopaki za wytlumaczenie tego ... najszybciej to musialbym sprawdzic czy silnik nie sscie lewego powietrza ... gdyz te przewody były wymieniane najdalej miesiac temu
|
|
Nie 21:54, 04 Kwi 2010 |
|
|
Gość
|
|
|
Chyba udało mi sie rozwiązać problem ... wyjąłem i przedmuchałem filtr powietrza... nie był brudny bo nowy ... a także poczyściłem śruby mas idących do silnika do ramy i od parownika .... po zapaleniu jest w porządku ... na zimnym silniku najpierw po, zapaleniu łapało obroty 1250 i powoli spadało do tysiaca ale jak silnik sie juz zagrzał to po odpaleniu było 800 rpm czyli normalnie
i sie jeszcze dziś dowiedziałem ze jak na silnik 1.8 mam parownik za małej przepustowości bo mam załozony 100 a powinienem mieć 140
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Śro 21:41, 07 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Śro 21:38, 07 Kwi 2010 |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|