Autor |
Wiadomość |
rafaello1974
Spec
Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 463
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: U.K
|
|
ford mondeo tdci |
|
witam mam problem z mondeo 2003 rok diesel tdci
niema mocy ,wtryski sprawdzone ,turbina tez ,na zegarach swieci pom aranczowa sprezynka oznaczajaca jakis problem z wtryskami,,,czy ktos moze pomoc
to samochod od szwagra a za tuydzien ma wesele i robimy go juz pare dni i nic
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 22:43, 05 Cze 2011 |
|
|
|
|
heniek53
Spec
Dołączył: 01 Gru 2010
Posty: 484
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: PODKARPACKIE Płeć:
|
|
|
|
Witam. Myślę że najszybciej i najlepiej będzie zacząć od podpięcia pod kompa i wtedy dalsze kroki. Obstawiam jakąś usterkę elektryczną.Pozdrawiam Heniek
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Nie 22:48, 05 Cze 2011 |
|
|
rafaello1974
Spec
Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 463
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: U.K
|
|
|
|
na kompie nie wykazuje bledow,,,,i kurde niewiem co moze byc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 0:26, 06 Cze 2011 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
To jest Common-Rail? czy pompa rotacyjna? lub podaj kod silnika zapala dobrze?
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Pon 8:02, 06 Cze 2011 |
|
|
rafaello1974
Spec
Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 463
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: U.K
|
|
|
|
zapala dobrze ,,tylko jak dodaje gazu i jade to chodzi jakby bez turba ,,dlawi go
silnik to jest 2.0l tdci
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 16:07, 06 Cze 2011 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Wiem że 2.0 tylko są z Common-Rail o kodzie silnika FMBB i z pompą rotacyjną o kodzie silnika HJBA i też Ford Mondeo rocznik 2001-2008.Może być zabity katalizator (dymi czarnym dymem)? przepływka może nie być błędu a będzie dawać mało powietrza trzeba podłączyć pod komputer i wejść w parametry.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Pon 16:58, 06 Cze 2011 |
|
|
Doktor
FACHMAN
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
Przepływka napewno do sprawdzenia. Niewiem jak tam jest ale ja bym sprawdził strowanie turbiny. jesli jest zmienna geometria - to mogły sie zapiec kierownice - ale nie pamietam jakie tam siedzi turbo. Pewnie jest jakis zawór elektromagnetyczny, który reguluje cisnienie doładowania. Byc moze padł i go przeładowuje. Nic nie wykminisz, podpinaj pod kompa i po kolei sprawdzaj wartosci
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Wto 3:09, 07 Cze 2011 |
|
|
rafaello1974
Spec
Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 463
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: U.K
|
|
|
|
ok,dzieki chlopaki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 14:51, 07 Cze 2011 |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|