Autor |
Wiadomość |
michal801
Młotkowy
Dołączył: 28 Wrz 2008
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
|
Gotuje się płyn chłodzący |
|
Autko to omega b 2.5 v6
Przed zrobieniem głowic i po zrobieniu głowic po jakichś 10 minutach temperatura płynu chłodzącego rośnie w oczach przy zwiększonych obrotach. Myślałem że któraś uszczelka pod głowicą ale okazało się że nie. Zegary pokazują ponad 100 stopni a chłodnica zimna tak jakby był układa zapowietrzony. Wymieniony jest też termostat na nowy. Jak złapie taką tem to po zgaszeniu słychać dzwięk jakby się coś smażyło a jak spuszcze ciśnienie korkiem na zbiorniczku to przestaje się smażyć.
Podejrzewam że gdzieś może być pęknięty blok bo głowica została sprawdzona. Co jeszcze sprawdzić żeby wyeliminować usterke.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 21:53, 26 Maj 2010 |
|
|
|
|
Kełysz
ADMIN
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bolesławiec Płeć:
|
|
|
|
NIe masz krążenia płynu. pompa wody do sprawdzenia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 21:56, 26 Maj 2010 |
|
|
wasylek
Fachura
Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: gdansk Płeć:
|
|
|
|
czesto jest tak ze ludzie nie zmieniają pompy wody tak długo az sie rozsypie. ostatnio miałem taki przypadek ... pompa na rozrzadzie rozypały sie tak łozyska ze rozwaliło w drobny mak łopatki pompy. odziwo rozrzad sie nie przestawił.... heh sprawdz pompe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 22:08, 26 Maj 2010 |
|
|
Kełysz
ADMIN
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bolesławiec Płeć:
|
|
|
|
| | czesto jest tak ze ludzie nie zmieniają pompy wody tak długo az sie rozsypie. ostatnio miałem taki przypadek ... pompa na rozrzadzie rozypały sie tak łozyska ze rozwaliło w drobny mak łopatki pompy. odziwo rozrzad sie nie przestawił.... heh sprawdz pompe |
Lepiej niektórzy robią własnie głowice a nie sprawdza pompy wody...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 22:10, 26 Maj 2010 |
|
|
wasylek
Fachura
Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: gdansk Płeć:
|
|
|
|
no niestety czasem tak jest. gorsze jest to ze czesto jest robione w ten sposob celowo .... bo pomylic sie jest rzeczą ludzką...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 22:13, 26 Maj 2010 |
|
|
michal801
Młotkowy
Dołączył: 28 Wrz 2008
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
Pompe sprawdze ale historia jest taka że w oleju była woda i ubywało płynu oraz się grzał zaczołem od głowicy ponieważ klijent jeżdził w tą zime na wodzie więc sami wiecie jak to się może skończyć, a pozatym silnik był napewno pare razy przegrzany bo jest odłączony czujnik przy chłodnicy i dopiero podczas naprawy go wpiołem.
Więc chyba głowice trzeba było ściągać bo i tak by mnie to nie omineło.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 16:59, 27 Maj 2010 |
|
|
wasylek
Fachura
Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: gdansk Płeć:
|
|
|
|
no pewnie tak ale mogłes odrazu to ujać niebyło by zbednych komentów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 21:46, 27 Maj 2010 |
|
|
michal801
Młotkowy
Dołączył: 28 Wrz 2008
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
Wyjołem pompe obracam i łopatki się kręcą, luzu na pompie niema ale jak złapałem za łopatki i zaczołem obracać od strony koła pasoweg to okazało się że łopatki stoją w miejscu a wałek pompy się obraca no i problem się rozwiązał a można było sprawdzić przy robocie głowic - ach to lenistwo.
Dzięki wszystkim za pomoc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 22:08, 27 Maj 2010 |
|
|
wasylek
Fachura
Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: gdansk Płeć:
|
|
|
|
heh niema rzeczy nie mozliwych . wazne ze juz z głowy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 22:14, 27 Maj 2010 |
|
|
michal801
Młotkowy
Dołączył: 28 Wrz 2008
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
No i nadal jest problem, nowa pompa a samochód łapie temperature 90 stopni w ciągu 5 minut na uszkodzonej pompie grzał się dłużej, i co wy na to panowie ?
Moze był jeszcze nie odpowietrzony układ i tak szybko złapał temerature ale nigdy tak nie miałem i nawt w innych samochodach nigdy tak nie było.
Ale jak sie rozgrzeje i wiatrak chodzi to utrzymuje stałą temperature ok 95 st C
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 19:41, 29 Maj 2010 |
|
|
wasylek
Fachura
Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: gdansk Płeć:
|
|
|
|
to sie ciesz. jesli sie nie gotuje to jest ok jak bys jechał to by sie wolniej grzał
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 21:37, 29 Maj 2010 |
|
|
krzyg
Starszy młotkowy
Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Cieszyn
|
|
|
|
| | No i nadal jest problem, nowa pompa a samochód łapie temperature 90 stopni w ciągu 5 minut na uszkodzonej pompie grzał się dłużej, i co wy na to panowie ?
Moze był jeszcze nie odpowietrzony układ i tak szybko złapał temerature ale nigdy tak nie miałem i nawt w innych samochodach nigdy tak nie było.
Ale jak sie rozgrzeje i wiatrak chodzi to utrzymuje stałą temperature ok 95 st C |
Wszystko wskazuje na to,że jest dobrze.Dla pewności odpowietrz układ.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 21:55, 29 Maj 2010 |
|
|
|