Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
jakie są objawy zużycia tuleji, wahaczy itp

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
jakie są objawy zużycia tuleji, wahaczy itp
Autor Wiadomość
jan4426
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post jakie są objawy zużycia tuleji, wahaczy itp
Jak rozpoznać że mamy od wymiany tuleje metalowo gumowe wahacza czy sworznie wahacza, czy cały wahacz?
Jakie sa objawy zużycia tych elementów?
Czy konieczna jest natychmiastowa wymiana?
Czy te elementy wymienia sie parami?
Czy po wymianie trzeba ustawiać zbieżność i geometrie?

pozdr


Post został pochwalony 0 razy
Śro 11:32, 15 Gru 2010 Zobacz profil autora
mario23
Super Spec
Super Spec



Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląskie Cz-wa
Płeć: Mężczyzna

Post
Zużyte tuleje bedą się obiawiały dosyć głośnymi stukami na dziurach, przy ruszaniu może szarpać, jak będą sworznie to przy większych prędkościach będzie trzęsło kierownicą. Po wymianie nie trzeba ustawiać zbieżności. Jeśli dróga strona trzyma się dobrze (zazwyczaj lewa) to nie trzeba wymieniać parami.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 13:18, 15 Gru 2010 Zobacz profil autora
karol83
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 538
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: pomorskie
Płeć: Mężczyzna

Post
Na dzisiejsze warunki do jazdy to bym wymienił na gwałt.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 14:53, 15 Gru 2010 Zobacz profil autora
jan4426
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post
no to u mnie tylko wali mocno na dziurach na dziurach jakby przesypujące sie ziemniaki i ściąga na prawo


Post został pochwalony 0 razy
Śro 16:48, 15 Gru 2010 Zobacz profil autora
mario23
Super Spec
Super Spec



Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląskie Cz-wa
Płeć: Mężczyzna

Post
mogą to być jeszcze łączniki stabilizatorów albo końcówki drążków trzeba to poprostu sprawdzić, a jak ściąga to jedź na zbierzność tylko jak powymieniasz zurzyte elementy.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 17:32, 15 Gru 2010 Zobacz profil autora
jan4426
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post
na zbieżności bylem jakis rok temu i ściananie opon chyba zniklo ale auto ściąga jak ściągało i kierownice mam ok 2cm skręcona w lewo jak jade prosto
a ściąga tylko na dziurach! i bardzo stuka z przodu


Post został pochwalony 0 razy
Śro 18:52, 15 Gru 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
jan4426 napisał:
na zbieżności bylem jakis rok temu i ściananie opon chyba zniklo ale auto ściąga jak ściągało i kierownice mam ok 2cm skręcona w lewo jak jade prosto
a ściąga tylko na dziurach! i bardzo stuka z przodu

Ale to już opisywałeś w innym poście i dalej nie wymieniłeś nic przy tym zawieszeniu? i dalej powtarzasz to samo zmieniłeś tylko zapytanie.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 19:31, 15 Gru 2010 Zobacz profil autora
karol83
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 538
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: pomorskie
Płeć: Mężczyzna

Post
Gość zadaje tylko pytania.
Pytaniami a my odpowiedziami tobie tego nie naprawimy, zrób sam lub do mechanika.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 22:57, 15 Gru 2010 Zobacz profil autora
jan4426
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post
no ale jak pan mechanik wszedl pod auto i z pomocą łoma stwierdzil ze to sworzen to jest to na pewno sworzen
a moze jechac do 2 mechanika a tamten powie ze tuleje a inny ze gumy stabilizatora
auto wali i ściąga tylko na dziurach i na kocich lbach normalnie jedzie prosto


Post został pochwalony 0 razy
Pią 11:26, 17 Gru 2010 Zobacz profil autora
mario23
Super Spec
Super Spec



Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląskie Cz-wa
Płeć: Mężczyzna

Post
Najlepiej jedź na jakąś stacje diagnostyczną i niech ci zobaczy mechanik zawieszenie na szarpaku i wtedy sie dowiesz co jest do wymiany pojedziesz do sklepu zakupisz części wymienisz i po problemie.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 12:48, 17 Gru 2010 Zobacz profil autora
jan4426
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post
wlasnie tak sprawdzal i mówił ze sworzeń wahacza ale juz nie raz bylem u takiego mechanika ze mówił ze to cos w zawieszeniu a drugi ze to maglownica i trzeba ją wymieniac
aha i szczerze wątpie ze po wymianie tylko jednego sworznia nagle auto stanie sie jak nowe tz miękkie, ciche, sztywne bez luzów
jak narazie to jak jade równą drogą jest ok i nie ściąga autostradami, ekspresówkami jedzie sie ok ale wystarczy jechac kiepską droga, lub wolno po trawie, po torach tramwajowych, krawężnikach, przejazdach przez progi zwalniające lub jechac dziurawą drogą lub z kobich łbów to zawieszenie pracuje niemiłosiernie glośno i twardo oraz sztywno wali od przodu jakby od 2 kól jakby sie ziemniaki przewalały i ściąga na prawo tak ze jak ja chce jechac prosto musze trzymac kierownice skręconą ok 2cm w lewo jak puszcze to sie prostuje kierownica a auto na prawo jedzie ale jeszcze raz powtarzam ze tylko na dziurach
no i niby po wymianie tej jedynej części zawieszenie będzie bezszelestne, miększe oraz nie będzie stukać? a moze chodzi o jakis gumki, elementy gumowe tkz cukierki które trudno wychwycic przez mechanika?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jan4426 dnia Pią 13:12, 17 Gru 2010, w całości zmieniany 1 raz
Pią 13:05, 17 Gru 2010 Zobacz profil autora
mario23
Super Spec
Super Spec



Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląskie Cz-wa
Płeć: Mężczyzna

Post
Jedź na jakąś porządną stację diagnostyczną nie sprawdzi ci to ktoś kto ma na czym czapkę nosić i wszystkiego się dowiesz co jest zużyte czy są dobre amortyzatory, bo kolejnymi postami na tym forum niczego nie zweryfikujesz.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 13:55, 17 Gru 2010 Zobacz profil autora
karol83
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 538
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: pomorskie
Płeć: Mężczyzna

Post
jan4426 napisał:
wlasnie tak sprawdzal i mówił ze sworzeń wahacza ale juz nie raz bylem u takiego mechanika ze mówił ze to cos w zawieszeniu a drugi ze to maglownica i trzeba ją wymieniac
aha i szczerze wątpie ze po wymianie tylko jednego sworznia nagle auto stanie sie jak nowe tz miękkie, ciche, sztywne bez luzów


Zrób to sam i żaden mechanik nie wprowadzi cie w błąd :-D i nagle auto stanie sie jak nowe tz miękkie, ciche, sztywne bez luzów Rolling Eyes


Post został pochwalony 0 razy
Pią 13:59, 17 Gru 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Jak zużyty wymiana,mechanik lub we własnym zakresie.Zamykam.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 12:54, 19 Gru 2010 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin