Autor |
Wiadomość |
skola22
Młotkowy
Dołączył: 06 Wrz 2009
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wejherowo Płeć:
|
|
jetta 1.6d 85r |
|
mały problem...niedawno wymieniłem termostat... i teraz jest taka sytułacja jak silnik sie dogrzewa to z ogrzewania leci ciepłe powietrze a jeśli jadę dzieś dalej i temperatura cały czas trzyma się na odpowiednim poziomie to z ogrzewania leci lekko letnie powietrze chociasz powinno ciepłe.....dodam ze sprawdzałem w środku te linki do otwierania ciepłego powietrza i wszystko jest git , i jeszcze ze nie mam żadnego odpowietrznika przy węzach od płynu chłodzącego sprawdzałem wszystkie....O i jeszcze jedno jak leci to ciepłe powietrze to na początku tylko z środkowych (nie wiem jak to nazwac) wywietrzników a po bokach zimne dopiero po czasie zaczyna leciec ciepłe a dla czego????
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 21:25, 05 Sty 2010 |
|
|
|
|
leszek280
Mechanior
Dołączył: 06 Sty 2008
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: lubuskie Płeć:
|
|
|
|
napewno dobry termostat załozyłeś ?
to ma znaczenie szcególnie ten grzybek na końcu termostatu
lub masz zapowietrzoną nagrzewnice
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 21:46, 05 Sty 2010 |
|
|
skola22
Młotkowy
Dołączył: 06 Wrz 2009
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wejherowo Płeć:
|
|
|
|
termostat jest dobry na bank ..pytałem wczesniej na tym forum o termostat i porównałem ze starym, orginał to samo....wiesz moze jak ją odpowietrzyc?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 22:48, 05 Sty 2010 |
|
|
leszek280
Mechanior
Dołączył: 06 Sty 2008
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: lubuskie Płeć:
|
|
|
|
na zimnym silniku dolej płynu na stan w zbiorniczku ,zakręć korek zbiorniczka i rozgrzej silnik do jakiś 60-70 stopni powinno sie zrobić letkie ciśnienie w układzie ,następnie poluzuj wąż w najwyzszym punkcie nagrzewnicy (przy grodziu kabiny z silnikiem) do momentu az zacznie lecieć płyn i zamocuj spowrotem
--Tak przy okazji to powinienieś mieć przewód odpowietrzający z chłodnicy do zbiorniczka
skoro niemasz to masz złą chłodnice założona
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 19:05, 07 Sty 2010 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Sprawdź przegrodę ciepło zimn bo tam tkwi błąd,lubi opadać gąbka z niej i powstają dziury. Bo na postoju lekko grzeje a w czasie jazdy prawie wcale.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 19:50, 07 Sty 2010 |
|
|
Gość
|
|
|
stały problem na wejsciu i na wyjsciu z nagrzewnicy sa takie dwa zaworki wywal je połacz przewody wodne złaczkami i masz saune w aucie
|
|
Czw 22:59, 07 Sty 2010 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
| | Sprawdź przegrodę ciepło zimn bo tam tkwi błąd,lubi opadać gąbka z niej i powstają dziury. Bo ci na postoju lekko grzeje a w czasie jazdy prawie wcale. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 0:11, 08 Sty 2010 |
|
|
skola22
Młotkowy
Dołączył: 06 Wrz 2009
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wejherowo Płeć:
|
|
|
|
he..xD ja tam niewiem czy to jest chłodnica od tego auta ,kupiłem to auto za ,,psie grosze " tylko poto zeby do szkoły narazie dojezdzał przez ten rok .... dzieki za info...zrobie tek jak mówisz Leszek280 i napisze czy zadziałało...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 17:45, 08 Sty 2010 |
|
|
ponin
FACHMAN
Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 459
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: UE Płeć:
|
|
|
|
SKOLA twoja jetta sni mi się już po nocach //// HEHEHEHE ////
gratuluje wytrwałości w walce z autkiem
sprawdz TERMOSTAT czy nieotwiera sie za wczesnie////czyli wyciąg zagotuj w czajniku a w tym czasie trzymaj w got. sie wodz. termonmetr i patrz czy termostat otwiera się już przy 70 stopniach jak tak to go wymień ....
2 - przepłukaj nagrzewnice /// wodą z szlałfa /// powinna swobodnie leciec przez nagrzewnice
3 - zapal sil. powinien odpowietrzyć się sam w tym modelu ,ewentualnie możesz ściągnąć jeden z przewodów z nagrzewnicy na chwile po dłuższej pracy silnika powietrze powinno wyleciec od razu i po założeniu pow. być gitara
4- jak załaczy sie wentylator sprawdz czy przewody z nagrzewnicy czy są GORACE no i oczywiście na chłodnicy
5 - roman 59 dał ci bardzo ważną wskazówke którą powinieneś sprawdzic , najprawdopodobniej będzie miał racje bo to częsta przyczyna słabego ogrzewania w starszych VW
pozdro......
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 19:37, 08 Sty 2010 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
A tu masz zatkaną nagrzewnicę;
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 10:04, 09 Sty 2010 |
|
|
skola22
Młotkowy
Dołączył: 06 Wrz 2009
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wejherowo Płeć:
|
|
|
|
hehe dzieki ,,ponim" staram sie..xD.... termostat jest na bank dobry a co do nagrzewnicy to oba weże sa ciepłe, bede musiał ja wymontowac i zerknac co tam jest grane...(a chciałem tego uniknac) ... i jeszcze jedno o jaka przegrode chodzi bo nie bardzo kumam????? roman59
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 19:39, 11 Sty 2010 |
|
|
|