Autor |
Wiadomość |
emiliopl
Starszy podawacz kluczy
Dołączył: 11 Lip 2011
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: pomorze Płeć:
|
|
Głowica Focus zerwany pasek |
|
witam.
jestem nowy na forum więc pozdrawiam wszystkich.
Mam następujący problem, pierwszy raz będe ściągał głowice w focusie 1,8 TDCI, moje pytanie jak sie do tego zabrać, znając pomysłowość fordów nie będzie łatwo, pomijając ilość miejsca pod maską.
liczę na szybką odpowiedź pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 19:28, 11 Lip 2011 |
|
|
|
|
grzegorz1805
FACHMAN
Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 585
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: WIELKOPOLSKA Płeć:
|
|
|
|
ogólnie to nie jest tak źle tym bardziej rozrząd jest tam łatwy szybko ci pójdzie z tego co pamiętam nie ma niespodzianek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 20:05, 11 Lip 2011 |
|
|
emiliopl
Starszy podawacz kluczy
Dołączył: 11 Lip 2011
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: pomorze Płeć:
|
|
|
|
to dobrze. a jak z dojściem do kolektorów?? o ile się nie mylę to mało miejsca tam jest? jutro z samego rana muszę sie za to zabrać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 20:14, 11 Lip 2011 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Odkręć pokrywę zaworów czy nie spękał wałek rozrządu i nie spękały stopy wałka.Bo jak spękały to głowica do wymiany.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 20:38, 11 Lip 2011 |
|
|
grzegorz1805
FACHMAN
Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 585
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: WIELKOPOLSKA Płeć:
|
|
|
|
ja bym założył najpierw nowy pasek zobaczył a może nie trzeba ściągać już tak parę razy miałem że niby kolizyjny a jednak
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 21:59, 11 Lip 2011 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
| | ja bym założył najpierw nowy pasek zobaczył a może nie trzeba ściągać już tak parę razy miałem że niby kolizyjny a jednak |
Zbyt piękne by to było żeby było prawdziwe jeszcze przy płytkowej regulacji luzu zaworów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 22:08, 11 Lip 2011 |
|
|
emiliopl
Starszy podawacz kluczy
Dołączył: 11 Lip 2011
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: pomorze Płeć:
|
|
|
|
chciał bym, zaoszczędził bym troszkę roboty:) żeby ustawić rozrząd i tak muszę zdjąć pokrywe, zaworów, się zobaczy najpierw jak to pod pokrywą będzie wyglądać. tylko ciekawi mnie jak koło zębate, bo pewnie się przestawiło przecież jest na stożku bez klina. na kole zębatym od pompy o ile się nie mylę jest znak, a co z kołem od walka rozrządu, są tam znaki?? jeżeli tak to troche dziwne bo przy zerwaniu prawdopodobnie i tak koło się przestawi. o ile dobrze myślę. jak odchyliłem pokrywę od paska to pasek miał centymet szerokości:) reszta wyparowała, ponoć niedawno wymieniany był.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 22:20, 11 Lip 2011 |
|
|
grzegorz1805
FACHMAN
Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 585
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: WIELKOPOLSKA Płeć:
|
|
|
|
ale wał napędza tam pompę poprzez łańcuch a pompa napędza wałek paskiem więc nie sądzę żeby się przestawił pomiędzy pompą a wałem korbowym
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 22:37, 11 Lip 2011 |
|
|
emiliopl
Starszy podawacz kluczy
Dołączył: 11 Lip 2011
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: pomorze Płeć:
|
|
|
|
w zasadzie masz racje. trochę źle pomyślałem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 22:44, 11 Lip 2011 |
|
|
grzegorz1805
FACHMAN
Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 585
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: WIELKOPOLSKA Płeć:
|
|
|
|
no to powodzenia w pracy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 22:49, 11 Lip 2011 |
|
|
emiliopl
Starszy podawacz kluczy
Dołączył: 11 Lip 2011
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: pomorze Płeć:
|
|
|
|
dzięki przyda się. o golfa 2 czy lagune 1 bym się nie martwił, ale tego focusa to się troche obawiam, zawsze jest ten pierwszy raz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 22:58, 11 Lip 2011 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Na kole wałka nie ma znaków jest blokada z tyłu wałka,Jeśli chcesz dobrze ustawić rozrząd to musisz wkręcić blokadę wału w blok silnika i blokadę wałka wtedy luzujesz koło wałka żeby było luźne na walku,zakładasz pasek napinasz pasek rolką i dopiero wtedy dokręcasz koło wałka rozrządu wyciągasz blokady skręcasz i obracasz silnikiem o 720 stopni i jak nic nie blokuje odpalasz.Do blokady wału musisz wymontować alternator i całą podstawę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 8:28, 12 Lip 2011 |
|
|
|