Autor |
Wiadomość |
tom2573
Starszy podawacz kluczy

Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
Mercedes sprinter 2.9TD |
|
Witam mam problem z e sprinterem 2.9td był wymieniony silnik bo tamten był zatarty po odpaleniu dymi bialym gęstym dymem było podejrzenie turbo ale po odłączeniu nic się nie zmieniło zapłon ok .Żeby zapalił trzeba chwile pokręcić.Jakie mogą być tego przyczyny.Z góry dziękuje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 9:36, 03 Lut 2010 |
|
 |
|
 |
Gość
|
|
|
Może ten silnik jest w stanie agonalnym i bierze już tyle oleju. Trzeba by pomierzyć ciśnienie sprężania.
|
|
Śro 10:47, 03 Lut 2010 |
|
 |
Kełysz
ADMIN

Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bolesławiec Płeć:
|
|
|
|
Równo pracuje? Co sie dzieje po dodaniu gazu? Nie zmienia sie barwa spalin? Ile silnik był nie odpalany? Po prostu moze musisz go przepalic...
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 10:58, 03 Lut 2010 |
|
 |
Roman59
ADMIN

Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
To był silnik kompletny ten co założyłeś? czy ty przezbrajałeś np. pompę wtryskową?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 12:35, 03 Lut 2010 |
|
 |
Roman59
ADMIN

Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Odkręć jeszcze korek oleju jak się podgrzeje i zobaczysz czy ma duży przedmuch[biały dym z korka]
Następnym razem uzywaj opcji edytuj. Nie pisz post pod postem!
Mod-kełysz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 12:38, 03 Lut 2010 |
|
 |
tom2573
Starszy podawacz kluczy

Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
Witam silnik był przezbrajany zrobiona głowica po dodaniu gazu nic się nie zmienia cały czas dymi nabiało ruwno pracuje ma przejścia na karzdych obrotach z korka wlewu niema dymu pompa wtryskowa ustawiona na kołek nie sprawdzałem wtrysków i pompy moze tu leży przyczyna.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 13:14, 03 Lut 2010 |
|
 |
Kełysz
ADMIN

Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bolesławiec Płeć:
|
|
|
|
Wydaje mi sie ze kąt wyrzedzenia wtrysku jest do ustawienia powinno pomóc.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 13:32, 03 Lut 2010 |
|
 |
Roman59
ADMIN

Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Poluzuj pompę i skręć do silnika,tam jest śruba do regulacji.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Śro 16:09, 03 Lut 2010 |
|
 |
Roman59
ADMIN

Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
 |  | Odkręć jeszcze korek oleju jak się podgrzeje i zobaczysz czy ma duży przedmuch[biały dym z korka]
Następnym razem uzywaj opcji edytuj. Nie pisz post pod postem!
Mod-kełysz |
kełysz; ale nie zapytałeś się czy taką obcjię mam,bo na ten temat już pisałem z Tarantulą i nic,po prostu nie ma tej opcji.Jest tylko cytuj a to jest różnica.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 16:15, 03 Lut 2010 |
|
 |
student
FACHMAN

Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
A zżera olej? Ten biały dym to jest taki biały lekko czy siwy dym, jak dużo się go wydobywa? Bo jak dużo to olej się gdzieś pali, może źle złożyłeś głowicę? A jak siwawy to zobacz pompę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 16:51, 03 Lut 2010 |
|
 |
tom2573
Starszy podawacz kluczy

Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
Witam nawet jak jest rozgrzany to cięrzko pali a jak zapali to dym się nie mieści w wydechu biały gęsty dym nawet na wolnych obrotach . Rozrząd ustawiony na znaki jest ok pompa ustawiona na kołek 15 stopni po OT. Jutro wyjme pompe wtryski i dam do sprawdzenia. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 20:48, 03 Lut 2010 |
|
 |
tom2573
Starszy podawacz kluczy

Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
Wtryski są bardzo dobre pompa uszczelniona też dobra niewiem może trzeba był zmienić jeszcze pierścienie. Jak sądzicie pomorze Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 10:34, 07 Lut 2010 |
|
 |
leszek280
Mechanior

Dołączył: 06 Sty 2008
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: lubuskie Płeć:
|
|
|
|
pokombinuj lepiej z tym kątem wtrysku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 11:40, 07 Lut 2010 |
|
 |
Roman59
ADMIN

Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
 |  | Wtryski są bardzo dobre pompa uszczelniona też dobra niewiem może trzeba był zmienić jeszcze pierścienie. Jak sądzicie pomorze Pozdrawiam |
Chociaż by brał lekko olej to nie powinno być aż tak dużych problemów jakie występują u ciebie.Jeszcze raz sprawdź początek wtrysku pisałem ci na PW.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 11:50, 07 Lut 2010 |
|
 |
krzyg
Starszy młotkowy

Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Cieszyn
|
|
|
|
 |  |  |  | Odkręć jeszcze korek oleju jak się podgrzeje i zobaczysz czy ma duży przedmuch[biały dym z korka]
Następnym razem uzywaj opcji edytuj. Nie pisz post pod postem!
Mod-kełysz |
kełysz; ale nie zapytałeś się czy taką obcjię mam,bo na ten temat już pisałem z Tarantulą i nic,po prostu nie ma tej opcji.Jest tylko cytuj a to jest różnica. |
Roman, nie obraź się, ale Kełysz mówi o edycji własnego postu, a tę opcję na pewno masz, tylko nie zwróciłeś na to uwagi,
Pozdr.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 12:42, 07 Lut 2010 |
|
 |
Kełysz
ADMIN

Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bolesławiec Płeć:
|
|
|
|
Krzyg... Wlasnie ze jest niedostępna opcja edycji dla niektórych uzytkowników.
Pracuje nad tym.
Wracajmy do tematu.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 12:48, 07 Lut 2010 |
|
 |
Roman59
ADMIN

Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Nie raz jest ta opcja ale późno w nocy i dzisiaj miałem niedawno poprawiałem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 19:47, 07 Lut 2010 |
|
 |
tom2573
Starszy podawacz kluczy

Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
Niech ktoś napisze jak ustawić początek wtrysku bo może ja coś żle robie w pompie jest wy cięcie wałek na znak i wał na znak pompe wkładam 15 stopni po OT niewiem może to nie tak.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 1:41, 08 Lut 2010 |
|
 |
krzyg
Starszy młotkowy

Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Cieszyn
|
|
|
|
 |  | Niech ktoś napisze jak ustawić początek wtrysku bo może ja coś żle robie w pompie jest wy cięcie wałek na znak i wał na znak pompe wkładam 15 stopni po OT niewiem może to nie tak. |
Przecież Roman napisał Ci jak regulować zapłon.Początek wtrysku możesz ustawić tylko przy użyciu czujnika .W tym przypadku musisz mieć konkretne dane dla swojej pompy.Czujnik mocujesz z tyłu pompy i dokonujesz pomiaru.Wiesz o czym piszę?Bo jeśli nie,to daj to do fachowca od diesli.
Sorki, nie miałem bladego pojęcia, że tam jest rzędówka.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez krzyg dnia Pon 19:26, 08 Lut 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Pon 8:37, 08 Lut 2010 |
|
 |
tom2573
Starszy podawacz kluczy

Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
Morze się myle ale to jest zwykła pompa rzędowa taka jakie były w starych mesiach z lat 80 tych i tu jest tylko korek z boku pod którym są wycięcia i to wszystko na jednym wycięciu tylko da się odpalić. Pompa ustawiana już byla i na mięką prace i na twardą prace nic to nie dało jak dymił tak dymi bez zmian. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 9:16, 08 Lut 2010 |
|
 |
Roman59
ADMIN

Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
To jak masz pompę rzędową to kręć silnikiem do przodu i tłok pierwszego cylindra powinien znajdować się 15 stopni przed ZZ.I teraz możesz sprawdzić gdzie masz to zgrubienie w okienku wykręconej zaślepki z tyłu pompy a powinno być na środku. I masz początek wtrysku.A jak nie ma to masz przyczynę.Daj znać.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Pon 10:37, 08 Lut 2010 |
|
 |
tom2573
Starszy podawacz kluczy

Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
Witam duże piwo dla roman 59 sprinter śmiga ok ustawiłem tak jak pisał odpalił z pierwszego bez dymu dzięki serdeczne Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 19:06, 13 Lut 2010 |
|
 |
Roman59
ADMIN

Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Bardzo się cieszę.Pozdrawiam!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 22:40, 13 Lut 2010 |
|
 |
|