Autor |
Wiadomość |
Gość
|
"Klekoczące" Mitsubishi Charisma GDI |
|
Witam!!!
Mam problem z Charismą GDI 1.8 (2000r), mimo ze to benzyniak silnik "klepie" jak diesel, słychać nieco metaliczny stukot w okolicach rozrządu. Co dziwne, odgłosy te czasem zupełnie zanikają, ale zwykle stają sie nieco cichsze gdy silnik spada z obrotów. Myślałem że to tylko zimne zawory, ale ten stan nie zmienia sie mimo rozgrzania silnika no i dzwięk trochę "nie ten tego" jak na wentyle. Nie ma spadku mocy i dynamika silnika też ok... Wiem, że GDI to technologia zasilania niemal żywcem z diesla zaszczepiona na benzyne, ale to jednak benzyna i powinien pracować ciszej a wręcz cicho. Dodam ze chwilowo jestem za granica i sama myśl o wstawieniu auta do warsztatu rujnuje mnie (naprawdę chwilowo ciężko z robotą), mam dostęp do narzędzi i szrotu, czasem dorabiałem jako mechanik, może ten problem mogę usunąć samodzielnie? Bardzo liczę na jakiś cynk, jakąkolwiek podpowiedź za którą z góry jestem wdzięczny. Pozdrawiam! Krzysiek.
|
|
Śro 1:02, 02 Kwi 2008 |
|
 |
|
 |
Gość
|
|
|
Mam takie 2 wózki ale żaden klient się nie chce zdecydować na wymianę hydrauliki.16 hydropopychaczy po 150-200 zł trochę kosztuje.Jak co zrobisz to daj znać.Pozdrawiam
|
|
Śro 21:15, 02 Kwi 2008 |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|