Autor |
Wiadomość |
Karol1983
Podawacz kluczy
Dołączył: 24 Lut 2013
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
|
GOLF 4 ...1,6 16V SILNIK AZD |
|
witam,mam problem z GOLF 4 po odpaleniu strasznie kopci na bialo,niema mocy,na desce swieci sie kontrolka CHECK engine i EPC,byl podlaczony do kompa i wyskoczylo 5 bledow a w 1szej kolejnosci cisnienie na 2 tlokach,reszty nie pamietam ale moze ktos wie co to moze byc bo raczej uszczelka pod glowica odpada tak mi sie wydaje????
pomozcie.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Karol1983 dnia Nie 23:18, 24 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Nie 23:12, 24 Lut 2013 |
|
|
|
|
soviet100
Moderator
Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Czechowice - Dziedzice Płeć:
|
|
|
|
Płyn chłodnica zostaje spalany , uszczelka albo pęknięta głowica .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 0:01, 25 Lut 2013 |
|
|
Karol1983
Podawacz kluczy
Dołączył: 24 Lut 2013
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
trzeba rozebrac silnik do glowicy i ja obejrzec,tak?wtedy bedzie wszystko wiadomo,dobrze mysle?
albo moga to byc popychacze albo pierscienie przepalone?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Karol1983 dnia Pon 0:55, 25 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Pon 0:52, 25 Lut 2013 |
|
|
soviet100
Moderator
Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Czechowice - Dziedzice Płeć:
|
|
|
|
Popychacze na pewno nie , pierścienie też nie . Tylko zostaje to że olej się dostaje do układu spalania i to najprawdopodobniej przez uszczelkę pod głowica .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 8:05, 25 Lut 2013 |
|
|
Karol1983
Podawacz kluczy
Dołączył: 24 Lut 2013
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
spoko to wymienie uszczelke i zobaczymy co bedzie dalej i odezwe sie jak to zrobie,powiem co i jak
wielkie dzieki
mozesz mi powiedziec jaki olej mam zalac?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Karol1983 dnia Pon 13:51, 25 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Pon 13:50, 25 Lut 2013 |
|
|
Paciak
Mechanior
Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
Da sie przepalić pierścienie? . Nie zapomnij splanować głowicy. Olej najlepiej zalej silnikowy....... 10W40.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 21:09, 25 Lut 2013 |
|
|
Karol1983
Podawacz kluczy
Dołączył: 24 Lut 2013
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
10w40 pelny czy polsyntetyczny???
to napisz mi kolego jakie sa twoje pomysly jesli uwazasz ze mozna przepalic pierscienie,co mam albo co moge zrobic lub sprawdzic czy to uszczelka czy glowica czy pierscienie???auto ma przejechane 146tys bylo w pelni serwisowane?
dzieki za pomoc
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Karol1983 dnia Wto 0:15, 26 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Wto 0:08, 26 Lut 2013 |
|
|
soviet100
Moderator
Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Czechowice - Dziedzice Płeć:
|
|
|
|
Dla niego był dziwny ten zwrot . Generalnie wymień uszczelkę , splanuj głowicę nalej oleja i będze żyło . 10w 40 to jest tylko pół syntetyk najlepiej mobil 1 .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 8:18, 26 Lut 2013 |
|
|
Kełysz
ADMIN
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bolesławiec Płeć:
|
|
|
|
cisnienie w układzie chłodzenia jest (weze twarde, napuchniete?) olej w zbiorniczku wyrównawczym? spaliny maja słodki zapach?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 8:46, 26 Lut 2013 |
|
|
luki2905
Starszy młotkowy
Dołączył: 28 Wrz 2012
Posty: 114
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
Re: GOLF 4 ...1,6 16V SILNIK AZD |
|
| | a w 1szej kolejnosci cisnienie na 2 tlokach,
|
Tak dla sprostowania to system diagnostyczny nie możne pokazać takiego błędu. jak ma z mierzyć ciśnienie? Jak juz to było wypadanie zapłonu. Poza tym wiele wytłumaczyłby pomiar ciśnienia sprężania.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 19:00, 26 Lut 2013 |
|
|
rafaello1974
Spec
Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 463
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: U.K
|
|
|
|
wymien uszczelke i nie zapomnij o splanowaniu glowicy i sprawdzeniu jej bo jak bedzie peknieta lub cos to szkoda roboty syzyfowa praca.
pozdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 19:06, 26 Lut 2013 |
|
|
luki2905
Starszy młotkowy
Dołączył: 28 Wrz 2012
Posty: 114
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
Jeżeli będzie pęknięta to przy planowaniu mu powiedzą.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 19:10, 26 Lut 2013 |
|
|
rafaello1974
Spec
Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 463
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: U.K
|
|
|
|
wiem wiem,,,ale znasz ludzi ,moga zapomniec taki drobny szczego;l hiihi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 20:27, 26 Lut 2013 |
|
|
Karol1983
Podawacz kluczy
Dołączył: 24 Lut 2013
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
chlopaki podlaczylem pod kompa i mam wszystkie bledy-6 razem
1-P0304
2-P0304
3-P0304
4-P0304
5-P0108
6-P0113
TERAZ MOZE BEDZIE WAM LATWIEJ OKRESLIC GDZIE JEST PROBLEM,pomozcie i powiedzcie co mam robic
dzieki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 13:51, 01 Mar 2013 |
|
|
Karol1983
Podawacz kluczy
Dołączył: 24 Lut 2013
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
BLAD P0304 POKAZUJE MI 4 RAZY NIE WIEM DLACZEGO
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 15:23, 01 Mar 2013 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
P0304 Cylinder 4 - wypadanie zapłonu
P0113 Czujnik temperatury powietrza zasysanego IAT (G42) - wysoka wartość
P0108 Czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym MAP (G71) - wysokie napięcie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 16:37, 01 Mar 2013 |
|
|
Karol1983
Podawacz kluczy
Dołączył: 24 Lut 2013
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
SPOKO TO JESZCZE MI TYLKO NAPISZ CO MAM DOKLADNIE ZROBIC KROK PO KROKU,BO JA NIE MAM POJECIA,CO WYMIENIC CO KUPIC ITP.DZIEKI
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Karol1983 dnia Sob 0:21, 02 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Sob 0:14, 02 Mar 2013 |
|
|
soviet100
Moderator
Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Czechowice - Dziedzice Płeć:
|
|
|
|
Zacznij od tej uszczelki .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 7:53, 02 Mar 2013 |
|
|
Karol1983
Podawacz kluczy
Dołączył: 24 Lut 2013
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
Soviet100 czytales o bledach ktore znalazlem,sa wyzej,przeczytaj i daj znac czy to napewno uszczelka,bo tam wyskoczyl jakis sensor temp powietrza zasycanego a drugi to podcisnienie w kolektorze sacym powietrze
pomysl jeszcze raz prosze zebym nie musial go rozkrecac kilka razy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 10:29, 02 Mar 2013 |
|
|
soviet100
Moderator
Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Czechowice - Dziedzice Płeć:
|
|
|
|
Jak bardzo kopci na biało to tylko woda dostaje się do układu spalania . Map sensor tego nie robi ani G71 po prostu samochód przez to mocy mógł nie mieć ale nie kopcić na biało . Ubywa wody ze zbiornika ? Węże puchną ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 12:15, 02 Mar 2013 |
|
|
Karol1983
Podawacz kluczy
Dołączył: 24 Lut 2013
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
wody nie ubywa,weze nie puchna,kopci na bialo zwlaszcza jak przygazuje to jest cmura dymu,powiedz gdzie znajduja sie te czujniki bo chcialbym je wymienic jako 1sze
znajomy mi podpowiedzial zeby wymienic cewke bo jest ten blad wypadania zaplonu?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Karol1983 dnia Sob 12:20, 02 Mar 2013, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Sob 12:17, 02 Mar 2013 |
|
|
Kełysz
ADMIN
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bolesławiec Płeć:
|
|
|
|
Ja nie wiem czemu wy się czepiliście tej uszczelki... patrzcie jaka jest pogoda biały dym z rury o niczym nie znaczy... Jeszcze do tego ze nie bierze wody ani węże nie puchną. sprawdz czujniki swiece cewki(przewody) wymien i jeżdzij nie ruszaj głowicy...
pozdrawiam
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Sob 12:34, 02 Mar 2013 |
|
|
Karol1983
Podawacz kluczy
Dołączył: 24 Lut 2013
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
spoko wymienie czujniki i cewki i zobaczymy co bedzie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 12:43, 02 Mar 2013 |
|
|
soviet100
Moderator
Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Czechowice - Dziedzice Płeć:
|
|
|
|
| | wody nie ubywa,weze nie puchna,kopci na bialo zwlaszcza jak przygazuje to jest cmura dymu,powiedz gdzie znajduja sie te czujniki bo chcialbym je wymienic jako 1sze
znajomy mi podpowiedzial zeby wymienic cewke bo jest ten blad wypadania zaplonu? |
Czepiam się tego ponieważ jestem pewny że właściciel na rozgrzanym silniku robił próbę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 19:34, 02 Mar 2013 |
|
|
Karol1983
Podawacz kluczy
Dołączył: 24 Lut 2013
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
znalazlem problem-jedna cewka byla do dupy,nie palil na jedna cewke,narazie nawet nie mialem gdzie kupic nowej ale jak znajde to sprawdze i podlacz do kompa i mam nadzieje ze problem zniknie
dzieki chlopaki i tak za zainteresowanie
pozdro i do uslyszenia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 20:30, 02 Mar 2013 |
|
|
Kełysz
ADMIN
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bolesławiec Płeć:
|
|
|
|
| | | | wody nie ubywa,weze nie puchna,kopci na bialo zwlaszcza jak przygazuje to jest cmura dymu,powiedz gdzie znajduja sie te czujniki bo chcialbym je wymienic jako 1sze
znajomy mi podpowiedzial zeby wymienic cewke bo jest ten blad wypadania zaplonu? |
Czepiam się tego ponieważ jestem pewny że właściciel na rozgrzanym silniku robił próbę. |
jaka próbę? Start silnika rozgrzanego i zimnego w taka pogode na zewnątrz skutkuje białym "dymem" z rury. Roman powiedz coś
A poza tym wymirn cewkę jak auto wróci do normy to jezdzij i nie przejmuj sie "dymem" z wydechu.
jestem pewien ze to te błędy sa skutkiem wszystkiego:)
pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 23:07, 02 Mar 2013 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Jest wypadanie zapłonu?to trzeba zrobić i dopiero brać się a resztę.Biały dym? może para z tłumików jest różnica temperatury spaliny ciepłe tłumiki zimne i jest para.Jeszcze trzeba stanąć za samochodem i powąchać czym śmierdzi jak olej to jest specyficzny smród spalonego oleju a jak nie wiesz jaki zapach to trochę oleju z bagnetu na kolektor wydechowy i już będziesz wiedział,płyn jak się spala też jest inny zapach.Co do czujnika G42 trzeba wykręcić i go przemyć,a MAP to tak jakby wtyczka była na chwilę odwrotnie założona i posprawdzać masę zbiorową.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 23:41, 02 Mar 2013 |
|
|
soviet100
Moderator
Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Czechowice - Dziedzice Płeć:
|
|
|
|
Przecież to forum jest dla mechaników którzy mają swoje warsztaty . Generalnie to nie jest forum wg mnie dla ludzi którzy nie umieją rozpoznać dymu z rury . Na rozgrzanym silniku samochód nie dymi na biało wcale .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 23:53, 02 Mar 2013 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
| | SPOKO TO JESZCZE MI TYLKO NAPISZ CO MAM DOKLADNIE ZROBIC KROK PO KROKU,BO JA NIE MAM POJECIA,CO WYMIENIC CO KUPIC ITP.DZIEKI |
To jest mechanik który ma warsztat?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 9:45, 05 Mar 2013 |
|
|
wasylek
Fachura
Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: gdansk Płeć:
|
|
|
|
to niech zrobią jakąs skłądke na serwery... nie bedzie trzeba reklam nie bedzie trzeba 100000 userów
ja moge płacic.... i wtedy zabic ludzi rozmową krótką weryfikacją....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 22:35, 05 Mar 2013 |
|
|
|