Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Merc 190 diesel

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Merc 190 diesel
Autor Wiadomość
student
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post Merc 190 diesel
Pany,
jutro przystępuję do wymiany uszczelki pod głowicą w aucie z tematu. Nie mam żadnego doświadczenia z łańcuchami rozrządu. Plan mam taki że po zdjęciu pokrywy odkręcę koło z wałka rozrządu, łańcuch podwieszę żeby nie opadł i tyle.
Tam jest olejowy napinacz łańcucha, trzeba go wykręcać? Czy może zdjąć całkiem łańcuch żeby czegoś nie napitolić?
Niech ktoś napisze jakieś cenne wskazówki.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 20:56, 01 Wrz 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Najpierw ustaw sobie na znaki koło pasowe OT wałek rozrządu do znaków możesz i przyblokować pompę wtryskową wykręcając zaślepkę a wkręcasz przyrząd do blokowania taki jaki jest do montażu pompy ale zbyteczne,wykręć napinacz odkręć koło rozrządu i łańcuch podwieś sobie żeby ci nie wpadał i do dzieła.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 22:33, 01 Wrz 2011 Zobacz profil autora
rafaello1974
Spec
Spec



Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 463
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: U.K

Post
POWIEM JAK ROMAN ,,A DLA PEWNOSCI ZROB SOBIE TEZ ZDJECIA ,,I ZAZNACZ SOBIE SWOJE CECHY TEZ PO 2 NA KAZDE KOLO -PONIEWAZ 2 CECHY ZAWSZE MUSZA SIE ZGRAC,Z JEDNA TO ROZNIE,,ALE JAK ZABLOKUJESZ WSZYSTKO DOBRZE TO POWINNO CHODZIC JAK W ZEGARKU PO WYMIANIE
NIEMA JAZDY BEZ GWIAZDY CHLOPIE
POZDRAWIAM RAFAL


Post został pochwalony 0 razy
Czw 23:44, 01 Wrz 2011 Zobacz profil autora
student
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
Ej Panowie, to że trzeba ustawić wszystko na znaki i najlepiej dorysować swoje to wiedziałem Kwadratowy

Dzięki za info, dziś biorę się za tą padaczkę bo wcześniej nie było czasu.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 8:19, 03 Wrz 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
student napisał:
Ej Panowie, to że trzeba ustawić wszystko na znaki i najlepiej dorysować swoje to wiedziałem Kwadratowy

Dzięki za info, dziś biorę się za tą padaczkę bo wcześniej nie było czasu.

To co chciałeś jeszcze wiedzieć jak wiedziałeś że trzeba ustawić na znaki rozebrać i złożyć? to czy napinacz trzeba wykręcić?


Post został pochwalony 0 razy
Sob 9:53, 03 Wrz 2011 Zobacz profil autora
student
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
Zawsze wolę pytać żeby potem niespodzianek nie było.

Swoją drogą... ktoś mi mówił że jak się "nie wie" jak zamontować napinacz to zrywa się łańcuch na 500km... prawda to?


Post został pochwalony 0 razy
Nie 22:32, 04 Wrz 2011 Zobacz profil autora
rafaello1974
Spec
Spec



Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 463
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: U.K

Post
powiem tak niewiem kto ci tak mowil,ale napinacza nie zamontujesz inaczej niz powinien byc zamocowany,a lancuch zerwac to czeba byc szpecem,no chyba ze sie myle ale mnie sie to jeszcze nigdy nie zdazylo to jak puzle wszystko pasuje do siebie,
pozdr


Post został pochwalony 0 razy
Pon 0:03, 05 Wrz 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
To nie przy tym silniku ten napinacz przecież ci się wciska jak go dogniećcież ręką.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 8:53, 05 Wrz 2011 Zobacz profil autora
student
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
A macie Pany jakieś siły dokręcania wałka nierządu i głowicy? Bo klient mi jeszcze uszczelki nie doniósł a tam zazwyczaj są siły...


Post został pochwalony 0 razy
Śro 0:06, 07 Wrz 2011 Zobacz profil autora
mario23
Super Spec
Super Spec



Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląskie Cz-wa
Płeć: Mężczyzna

Post
A jaki tam masz motor dokładnie?


Post został pochwalony 0 razy
Śro 10:44, 07 Wrz 2011 Zobacz profil autora
student
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
2.0 diesel, ile KW to napiszę potem.
Generalnie zdjąłem głowicę, i jest problem z wykręceniem forkomór Kwadratowy klient zabrał głowicę i znikną he he...


Post został pochwalony 0 razy
Pon 19:36, 12 Wrz 2011 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin