Autor |
Wiadomość |
Gość
|
ford fiesta, ustawienie rozrządu (?) |
|
Witam po wpisaniu w wyszukiwarke słowa "fiesta" nic nie znalazłem a więc wygląda na to, że jako pierwszy zaczynam temat związany z tym wynalazkiem...
Problem jest następujący:
Fiesta jak w temacie 2001 rok silnik 1.8TD DI. Auto generalnie po dzwonie i przeskoczył rozrząd, ustawiłem w nast. sposób 1 tłok w GMP, wałek rozrządu zablokowałem płasownikiem w miejscu blokady. Silnik odpala chodzi bardzo cicho (aż za cicho) i tylko na wolnych obrotach po dodaniu gazu nic się nie dzieje albo gaśnie. Próbowałem czy nie jest przestowiony jeszcze "o ząbek" ale jak przestawie to się blokuje (kręce oczywiście kluczem wał). Nie mam pomysłu jak to dalej ugryźć i co może być... Ciśnienie jest, ale jakie dokładnie to nie mierzyłem, zresztą silnik teraz odpala "od kopa" i chodzi równo więc myśle że kompresja jest dobra. Czy w tym aucie można ustawić początek wtrysku? Pompa jest napędzana łańcuchem połączonym z wałem korbowym i paskiem połączonym z wałkiem rozrządu, na kole nie widze żadnej regulacji. Czekam na sugestie. Pozdrawiam.
|
|
Pon 23:34, 02 Mar 2009 |
|
|
|
|
Gość
|
|
|
W jakim polozeniu ustawiles pompe wtryskowa??
|
|
Pon 23:40, 02 Mar 2009 |
|
|
Gość
|
|
|
Pompę przestawiałem razem z wałem korbowym (ta część rozrządu jest na łańcuchu i nie sądze żeby tam się przestawiło, prędzej by pękł).
|
|
Wto 23:45, 03 Mar 2009 |
|
|
BenyBenito
Mechanior
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 262
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sochaczew
|
|
|
|
Ja bym stawiał na zle ustawiony rozrząd,może trzeba zaopatrzyć się w blokady i wtedy sprawdzić ustawienie żeby mieć pewność.Miałem podobne objawy w mondeo i tam klient sam sobie wymieniał pasek no i mu nie wyszło jakoś.pozdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 1:43, 06 Mar 2009 |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|