Autor |
Wiadomość |
krzyg
Starszy młotkowy
![Starszy młotkowy Starszy młotkowy](http://img405.imageshack.us/img405/1023/staysta.jpg)
Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Cieszyn
|
|
Golf 3 TDI 96 r.Kopci rano po dpaleniu, później to znika. |
|
Trudny rozruch rano i jak wyżej.Filtr ON nówka.Stoi do jutra rana,zobaczymy co pkaże.
Prosze o sugestie,szczegolnie diźlarzy.
A, i jescze jedno.Za cholerę nie można znaleźć złącza VAG.Obszukałem pod popielniczką, za zaślepką pomiędzy wlącznikami,w tynelu i nic.Pod zaślepką znalazłem tylko jakieś dziwne ustrojstwo ,prostokątną puszkę z dwoma śrubkami regulacyjnymi.
W skrzynce bezpieczników też nic.
Każda sugestia mile czytana
Pozdrawiam załogę.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez krzyg dnia Wto 19:32, 09 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Wto 19:28, 09 Mar 2010 |
|
![](http://picsrv.fora.pl/AcidTech/images/spacer.gif) |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Tarantula
Specjalista
![Specjalista Specjalista](http://img140.imageshack.us/img140/4410/specja.jpg)
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Belgia/Małopolska KLI Płeć:
|
|
|
|
Jaki dokładnie kolor dymu?Moga to byc uszczelniacze lub poprstu świecie zle grzeją,a potem to zanika.
P.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 19:42, 09 Mar 2010 |
|
![](http://picsrv.fora.pl/AcidTech/images/spacer.gif) |
krzyg
Starszy młotkowy
![Starszy młotkowy Starszy młotkowy](http://img405.imageshack.us/img405/1023/staysta.jpg)
Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Cieszyn
|
|
|
|
![](http://picsrv.fora.pl/AcidTech/images/quote_header.gif) | ![](http://picsrv.fora.pl/AcidTech/images/spacer.gif) | Jaki dokładnie kolor dymu?Moga to byc uszczelniacze lub poprstu świecie zle grzeją,a potem to zanika.
P. |
Jeszcze nie wiem jaki kolor dymu,ale domyślam się,ze czarny.Rano zobaczępPzed szesnastą pięknie odpalał chociaż stał ze dwie godziny na zewnątrz.Klient mówi,ze swieczki nówki.
O jakich uszcelniaczach mówisz, o zaworowych?
Dzięki za odpwiedź.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez krzyg dnia Wto 20:01, 09 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Wto 20:00, 09 Mar 2010 |
|
![](http://picsrv.fora.pl/AcidTech/images/spacer.gif) |
Tarantula
Specjalista
![Specjalista Specjalista](http://img140.imageshack.us/img140/4410/specja.jpg)
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Belgia/Małopolska KLI Płeć:
|
|
|
|
Tak,zaworowych.Bierze olej?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 22:05, 09 Mar 2010 |
|
![](http://picsrv.fora.pl/AcidTech/images/spacer.gif) |
krzyg
Starszy młotkowy
![Starszy młotkowy Starszy młotkowy](http://img405.imageshack.us/img405/1023/staysta.jpg)
Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Cieszyn
|
|
|
|
![](http://picsrv.fora.pl/AcidTech/images/quote_header.gif) | ![](http://picsrv.fora.pl/AcidTech/images/spacer.gif) | Tak,zaworowych.Bierze olej? |
Tego jeszcze nie wiem, bo gość postawił go przed samym fajrantem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 22:13, 09 Mar 2010 |
|
![](http://picsrv.fora.pl/AcidTech/images/spacer.gif) |
Roman59
ADMIN
![ADMIN ADMIN](http://img515.imageshack.us/img515/4610/administratoro.png)
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Złącze masz pod środkowym pokrętłem ale OBD1 albo OBD2 na prawo od niego lub wciśnięte gdzieś dalej.Sprawdź mu początek wtrysku.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Roman59 dnia Śro 2:23, 10 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Śro 2:16, 10 Mar 2010 |
|
![](http://picsrv.fora.pl/AcidTech/images/spacer.gif) |
krzyg
Starszy młotkowy
![Starszy młotkowy Starszy młotkowy](http://img405.imageshack.us/img405/1023/staysta.jpg)
Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Cieszyn
|
|
|
|
![](http://picsrv.fora.pl/AcidTech/images/quote_header.gif) | ![](http://picsrv.fora.pl/AcidTech/images/spacer.gif) | Złącze masz pod środkowym pokrętłem ale OBD1 albo OBD2 na prawo od niego lub wciśnięte gdzieś dalej.Sprawdź mu początek wtrysku. |
To chyba bedzie wina elektryki pompy.Jak się porusza kablami od pompy,spawa ustępuje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 8:25, 10 Mar 2010 |
|
![](http://picsrv.fora.pl/AcidTech/images/spacer.gif) |
Roman59
ADMIN
![ADMIN ADMIN](http://img515.imageshack.us/img515/4610/administratoro.png)
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Odkręć tą pierwszą pokrywkę i sprawdź luty na przewodach może któryś poluzował jak był robiony sterownik.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 9:23, 10 Mar 2010 |
|
![](http://picsrv.fora.pl/AcidTech/images/spacer.gif) |
krzyg
Starszy młotkowy
![Starszy młotkowy Starszy młotkowy](http://img405.imageshack.us/img405/1023/staysta.jpg)
Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Cieszyn
|
|
|
|
Złącze (OBD2), znalazłem pod zaślepka nad zapalniczką.Nie wykazał błędow, oprócz jednego zacisku alternatora.
Okazuje się,ze do dwu żóltych kabli przy pompie jest zrobione przyłącze do prostokątnej puszki, która jest pod zaślepką przy przycisku ogrzewania szyby.
auto rano odpaliło normalnie, ale kopci na niebiesko.Chyba Tarantula będzie miał rację.
Dzięki chłopaki za pomoc, temat możemy zamykać na chwilę obecną.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 20:30, 10 Mar 2010 |
|
![](http://picsrv.fora.pl/AcidTech/images/spacer.gif) |
|