Autor |
Wiadomość |
cris182
Nowicjusz
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
Mazda 626 2.5 v6 Problem tłoki. |
|
Witam.
Mam problem z moją Mazda 626 2.5l v6, otóż chcę ustawić pasek rozrządu i nie wiem w jakiej pozycji muszą być ustawione tłoki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 13:27, 22 Sie 2010 |
|
|
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Wał ma znaki i ustawiasz na godz 12,wałek rozrządu prawy też ma znaki i ustawiasz na godz 11 a wałek lewy na godz 10 też do znaków.Znaki koła rozrządu i na osłonach.
Sprawdź napinacz paska czy popychacz wystaje na wysokość 14-16mm jeśli nie to wymień na nowy.Jak dobry to wciśnij bolec na prasce lub na dźwignie przy samochodzie i włóż bolec w dolny otwór a po założeniu paska i rolki tylko wyciągniesz.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Roman59 dnia Nie 14:01, 22 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Nie 13:50, 22 Sie 2010 |
|
|
cris182
Nowicjusz
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
Napinacz paska wystaje tak jak piszesz, a jeżeli chodzi o znaki przy ustawianiu rozrządu to wszystko jest ok.
Lecz bardzo mnie interesuje czy ważne są tylko punkty czy też ustawienie tłoków, czy tłoki mogą być w jakiejkolwiek pozycji czy też nie..?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 14:10, 22 Sie 2010 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
| | Napinacz paska wystaje tak jak piszesz, a jeżeli chodzi o znaki przy ustawianiu rozrządu to wszystko jest ok.
Lecz bardzo mnie interesuje czy ważne są tylko punkty czy też ustawienie tłoków, czy tłoki mogą być w jakiejkolwiek pozycji czy też nie..? |
Jak ustawiasz do znaków to nie interesują cię tłoki bo inaczej ci nie wyjdzie chyba że kombinowałeś coś z kłem rozrządu na wale korbowym i pytasz się o ustawienie tłoków.A tłoki byle gdzie nie będą bo dojdzie do kolizji zawory tłok i jak będzie przestawiony rozrząd to nie odpalisz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 14:37, 22 Sie 2010 |
|
|
cris182
Nowicjusz
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
No właśnie w tym tkwi problem, że zerwał mi się pasek rozrządu w trakcie wolnej jazdy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 14:39, 22 Sie 2010 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
No i nie ma problemu tylko ustawiaj do znaków i odpalaj i zobaczysz wtedy czy się coś stało z zaworami czy nie bo inaczej nie sprawdzisz bo nie zawsze musi dojść do kolizji i może być OK.
Tylko jak zakładasz pasek zaczynaj od prawej strony,i zawsze kręć w prawą stronę.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Roman59 dnia Nie 14:47, 22 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Nie 14:44, 22 Sie 2010 |
|
|
cris182
Nowicjusz
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
A co z tymi tłokami przy zerwaniu paska bo w momencie zerwania wał na pewno się obrócił .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 15:25, 22 Sie 2010 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
No obrócił się ale nie raz jest że są bezkolizyjne i będzie dobrze tam masz dwa zawory na cylinder i są schowane w komorze spalania w głowicy.Ale musisz odpalić żeby się dowiedzieć czy się nić nie stało.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Nie 16:24, 22 Sie 2010 |
|
|
student
FACHMAN
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
I generalnie pamiętaj o jednej dość istotnej sprawie, jak poskładasz i napniesz pasek to obkręć wałem kilka razy żeby zobaczyć czy nie ma kolizji, potem pal, jak zapali to wesoło, jak nie zapali to albo coś źle złożyłeś albo masz głowicę do zwalenia po poprzedniej kolizji
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 22:30, 22 Sie 2010 |
|
|
|