Autor |
Wiadomość |
aleurwal
Nowicjusz
Dołączył: 05 Kwi 2011
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
FOCH FIATA CC 900 + LPG |
|
Witam, mam problem z autem jak w temacie. Otóż do wczoraj jeździł dobrze, ale postanowiłem wyjechać za miasto, jade jade... i skończył mi się gaz, zatrzymałem się, przełączyłem na benzynę, ruszam... no i nagły spadek mocy, gaz w podłogę a on przyspiesza jak maluch (wiele mu do malucha nie brakuje, ale to jednak 900-tka ), wolno wkręca się na obroty, czasami nie reaguje na gaz, długo się rozpędza. Zaczął też dziwnie chodzić, jak trabant czy jakiś traktor, tak "pyr pyr pyr pyr" i z rury wydechowej tak strzela spalinami delikatnie pyr pyr pyr... otworzyłem maskę, wyciągam bagnet a tam olej rozbryzgany do połowy bagnetu (dosłownie!) Auto nie gaśnie, nie dławi się itd. tylko po prostu jest tak zmulone, że ciężko tym jechać no i chodzi jakoś dziwnie... i to się stało tak nagle nie wiadomo skąd. Co to może być? Oczywiście szukałem w necie odpowiedzi, ale każdy ma swoje teorie, a temu forum ufam najbardziej, dzięki z góry za pomoc.
Aha, i jeszcze jedno. Wydaje mi się, że jak jest silnik zimny to przyspiesza normalnie, a jak się nagrzeje to właśnie coraz bardziej muli...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez aleurwal dnia Czw 18:52, 30 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Czw 18:48, 30 Cze 2011 |
|
|
|
|
mario23
Super Spec
Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląskie Cz-wa Płeć:
|
|
|
|
A jak zalałeś gazu i przełączyłeś na gaz to wróciło do normy czy nie? Czy dzieje się tak tylko na benzynie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 21:10, 30 Cze 2011 |
|
|
grzegorz1805
FACHMAN
Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 585
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: WIELKOPOLSKA Płeć:
|
|
|
|
może filtr już do wymiany
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 22:41, 30 Cze 2011 |
|
|
aleurwal
Nowicjusz
Dołączył: 05 Kwi 2011
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
Mario23, mam być szczery? To jak wiesz jest koniec miesiąca, jutro jest 1 lipca a co się z tym wiąże? - wypłata Dziś już nie miałem kasy żeby zalać i to sprawdzić, a nie bede podjeżdżał i za 10zł gazu tankował... więc jak tylko go zaleje gazem to dam znać czy się poprawiło czy nie, ale kurde nie sądziłem, że to może mieć jakieś powiązanie. Bo tak na dobrą sprawę to pierwszy raz odkąd mam ten samochód skończył mi się lpg a nigdy nie było takich numerów jak opisałem.... No i jeszcze ten rozbryzg oleju tak jak pisałem mnie zmartwił.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez aleurwal dnia Czw 23:18, 30 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Czw 23:15, 30 Cze 2011 |
|
|
mario23
Super Spec
Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląskie Cz-wa Płeć:
|
|
|
|
Ok to jak zalejesz to opisz dale co się będzie działo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 9:35, 01 Lip 2011 |
|
|
Doktor
FACHMAN
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
Rozbryzg oleju?? Ale ze gdzie?? Ze bagnet miałeś brudny powyzej poziomu?? To normalne....znaczy ze masz tam jeszcze olej i ciśnienie.... Tym sie nie przejmuj...... Co to tego jak auto chodzi na benzynie, to moje pytanie jest takie:
Jak to wygladało do tego czasu az brakło gazu tzn zapalałes go na gazie czy na benzynie??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 2:37, 02 Lip 2011 |
|
|
aleurwal
Nowicjusz
Dołączył: 05 Kwi 2011
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
otóż zalałem za 30zł gazu i nadal tak samo jest jak na benzynie czyli chodzi koślawo... no nic, unoszę machę, wykręciłem świece i dwie są zalane bo wyraźnie widać, że przy tych dwóch gniazdach są obfite ślady oleju (dwie środkowe czyli 2 i 3), przeczyściłem je, wkręciłem spowrotem, zapalam i auto jak chodziło źle tak chodzi nadal, wykręciłem ponownie te dwie świece i widać wyraźny czarny nagar. Na dodatek auto się praktycznie nie nagrzewa, stale ma temp. około 60 stopni, jak przejadę z 15 km to wskazówka ledwo drgnie... a co do pytania kolegi powyzej to odpalałem na benzynie i tak 1-2 km i przerzucałem na gaz. zużyte pierścienie czy co?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 17:38, 02 Lip 2011 |
|
|
Doktor
FACHMAN
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
Cewka zapłonowa do wymiany.......Nie pamietam dokładnie z jak tam jest ale napewno sa 2 cewki. Kazda na 2 cylindry... I własnie wydaje mi sie ze do jednej ida kable z 1 i 4 a do drugiej z 2 i 3. Sprawdz to.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 20:16, 02 Lip 2011 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Sprawdź stan oleju jak ci nie paliły dwa gary to paliwo spłynęło do miski oleju i jest dwa stany do tego rozrzedziło olej i jak pisze doktor cewka do wymiany bo cewka daje iskrę właśnie 2-3 cylinder a druga 1-4 cylinder.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 9:14, 03 Lip 2011 |
|
|
|