Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Ford Probe 2.0 97r

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Ford Probe 2.0 97r
Autor Wiadomość
Doktor
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post Ford Probe 2.0 97r
Panowie mam problem. Przycholowali to badziewie. Po odpaleniu niemiłosiernie stuka cos w silniku. Cos jak panewka, ale dzwięk dochodzi z głowicy. Do tego jak wyciagne kabel z 2go cylindra to ustaje, ewentualnie jest cichszy. Odkreciłem pokrywe zaworów i wszystko w normie. Popychacze zaworowe powciskałem i wydaja sie zużute wszystkie w tym samym stopniu, ale na pewno nie jest to dzwiek popychaczy, chociaż własciciel mówi ze na poczatku stukało pare sekund po odpaleniu a teraz non stop wali i dużo głosniej. Wykreciłem swiece. Na drugim cylindrze świeca czarna, osmolona, na tłoku jak zajrzałem przez świece sporo oleju.Na rozum jak to przemysle wypada na panewke na korbowodzie. Bawić sie w rozkrecanie czy od razu wkładać zdrowy motor. Jak myślicie? Jakies pomysły?


Post został pochwalony 0 razy
Czw 22:44, 22 Mar 2012 Zobacz profil autora
mario23
Super Spec
Super Spec



Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląskie Cz-wa
Płeć: Mężczyzna

Post
Panewka wywalona albo sworzeń. Ściągnij miskę odkręć korbę i zbaczysz i poruszaj korbą góra dół. I już będziesz coś wiedział więcej, ale pewnie trzeba będzie poszukać drugiego motoru.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 22:57, 22 Mar 2012 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Może i być tulejka korbowodu,jak wiesz który cylinder to podjedz tłokiem do góry i lekko go opuść przez otwór świecy śrubokręt i naciśnij na tłoka to wyłapiesz luz na tulejce i panewce.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 23:06, 22 Mar 2012 Zobacz profil autora
Doktor
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
Roman dobry pomysłSmile Tak też zrobie, najbardziej mi to własnie wypada na panewke na tym 2 korbowodzie. Zrobie tak rano i zobaczymy. Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Pią 0:01, 23 Mar 2012 Zobacz profil autora
Doktor
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
Ściągnąłęm miske, i jest tam może z kilogram opiłków. Także wjeżdza nowy silnik. TAka uwaga dla potomnych. Polecam silniki wyciagniete z mazdy. Różnia się tylko znaczkiem a obudowie pokrywy zaworów, są w lepszym stanie bo nie jeździły w samochodzie pseudosportowym i są o połowe tańsze.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 22:10, 25 Mar 2012 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin