Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bolesławiec Płeć:
Golf 3 1,9 1z
Witajcie.
problem golfa to rzucenie palenioa. na plaku pali rozrząd ok. zaobserwowałem przez 2 obroty wałem podaje paliwo na wtryski (pryska) póżniej tylko kapie. Nie moge się połączyć delphi z silnikiem vag mi padł na dniach bede miał nowego. sprawdziłem połączenia do pompy i zimne luty w nastawniku wszystko ok. najgorzej ze przyciągneli mi go od innego mechanika nie wiem co on tam robil. jak go trzymam na plaku to brak cisnienia na wtryskach tyllko lekko kapie ropa... Być może sterownik padł bo dziwne że sie nie łączy tylko z silnikiem.
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
Jest zasilanie na zaworze odcinającym na pompie?zobacz na przekaźnik 109 on daje zasilanie na zawór pompy.Zobacz w nim na zimne luty.
Post został pochwalony 0 razy
Pon 10:20, 06 Lip 2015
Kełysz ADMIN
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bolesławiec Płeć:
zaworek całkowicie wywaliłem. doszedłem do ładu pompa o 2 zęby do tyłu i nastawnik skręcony na minimalną dawke. ustawiłem na oko. Pali i gaśnie zostalo rozbroić immo (błąd cewki i brak komunikacji). ktoś coś na temat wywalenia immo z tego auta?
Post został pochwalony 0 razy
Pon 21:55, 06 Lip 2015
Kełysz ADMIN
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bolesławiec Płeć:
Montował ktoś z was te smieszne emulatory do immo? niby wlutowuje się je w kable idące do gniazda Obd
Post został pochwalony 0 razy
Wto 22:23, 07 Lip 2015
Kełysz ADMIN
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bolesławiec Płeć:
Brak styku w kości immo było przyczyna. ustawiona dawka i początek wtrysku auta wróciło do pierwszej młodości.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach