Autor |
Wiadomość |
duchu
Nowicjusz
Dołączył: 24 Gru 2010
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
|
golf 4 1.6 aus bierze olej |
|
brał mi cały olej na 500km po przejechaniu tylu kilometrów kontrolka mi się zapalała wymienione były
uszczelniacze
prowadnice zaworów
cylindry były w dobrym stanie nie było progów były jeszcze ślady honowania dane były pierścionki polskie 2 częsciowe a nie trzy częściowe
pierścioneczki nominalne
panewki były w dobrym stanie jeszcze białe
po remoncie brał przez pewien moment olej ale to docierało się pewnie wszystko i tak po 3000 przestał brać to było na wiosnę
we wrześniu wymieniłem olej i filtr oleju
a teraz po przejechaniu łącznie od remontu 20000 problem wraca znów zaczyna brać olej i widzę że tak 0,5 litra na 1000 i boje się że zaraz będzie tak jak wcześniej co może być przyczyną tego od czego zacząć bo szczerze powiem że już mnie to strasznie denerwuje tyle kasy wydanej a tu to samo
może być to przyczyną gazu założonego w instalacji ona by tak niszczyć aż silnik może tak ale nie asz w takim tępie po 20000
golf 1.6 aus gaz
a może coś będzie przyczyną tych błędów miesiąc temu mi się pojawiły ale skasowałem je i nie powróciły
17566 Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym - uszkodzenie funkcji
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17953 Sterowanie przepustnicy
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
co mam robić szukać nowego silnika ???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 23:17, 24 Gru 2010 |
|
|
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Sprawdzaliście jakie jest wyprowadzenie oleju w tłoku przy tych pierścieniach co były założone,a jakie co żeście założyli?
Twoje błędy.
17953 P1545 Układ kontroli położenia przepustnicy - błąd, uszkodzenie
17566 P1158 Czujnik podciśnienia MAP - wartość / problem wykonawczy (performance problem)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 1:01, 25 Gru 2010 |
|
|
duchu
Nowicjusz
Dołączył: 24 Gru 2010
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
| | Sprawdzaliście jakie jest wyprowadzenie oleju w tłoku przy tych pierścieniach co były założone,a jakie co żeście założyli?
|
nie rozumiem jak sprawdzić ???
założyliśmy polskie pierścionki czyli pierścionek olejowy który składa się z 2 części a nie jak podobno bardzo wadliwe 3 częściowe ale w etce można te i te kupić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 10:47, 25 Gru 2010 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Te pierścienie ja nazywam (korsa)tylko czy tłok był przystosowany do innych pierścieni?bo pierścienie zbierają olej i muszą go wyprowadzić do miski oleju.A pierścienie można kupić te i te.Sprawdź jeszcze w etce jakie szły do tego silnika pierścienie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 12:46, 25 Gru 2010 |
|
|
duchu
Nowicjusz
Dołączył: 24 Gru 2010
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
no właśnie szły te i te dobierał mi je w sumie mechanik który zajmuje się tylko szlifowaniem silników mierzył tłok i dobrał mi takie pierścionki
co może być przyczyną tego spalania oleju tyle czasu było dobrze a teraz nagla źle ???
teraz jedę na mobilu 10w40 a może przejść na mineralny 15w40
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez duchu dnia Sob 14:42, 25 Gru 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Sob 14:11, 25 Gru 2010 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Możesz spróbować.I po wymianie ci zaczął brać? czy to się już nasilało.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 0:25, 26 Gru 2010 |
|
|
duchu
Nowicjusz
Dołączył: 24 Gru 2010
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
włąśnie nie dopiero tak od miesiąca tyle zaczoł mi brać ale ja robię dużo kilometrów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 6:05, 26 Gru 2010 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Sprawdź,niech pochodzi chwilę na wolnych i daj mu gazu jak puści biały dym (śmierdzi spalonym olejem)to uszczelniacze na zaworach jak nie puści to wina pierścieni.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 14:02, 26 Gru 2010 |
|
|
student
FACHMAN
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
A ile kilosów ma naciepane ten golf?
Te błędy są stałe czy sporadyczne?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 23:22, 26 Gru 2010 |
|
|
duchu
Nowicjusz
Dołączył: 24 Gru 2010
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
golf ma niby 160 (silnik brał na początku olej bo poprzedni właściciel przegrzał silnik )a błędy nie powtarzają się
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 22:36, 27 Gru 2010 |
|
|
ŁYSY
Nowicjusz
Dołączył: 28 Lis 2010
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: WLKP Płeć:
|
|
|
|
sąsiad ma ten sam problem z braniem oleju ale to nastąpiło po założeniu sekwencji
a przed założeniem gazu nie miał problemu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 20:01, 31 Gru 2010 |
|
|
|