Autor |
Wiadomość |
karol83
FACHMAN
Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 538
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: pomorskie Płeć:
|
|
mercedes sprinter 311D 95 rok |
|
witam mam auto na wymianę podstawy pompy wtryskowej. czy posiada ktoś dokładny opis schematu.
mama info tech 2006 roku ale on jest za biedny.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 14:05, 25 Lip 2012 |
|
|
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Ale to nie jest czasem TDI
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 9:38, 26 Lip 2012 |
|
|
karol83
FACHMAN
Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 538
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: pomorskie Płeć:
|
|
|
|
tak TDI
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 15:24, 26 Lip 2012 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Jaka jest przyczyna że wymieniasz tą podstawę? opisz coś więcej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 18:11, 26 Lip 2012 |
|
|
karol83
FACHMAN
Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 538
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: pomorskie Płeć:
|
|
|
|
to jest taka redukcja z lozyskiem gdzie sie na tym mocuje pompe, sruby sa po urywane juz to rozebralem tylko pytanie jak ustawic pompe???
czy nie trzeba bo nie widze tam znaczkow???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 9:21, 27 Lip 2012 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
To ja wiem że redukcja tylko dlaczego jak to nie wysiada a tu zerwane śruby są.Trzeba było sobie ustawić pierwszy na sprężaniu poluzować rurkę na pierwszym wtrysku włączyć zapłon i przykręceniu silnikiem by ci szczykneło paliwo i byś miał pierwszy w fazie zapłonu.A teraz ustaw pierwszy na sprężaniu tylko 12 stopni przed GMP a na pompie jak ściągniesz tą tulejkę to masz na zębatce brakującego zęba i to ustaw w równej pozycji do króćca pierwszego cylindra z tyłu pompy i tak ustawioną pompę możesz wsunąć.
Karol wystąpiła pomyłka to było ustawienie do innej pompy.Przepraszam.
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez Roman59 dnia Nie 16:22, 29 Lip 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Pią 15:37, 27 Lip 2012 |
|
|
zubi1990
FACHMAN
Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: SPYTKOWICE Płeć:
|
|
|
|
kolego roman jak ju.z to CDI tam pompa jest malutk wymiana 40min chyba że td to pompa jezt zwykł i ustawiasz kąt wtrysku i po sprawie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 22:40, 27 Lip 2012 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
| | kolego roman jak ju.z to CDI tam pompa jest malutk wymiana 40min chyba że td to pompa jezt zwykł i ustawiasz kąt wtrysku i po sprawie |
Wszystko się zgadza ale przy CDI nie ma żadnej podstawy i przez to się pytałem czy to nie jest TDI? i to jest pompa zwykła elektroniczna jak VW1.9TDI.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 23:31, 27 Lip 2012 |
|
|
karol83
FACHMAN
Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 538
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: pomorskie Płeć:
|
|
|
|
na razie dzięki będę zakładał w tym tygodniu to napisze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 19:55, 29 Lip 2012 |
|
|
|