Auto miało wypalony zawór na 4 cylindrze .Głowica zrobiona i założona
Civic nie palił też przed rozbiórka na 3 cylindrach było ciśnienie.
Wywalał błąd czujnika wału.Czujniki podmienione ,instalacja sprawdzona sterownik też błąd jest nadal.Auto odpala ale bardzo ciężko i gaśnie i się muli
Rozrząd ustawiony tak jak wcześniej (nadmienię że silnik nie był od nowości rozbierany)
1 tłok w gmp znak na zębatce wału zgrywa się ze znakiem na obudowie (strzałki )
wałek ustawiony w ten sposób -napis UP na górze i linie po bokach pokrywaj się z płaszczyzna głowicy
elektronik nic nie może wymyślić czy ten rozrząd jest dobrze ustawiony ?
gdzieś coś obiło mi się o jakiś znakach na łańcuchu ale nic nie kojarzę żebym takie widział
Post został pochwalony 0 razy
Pon 19:30, 17 Lis 2014
Kełysz ADMIN
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bolesławiec Płeć:
jezeli masz tak ustawione jak mowisz to jest dobrze ustawiony
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach