Autor |
Wiadomość |
Ermaksio
Starszy młotkowy
Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warmińsko-Mazurskie Płeć:
|
|
Gwarancja na montaż.Ile trwa?? |
|
Po 6 miesiącach od montażu amortyzatorów przednich i poduszek dostałem zgłoszenie reklamacyjne,że poduszki wybite.Wymienił to inny warsztat i stwierdził błąd w montażu jako przyczynę usterki.(przez pół roku można wytłuc całe zawieszenie).Ile dajecie gwarancji na samą usługę montażu?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 17:25, 05 Lut 2013 |
|
|
|
|
student
FACHMAN
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
Teoretycznie jest to pół roku.
Nikt Ci nic nie udowodni, olej takiego barana co Ci z taką gwarancją przychodzi.
Bo to jest tak że klient chce jak najtaniej a potem płacze że amortyzatory wytłuczone...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 19:10, 05 Lut 2013 |
|
|
soviet100
Moderator
Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Czechowice - Dziedzice Płeć:
|
|
|
|
Na rzeczy eksploracyjne gwarancji nie ma . To tak jak by mi chłop przyjechał za miesiąc że żarówka się spaliła i to moja wina bo źle ją zamocowałem .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 19:32, 05 Lut 2013 |
|
|
barteek933
Mechanior
Dołączył: 30 Lip 2012
Posty: 230
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/3
|
|
|
|
olej go bo nie wiem na co liczy ... że wyciągniesz kilka stówek i sprawisz mu nowe ? jak by się rozpadł po kilku dniach to mogła by być jakaś rozmowa a nie po takim czasie.
powiedz mu żeby sobie składał reklamację u producenta a nie u Cb bo ty ich nie wyprodukowałeś przecież. nie będziesz odpowiadał za ich jakoś xD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 19:37, 05 Lut 2013 |
|
|
Ermaksio
Starszy młotkowy
Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warmińsko-Mazurskie Płeć:
|
|
|
|
według moich wstępnych obliczeń to minęło nawet 9-10miesięcy a nie 6 tak jak klient mówił....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 20:08, 05 Lut 2013 |
|
|
oldstaszek
Młotkowy
Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z jutra Płeć:
|
|
|
|
Części jakie sam zakupiłeś i zamontowałeś - dajesz gwarancję na całość.
Reklamacje załatwiasz z klientem a wadliwe części SAM reklamujesz.
Jeżeli montowałeś części klienta - odsyłasz klienta do sprzedawcy.
Tak stanowi prawo i tego nie przeskoczysz.
Tak na marginesie:
Kolega wymienił wał korbowy z panewkami jakie zakupił klient.
Przejechał niecałe 30 km i łomot...
Jeden czop korbowodowy stracił niemal 4mm na średnicy a panewki caluśkie, nie licząc powbijanych ogryzków z wału.
Sprzedawca chciał przewalić na wykonawcę usługi i aby to przeprowadzić oddał wał do pomiarów twardości. Czopy miały właściwą twardość prócz tego co się sypnął/ nie sprawdzano.
Panewek nie dał do wglądu - zero w ich temacie.
Odwalił kuującego na mechanika.
Źle trafił - pomogłem koledze w opisaniu technicznym wraz z wnioskami.
Sąd i biegli wydadzą opinię gdy dojdzie do sprawy.
Minęło niemal dwa lata i cisza.
Gdyby sam kupił to walczyłby ze sprzedawcą a kwota ok.6000,00zł nie licząc uszczelek i roboty.
Tak to czasem bywa że łaszcząc się na taniość wychodzi się na cienki lód...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez oldstaszek dnia Wto 22:39, 05 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Wto 22:31, 05 Lut 2013 |
|
|
Ermaksio
Starszy młotkowy
Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warmińsko-Mazurskie Płeć:
|
|
|
|
Montowałem części klienta .Klient chciał zwrot kasy bo warsztat który to teraz wymienia(9-10miesięcy po moim montażu) stwierdził,żę było to źle zamontowane przez co części uległy zniszczeniu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 12:02, 06 Lut 2013 |
|
|
soviet100
Moderator
Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Czechowice - Dziedzice Płeć:
|
|
|
|
Powiedz że uznajesz tylko opinię rzeczoznawcy i tyle .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 12:05, 06 Lut 2013 |
|
|
ATF
Starszy młotkowy
Dołączył: 22 Kwi 2011
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rolewice Płeć:
|
|
|
|
W/g mnie Klient powinien zgłosić reklamacje u Ciebie.
W moich okolicach co drugi "mechanik" zaczyna wywód od " ale to Panu ktoś spartolił "
Jak robił u Ciebie to u Ciebie reklamuje a Ty tą reklamację rozpatrujesz.
Ja każdorazowo przy wymianie podzespołu współpracującego z innym sugeruję wymianę-naprawę również tego elementu jeżeli tego wymaga.
Przykładowo wymieniam amortyzatory a odboje i osłony są zużyte to również proponuję wymianę. Jeżeli klient nie chce tego robić to informuję o możliwości utraty gwarancji na nową część.
Niektórzy decydują się na kompleksową naprawę a innym piszę na karcie gwarancyjnej np: nie wymieniono zużytych osłon i daję gwarancję "do asfaltu"
A jak ma być tanio to niech robi pod blokiem !
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 18:42, 06 Lut 2013 |
|
|
rafaello1974
Spec
Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 463
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: U.K
|
|
|
|
ja woogole gwarancji nie daje na takie rzeczy,po drugie to jakis cwaniak ktory twoim kosztem chce wymienic zawieszenie
niech spada na drzewo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 11:49, 07 Lut 2013 |
|
|
CIT-LTD_co_uk
Starszy młotkowy
Dołączył: 10 Sty 2013
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
Bardzo dobre rozwiązanie,czyli aby po wymianie wspomnianych amortyzatorów czy też innej części zawieszenia,po prostu napisać czy klient zdecydował sie na kompletną wymianę całości,czy też nie i co zostało. Podkreślić jednocześnie,że istnieje możliwość utraty gwarancji na nowa część,w przypadku kompleksowej wymiany- jak najbardziej obowiązuje. Co do samego autora,to także uważam,że możesz paść tutaj ofiarą cwaniactwa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 9:50, 19 Lut 2013 |
|
|
|