Autor |
Wiadomość |
michal_kubek
Mechanior
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 263
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Żychlin
|
|
kadett 1.4 wymiana,naciaganie paska rozrzadu. POMOCY!!! |
|
witam chcialbym sie dowiedziec jak w kedecie silnik 1.4 wymienic rozrzad i jak naciagnac pasek . jak sprawdzic czy pasek jest dobrze naciagniety. z gory dzieki za wszelkie info . pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 14:15, 02 Mar 2008 |
|
|
|
|
Gość
|
|
|
Jak koniecznie chcesz sam to zrobić to masz: [link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Pon 21:29, 03 Mar 2008 |
|
|
edek
Mechanior
Dołączył: 04 Lut 2008
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
Tak najprędzej to:namaluj sobie swoje znaki na kołach,niczego przy tym nie ruszaj.Zdejmij i załuż nowy pasek.Naciągnij go tak samo jak był stary(miej -więcej).Wten sposób można zawsze wymienić każdy rozrząd jak się nic nie poprzestawia.
A mechanicy będą głodni.Ha ha ha.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 23:50, 03 Mar 2008 |
|
|
Gość
|
|
|
Tak tylko trzeba naciągać pompą wody której raczej nie da się ruszyć.Chyba że nie dawno była wymieniana.Silnik 1.4 jest kolizyjny,jak coś źle zrobisz to trzeba będzie pare setek więcej na tą wymiane paska.
|
|
Wto 22:11, 04 Mar 2008 |
|
|
michal_kubek
Mechanior
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 263
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Żychlin
|
|
|
|
ja wlasnie slyszalem ze ten silnik jest malo kolizyjny jak peknie pasek to mu sie nic nie stanie . jest to silnik OHC wiec zawory centralnie z gory z tego co pamietam z budowy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 23:27, 04 Mar 2008 |
|
|
edek
Mechanior
Dołączył: 04 Lut 2008
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
Ja też nie słyszałem żeby w tym modelu jak się urwie pasek to przywaliły tłoki w zawory.
Może się mylę?Może u mnie po prostu nie było takiego przypadku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 9:24, 05 Mar 2008 |
|
|
leszek280
Mechanior
Dołączył: 06 Sty 2008
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: lubuskie Płeć:
|
|
|
|
ten silnik jest napewno kolizyjny -ale najczęściej nic sie niedzieje bo są mocne zawory i sa prostopadle do tłoków , tłoki płaskie,popychacze hydrałliczne i poprostu wytrzymała konstrukcja ,ale czasami sie zdarza rze za jakies pół roku nagle sie wypala zawór ! własnie z powodu minimalnego zakrzywienia zaworu
---dla młodego mechanika ! (OHC znaczy jeden wałek rozrządu DOHC dwa waki a nie że zawory sa prostopadle do tłoków )
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Śro 20:06, 05 Mar 2008 |
|
|
michal_kubek
Mechanior
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 263
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Żychlin
|
|
|
|
no fakt ale pomylilo mi sie bo przy rysunkach byly pokazane tloki i zawory zle skojarzylem dzieki za poprawke
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 20:23, 05 Mar 2008 |
|
|
Gość
|
|
|
Silnik 1,6 i 1.8 są bezkolizyjne,a 1,4 jest kolizyjny.
|
|
Śro 23:06, 05 Mar 2008 |
|
|
michal_kubek
Mechanior
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 263
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Żychlin
|
|
|
|
o mam jeszcze do was pytanko. bo ten silniczek jest w gazie i pali bratu 10l gazu na 100.byl raz na ustawieniu i powiedzial ze teraz jak cos to filtry by trzeba wymieniac itd ale sa nowe filtry . jak jeszcze mozna zmniejszyc jego spalanie?? oprocz tej sruby na wezu co jest za jakims zaworkiem elektrycznym chyba.pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 23:18, 05 Mar 2008 |
|
|
leszek280
Mechanior
Dołączył: 06 Sty 2008
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: lubuskie Płeć:
|
|
|
|
jak będziem miał zamocno skreconą to spalanie sie powiekszy musisz ustawić na analizatorze spalin ,jeśli chcesz sam to zrobić to ---- rozkręć śrube aż uzyskasz największą moc silnika , potem stopniowo ją przykręcaj do momentu aż odczujesz spadek mocy podczas jazdy, jak wyczujesz ten punkt wtedy rozkręc jakieś 10 minut (skala na zegarku hehe nieśmiejcie sie tak łatwiej) i będie git
----oczywiście inst. starej gen. na srube ---
ważne jest sprawdzenie czy niema lewego powietrza czy filtr powietrza czysty i cały układ dolotowy stan swiec iskrowych czsami warto sprawdzić rozrząd bo przestawienie o ząbek jest mało wyczuwalne i czy takzwany MIXER jest stosowny do danego silnika to też może powiększać spalanie lub poprostu szczelone membrany w reduktorze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 21:19, 06 Mar 2008 |
|
|
edek
Mechanior
Dołączył: 04 Lut 2008
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
Jak ustawisz za ubogą mieszankę to świece sie wypalą i wpadną do cylindrów.Oczywiście nie całe świece tylko ich kawałek.I narobią bałaganu.
Radzę ostrożność z oszczędnością gazu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 0:11, 07 Mar 2008 |
|
|
michal_kubek
Mechanior
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 263
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Żychlin
|
|
|
|
ale on za duzo pali jak na ten silnik kolega ma 1.8 gt i mu tyle pali jka spokojnie jezdzi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 14:23, 07 Mar 2008 |
|
|
edek
Mechanior
Dołączył: 04 Lut 2008
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
No to mu troszkę przykręć.Byle ostrożnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 16:24, 07 Mar 2008 |
|
|
michal_kubek
Mechanior
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 263
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Żychlin
|
|
|
|
ale gaz sie ustawia jakos miernikiem takim do pradu normalnie mo brat byl na ustawieniu i mu tak ustawiali niestety mnie nei wziol ze soba i nie iwem jak to sie robi. ale mowil ze na miernik . mozecie mi powiedeziec ile miernik musi wskazywac??bo gdzie podlaczyc to mysle ze brat pamieta. pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 21:08, 07 Mar 2008 |
|
|
leszek280
Mechanior
Dołączył: 06 Sty 2008
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: lubuskie Płeć:
|
|
|
|
jak ci to robił miernikiem gazownik to znaczy że on ma taką wiedze jak ty !
to też tyle ci teraz pali !!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 18:52, 08 Mar 2008 |
|
|
Gość
|
|
|
Gaz się ustawia na analizatorze spalin.Miernikiem można na podstawie sondy lambda ustawić,ale nie widzisz ile tlenu i hc masz w spalinach.Polecam analizator .
|
|
Sob 21:54, 08 Mar 2008 |
|
|
edek
Mechanior
Dołączył: 04 Lut 2008
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
A może poprostu silniczek troszke przydarty i sobie więcej pali ha ha ha.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 23:17, 08 Mar 2008 |
|
|
michal_kubek
Mechanior
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 263
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Żychlin
|
|
|
|
yy no to ja nie wiem kumpel u niego zakladal i bez poprawek sie obylo ustawiania i oglnie ten koles ma dobra opinie. ile moze kosztowac ustawienie gazu STAG2-L ?? pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 12:08, 09 Mar 2008 |
|
|
|