Autor |
Wiadomość |
Paciak
Mechanior
Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
Fiat 1.6 16v nie trzyma obrotów. |
|
Witam! Mam problem z fiatem bravą 1.6 16v. 2000r. Trafił do mnie od mechanika po wymianie rozrządu i serwa które puszczało i powodowało nieszczelność w dolocie a tym samym mocno falujące obroty.
Teraz sytuacja jest taka, że kasuje wartości adaptacyjne, auto chodzi ok nie gaśnie. Zgaszę postoi odpalam i już falują obroty (500-1000) i od czasu do czasu zgaśnie po przegazowaniu jak schodzi z obrotów.
Przepustnica z racji, że ma niewymienny silnik krokowy i czujnik TPS była podmieniana na inną bez rezultatów. Czujnik położenia wału podmieniany. Posiada instalacje LPG sekwencje. Lambda niby w normie ( 0.9v -0.02v) Przepływomierza w nim niema.
Zastanawiam się czy może być możliwość, że uszkodzone ECU nie trzyma wartości adaptacyjnych?
Macie Pany jakieś pomysły?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Paciak dnia Pią 19:42, 18 Wrz 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Pią 19:38, 18 Wrz 2015 |
|
|
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Przepływomierza niema ale jest czujnik ciśnienia w rurze ssącej ale jak przed wymianą było dobrze? to sprawdź ustawienie rozrządu załóż blokady na wałki czy pasują oni.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 14:19, 19 Wrz 2015 |
|
|
Paciak
Mechanior
Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
Przed uszkodzeniem serwa niby było ok. Czujnik ciśnienia pokazuje hmm raczej normalne wartości. Ten rozrząd może faktycznie sprawdzę bo to różnie bywa, mógł ktoś tego nie dograć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 23:05, 19 Wrz 2015 |
|
|
Paciak
Mechanior
Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
Rozrząd sprawdzony jest ok. Wpatrywałem się dzisiaj w wykresy graficzne i co jakiś czas kąt wyprzedzenia zapłonu łapie wartość 6554 stopnie nagle chwilowo. Nie wiem może to jakiś "trop" ? Wartość ciśnienia w kolektorze ssącym to przedział 450-550. Wszystkie parametry oczywiście na biegu jałowym. Sonda tez ostro skacze praktycznie w całym ale prawidłowym zakresie od 0.02-0.9V. Pozostałe parametry w miarę stabilne.
A... i na gazie sonda pracuje stabilniej i silnik też jakby równiej.
Co ciekawe w miejscu jak się przegazuje to w miarę utrzymuje obroty ale jak już się ruszy i dojeżdża lub przy manewrach parkingowych już zgaśnie.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Paciak dnia Pon 19:17, 21 Wrz 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Pon 19:14, 21 Wrz 2015 |
|
|
justyna5551
Młotkowy
Dołączył: 26 Sty 2014
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź Płeć:
|
|
|
|
Jak z ciśnieniem paliwa?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 23:45, 22 Wrz 2015 |
|
|
Paciak
Mechanior
Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
Ciśnienie ok, na LPG jest to samo praktycznie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 7:21, 26 Wrz 2015 |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|