Autor |
Wiadomość |
punciak15
Starszy podawacz kluczy
Dołączył: 19 Lis 2011
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
Lancia 2.4jtd gasnie po nagrzaniu |
|
Witam jestem nowy na forum i jest to moj pierwszy post:)
Tyczy sie on lanci Lybry 2.4jtd ma ona taki problem ze gasnie po nagrzaniu w sumie to nawet nie koniecznie po nagrzaniu lecz po krotkiej jezdzie ,jak juz z gasnie to nie chce odpalic za swieca sie spiralka swiec .po podlaczeniu pod komputer przez obd nie wyskakuje zaden bład jeszcze podlacze przez ecu scana moze on cos pokaze,w samochodzie z czego mi wiadomo zostało wymienione sporo rzeczy takich jak pompa cisnienia zawor ciesnienia czujniki polozenia walka .ja podejrzewam przekaznik pompki wstepnej badz sama pomke lecz nie wiem jak to sprawdzic i gdzie sie znajuduje owy przekaznik??zgory dziekuje za pomoc pozdrawiam..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 13:52, 19 Lis 2011 |
|
|
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Zapala się spiralka i żadnego błędu?jakim programem robisz?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 15:27, 19 Lis 2011 |
|
|
punciak15
Starszy podawacz kluczy
Dołączył: 19 Lis 2011
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
Tak jak pisałem wyrzej sprawdze go jeszcze fiat ecu scan bo kiedys mialem taki przypadek z alfa 1.9 jtd multidiagiem nic nie pokazało a jak podlaczyłem ecu scna 7 bledow wywaliło
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 19:04, 19 Lis 2011 |
|
|
punciak15
Starszy podawacz kluczy
Dołączył: 19 Lis 2011
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
po380,glow plug/heater circuit niski sygnal
po704 transmissions gear sys nie prawidłowy sygnal
po191 fueal rail pressure brak sygnalu
po 190 wysoki sygnal
po1671brak
po335 crankshaft postion brak
po 335
po704 clutch signal
po404 egr
Po usunieciu tych bledow zostaly 3
egr ,czujnik sprzegła ,i czujnik obrotow walu .po wymianie czujnika z powrotem na stary samochod wrocił do zycia podejrzewam ze po przedni mechanik trafił na usterke czyli wymienił czujnik cisnienia paliwa .ale przed ta wymiana własciciel zalozył czujnik od 1.9 jtd i samochod nadal nie chcial chodzic wiec zaczeli wymieniac to co uwazali za stosowne lecz nie stety to nie przynioslo zadawalajacego rezultatu w konsekfencji pomysły im sie skonczyły. Nie przyszło im do glowy ze za wszystkim stoi czujnik, byli pewni ze jest sprawny co prawda zalozyli uzywany ale to nic nie pomogło wiec go wykluczyli.. a tak wogole czy czujnik polozenia walu nadaje sie do 2.4 jtd??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 15:27, 27 Lis 2011 |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|